Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa eron jälkeen sekoilla ja hyppiä sängystä sänkyyn?

Vierailija
05.06.2025 |

Tässä on lähipiirissä ollut useampi ero lähiaikoina. Pitkiä suhteita, pieniä lapsia ja sitten erotaan. No, ei siinä mitään. Eron jälkeen alkaa se älytön sekoilu. Lapsivapaat käytetään laukkamalla baarista toiseen ja joka viikonloppu mennään sänkyyn uuden tyypin kanssa. Ei siinäkään mitään. 

MUTTA minkä takia pitää alkaa dissata sitä perhe-elämää ja avioliittoa? Nyt ollaan niin villiä ja vapaata ja ei paljon kahleet pitele ja tavallinen perhe-elämä on ihan hirveetä ja tylsää. Mukava näin onnellisessa liitossa kuunnella sitä, miten he "ennemmin vaikka tappais itsensä ku enää koskaan suostuisi tuollaiseen elämään". Ja siis pokkana mulle näin. En tiennytkään elämäni jossain helvetissä, kun olen oikein tyytyväinen ja onnellinen liitossani ja perheeni kanssa. En kaipaa yhtään sitä sinkkuaikaa ja väkisin tämä on vaikuttanut ystävyyssuhteisiin, kun yhteiset mielenkiinnon kohteet on vaihtuneet nyt niin paljon. Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää. 

Surullista, että ystävyys valuu eron myötä myös hukkaan. 

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mulla oli aviomies eka seksikumppani ja pitkässä liitossa mies oli ihan sysipaska seksissä, mitään ei voinut tehdä ja lahnaili ja seksiä voitiin harrastaa vain yhdessä asennossa jossa minä ratsastin miehelle orgun, mitään suuseksiä ei ollut eikä muutakaan. 

Kun sitten erottiin minulla oli nättinä naisena paljon kysyntää ja sain ihan mahtavaa seksiä ensimmäisen kerran elämässäni. Vientiä oli joka paikassa, jopa kaupassa ollessa pyydettiin treffeille, siis joku tuntematon mies alkoi kehua ulkonäköäni ja sporttista vartaloa ym. Kyllähän sitä vähän sekosi näin jälkikäteen ajateltuna, en halunut silloin missään nimessä uudelleen sitoutua vakavasti kun juuri oli päässyt edellisestä suhteesta eroon. 

Mutta en kyllä huudellut toisten suhteista minnekään, nautin vain omasta vapaudesta. Muutaman vuoden kuluttua tilanne rauhoittui ja nyt olen taas vakavas

Siellä kitisee tyypillinen katkera mies.

Vierailija
122/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin sekoilla? Kyllä nainen kullia tarvitsee jos on terve.

Naiset on manipuloitu ajattelemaan, että seksin on oltava joku pyhä, rakkaudellinen toimitus. Ei tartte. Se voi olla vaan hetkellistä eläimellistä himoa ja se on ihan ok.

Näin on, kyllä pano on aina pano. Sääliksi käy naisia jotka runkkaavat jollain muovitapilla vaikka miehiä on helposti tarjolla.  N33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin iloitsevat, kun saavat pitkästä aikaa seksiä ja olla vapaita mykkäkoulua pitävistä lapsimiehistä.

Vierailija
124/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin kaduttaisi jos olisin hankkinut lapsia. On sen verran järkeä päässä etten ole siihen lähtenyt joten ei tarvitse dissata perhe-elämää. Syyt on selvät, kersat on aivan helvetin rasittavia, työläitä ja tulevat kalliiksi. Jälkikäteen sille ei mitään voi vaikka kuinka yrittäisi esittää vapaata, tilanne ei siitä korjaannu. Todennäköisesti pahenee.

Vierailija
125/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on manipuloitu ajattelemaan, että seksin on oltava joku pyhä, rakkaudellinen toimitus. Ei tartte. Se voi olla vaan hetkellistä eläimellistä himoa ja se on ihan ok.

Näin on, kyllä pano on aina pano. Sääliksi käy naisia jotka runkkaavat jollain muovitapilla vaikka miehiä on helposti tarjolla.  N33

Olen itsekin näin miehenä ihmetellyt miksi naiset tunkevat jotain kumitulppaa pilluunsa vaikka aitoakin tavaraa olisi tarjolla vaikka kuinka paljon kunhan pistää nokkansa ulko-ovesta pihalle.

Vierailija
126/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin näin miehenä ihmetellyt miksi naiset tunkevat jotain kumitulppaa pilluunsa vaikka aitoakin tavaraa olisi tarjolla vaikka kuinka paljon kunhan pistää nokkansa ulko-ovesta pihalle.

Terveys- ja turvallisuusriskit on mulla ainakin syinä, ei muuta. Jos mitään tauteja ja tulehduksia tai väkivaltaisia miehiä ei olisi, tietenkin panisin kaikkia vähänkin viehättäviä miehiä. 

Vierailija
127/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se aito on yleensä itsekäs ja huono. Masturboidessa voi tehdä just kuten hyvältä tuntuu ja vieläpä haaveilla kenestä haluaa.

Itse tosin en välitä penetraatiosta noin muutenkaan, niin mulle satisfyer toimii sata kertaa paremmin kuin kukaan äijä. Miehet noin yleisesti ottaen kun ei edes osaa nuolla kunnolla.

Vierailija
128/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suhteessa ei saanut seksiä. Vuosia elin ilman seksiä. En tosin hyppinyt eron jälkeen sängystä sänkyyn vaan yksi ihminen riitti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi