Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset alkaa eron jälkeen sekoilla ja hyppiä sängystä sänkyyn?

Vierailija
05.06.2025 |

Tässä on lähipiirissä ollut useampi ero lähiaikoina. Pitkiä suhteita, pieniä lapsia ja sitten erotaan. No, ei siinä mitään. Eron jälkeen alkaa se älytön sekoilu. Lapsivapaat käytetään laukkamalla baarista toiseen ja joka viikonloppu mennään sänkyyn uuden tyypin kanssa. Ei siinäkään mitään. 

MUTTA minkä takia pitää alkaa dissata sitä perhe-elämää ja avioliittoa? Nyt ollaan niin villiä ja vapaata ja ei paljon kahleet pitele ja tavallinen perhe-elämä on ihan hirveetä ja tylsää. Mukava näin onnellisessa liitossa kuunnella sitä, miten he "ennemmin vaikka tappais itsensä ku enää koskaan suostuisi tuollaiseen elämään". Ja siis pokkana mulle näin. En tiennytkään elämäni jossain helvetissä, kun olen oikein tyytyväinen ja onnellinen liitossani ja perheeni kanssa. En kaipaa yhtään sitä sinkkuaikaa ja väkisin tämä on vaikuttanut ystävyyssuhteisiin, kun yhteiset mielