Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa eron jälkeen sekoilla ja hyppiä sängystä sänkyyn?

Vierailija
05.06.2025 |

Tässä on lähipiirissä ollut useampi ero lähiaikoina. Pitkiä suhteita, pieniä lapsia ja sitten erotaan. No, ei siinä mitään. Eron jälkeen alkaa se älytön sekoilu. Lapsivapaat käytetään laukkamalla baarista toiseen ja joka viikonloppu mennään sänkyyn uuden tyypin kanssa. Ei siinäkään mitään. 

MUTTA minkä takia pitää alkaa dissata sitä perhe-elämää ja avioliittoa? Nyt ollaan niin villiä ja vapaata ja ei paljon kahleet pitele ja tavallinen perhe-elämä on ihan hirveetä ja tylsää. Mukava näin onnellisessa liitossa kuunnella sitä, miten he "ennemmin vaikka tappais itsensä ku enää koskaan suostuisi tuollaiseen elämään". Ja siis pokkana mulle näin. En tiennytkään elämäni jossain helvetissä, kun olen oikein tyytyväinen ja onnellinen liitossani ja perheeni kanssa. En kaipaa yhtään sitä sinkkuaikaa ja väkisin tämä on vaikuttanut ystävyyssuhteisiin, kun yhteiset mielenkiinnon kohteet on vaihtuneet nyt niin paljon. Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää. 

Surullista, että ystävyys valuu eron myötä myös hukkaan. 

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan kiitos miehet eivät tee tuollaista! 

Kyllähän miehet tekisivät, mutta ei onnistu yhtä hyvällä hyötysuhteella useimmilla.

Jos naisella käy flaksi joka viikonloppu, niin miehellä 1/10 siitä.

Vierailija
42/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh vai eron jälkeen. Kyllä suurin osa tekee tuota ihan avioliiton aikanakin

Etenkin miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun koko taajama käyty läpi, eikä kukaan enää halua veivata yhteistä polkupyörää, lähdetään Gambiaan saamaan metrilakua maksusta.

Miehet ei p*llulle sano ei, joten tarvetta matkailuun ei sen takia ole. Tinder tuo kotiovelle ilmaiseksi lisää, jos oman taajaman tarjonta kyllästyttää.

Vierailija
44/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla oli aviomies eka seksikumppani ja pitkässä liitossa mies oli ihan sysipaska seksissä, mitään ei voinut tehdä ja lahnaili ja seksiä voitiin harrastaa vain yhdessä asennossa jossa minä ratsastin miehelle orgun, mitään suuseksiä ei ollut eikä muutakaan. 

Kun sitten erottiin minulla oli nättinä naisena paljon kysyntää ja sain ihan mahtavaa seksiä ensimmäisen kerran elämässäni. Vientiä oli joka paikassa, jopa kaupassa ollessa pyydettiin treffeille, siis joku tuntematon mies alkoi kehua ulkonäköäni ja sporttista vartaloa ym. Kyllähän sitä vähän sekosi näin jälkikäteen ajateltuna, en halunut silloin missään nimessä uudelleen sitoutua vakavasti kun juuri oli päässyt edellisestä suhteesta eroon. 

Mutta en kyllä huudellut toisten suhteista minnekään, nautin vain omasta vapaudesta. Muutaman vuoden kuluttua tilanne rauhoittui ja nyt olen taas vakavassa suhteessa miehen kanssa jolta saan maailman parasta seksiä. 

Vierailija
45/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne ikinä ystäviä olleetkaan jos jäät sen vuoksi taka-alalle ettet elä samaa tilannetta. 

Tämä. Ystävyys on tässäkin asiassa teennäisellä pohjalla. 

Vierailija
46/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat katselleet vierestä kun sinkut elävät tuota elämää ja se on iskostunut heidän mieliinsä seuraavaksi askeleeksi heidän polullaan.

Birds of a feather flock together. Joko sinun on aika hankkia uusia, kaltaisiasi ystäviä, tai sitten joustaa omissa arvoissasi säilyttääksesi nykyiset. Voi toki olla, että heilläkin jossain vaiheessa mieli muuttuu ja hyväksyvät ja alkavat kaipaamaan sinua sellaisena kuin olet, ja sitten teillä on taas yhteys.

Elämä olisi hauskaa, jos kaikki menisi ania niinkuin kuvittelee ja on suunnitellut. Mutta toisaalta muutoksiinkin voi suhtautua uusina mahdollisuuksina. Vähän kuin sistustaisi kämppänsä uudelleen ja veisi roskia ulos, harvemmin kukaan tällaisiin muutoksiin on tyytymätön. Se vaan, että sinun pitää täyttää se tyhjä tila jollain kivalla, eikä vaan märistä sitä tyhjää tilaa. 

Vierailija
47/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne ikinä ystäviä olleetkaan jos jäät sen vuoksi taka-alalle ettet elä samaa tilannetta. 

Tämä. Ystävyys on tässäkin asiassa teennäisellä pohjalla. 

Miksi sen pitäisi olla tosi raskasta ja sitovaa? Relatkaa vähän. Oikeasti elämä toimii niin, että jos teillä on joku ongelma, voitte mennä vaikka ulos ja kysyä neuvoa siihen kadun pultsarilta, ja saada parhaan mahdollisen vastauksen. Tuollainen väkinäinen jäkittäminen ja pakkositoutuminen on erittäin raskasta ja luo myös negatiivista ilmapiiriä, kun on ne "mun ystävät" ja sitten "ne muut".

Vierailija
48/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä voimaantumista.

Se on just sitä. Ilmiö sai alkunsa Kaija K:n esittämästä, laskelmoivat sanat omaavasta laulusta ja laulun sanoista tuli meemi. Ilmiöön yhdistyy humalahakuisuus, vapauden kaipuu, eskapismi arkielämästä, lievä normeista piittaamattomuus ja kuviteltu euforian tunne.

Vierailija
49/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä voimaantumista.

Se on just sitä. Ilmiö sai alkunsa Kaija K:n esittämästä, laskelmoivat sanat omaavasta laulusta ja laulun sanoista tuli meemi. Ilmiöön yhdistyy humalahakuisuus, vapauden kaipuu, eskapismi arkielämästä, lievä normeista piittaamattomuus ja kuviteltu euforian tunne.

Arkielämää voi elää monenlaista. Ei sen tarvitse mitään körttiläistä kärvistelyä ja kärsimystä sekä orjuutta olla. Ne jotka pitävät tällaisesta, löytävät kyllä toisensa.

Vierailija
50/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla oli aviomies eka seksikumppani ja pitkässä liitossa mies oli ihan sysipaska seksissä, mitään ei voinut tehdä ja lahnaili ja seksiä voitiin harrastaa vain yhdessä asennossa jossa minä ratsastin miehelle orgun, mitään suuseksiä ei ollut eikä muutakaan. 

Kun sitten erottiin minulla oli nättinä naisena paljon kysyntää ja sain ihan mahtavaa seksiä ensimmäisen kerran elämässäni. Vientiä oli joka paikassa, jopa kaupassa ollessa pyydettiin treffeille, siis joku tuntematon mies alkoi kehua ulkonäköäni ja sporttista vartaloa ym. Kyllähän sitä vähän sekosi näin jälkikäteen ajateltuna, en halunut silloin missään nimessä uudelleen sitoutua vakavasti kun juuri oli päässyt edellisestä suhteesta eroon. 

Mutta en kyllä huudellut toisten suhteista minnekään, nautin vain omasta vapaudesta. Muutaman vuoden kuluttua tilanne rauhoittui ja nyt olen taas vakavassa suhteessa miehen kanssa jolta saan maailman parasta seksiä 

Niin ja täydennän vielä, ettei Ex sitten löytänyt naista enää elämäänsä eikä seksiäkään. Valittelee sitä seksittömyyttään mulle ja haluaa edelleen olla yhteydessä ja minut takaisin. Kunnon miehet saa kyllä naisen jos haluaa, kukaan ei halua huonoa kumppania. 

Vierailija
51/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valita. Hulluina vuosina tuli polkaistua useampaa tuollaista kahleista irtipäässyttä ja molemmin puolisen tyydyttyneisyyden merkeissä ilta päättyi. Epäilen, että ei se ex äijä arvannut arjessa minkälainen peto siitä naisesta oikeissa käsissä löytyy. 

Vierailija
52/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen vapaa seksuaalisuus ja elämäntapa on edelleen tuomittavaa kun miehet taas on vain alfauroksia ja jänniksiä harrastaessaan vapaata seksiä?? Missä on tasa-arvo ja suvaitsevaisuus? Kukin tehkööt elämällään mitä haluaa kun kerran seksi perustuu molemmin puolisen suostumukseen. Ja missä olisivat ne miehet, jos ei naisilta irtoaisi seksiä??

Vierailija
53/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sikoja. Hienoa miten nykyaika on paljastanut miten rappiollisia naiset oikeasti ovat.

Vierailija
54/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat sikoja. Hienoa miten nykyaika on paljastanut miten rappiollisia naiset oikeasti ovat.

Tai ehkä sinulla on vaan olleet ylevät feminismin huurruttamat luulot siitä, että nainen on siveä ja viaton uhri joka ei halua koskaan seksiä. Päivitä nyt ihmeessä se pelikirjasi tosiasioihin.

Vierailija
55/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet tekisivät, mutta ei onnistu yhtä hyvällä hyötysuhteella useimmilla.

Jos naisella käy flaksi joka viikonloppu, niin miehellä 1/10 siitä.

Eikö se ole mies jonka kanssa nainen on?

Vierailija
56/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki. Vain ne hölmöimmät. 

Vierailija
57/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ne reppanat kilttimies-incelit täällä toivoo, naista setvimään sekaista pääkoppaa ja antamaan seksiä. 

Miksi olet noin miesvihamielinen?

Vierailija
58/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne  valehtelee naisista. Eron jälkeen nainen ei halua miestä. Eikä halunnut ennen eroakaan. Siksi se erosi.

Miehet luulee itsestään liikoja sen nolon pissaletkun takia, jolla ne kusee housuilleen ja varpailleen. 

Nolo pissaletku? Naiset joutuvat kuseskelemaan pitkin kinttujaan, koska tuo nolo uloke puuttuu. Urea valuu päästä suoraan reisille.

Vierailija
59/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksualainen vapautuminen

Vierailija
60/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden naiset ostavat tekoälyllä ja biodildolla varustettuja seksinukkeja, ei meitä miehiä sen kummemmin tarvi.... jos talo ja auto pysyy ehjänä. Me miehet voidaan vihdoinkin keskittyä täysillä rahan takomiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme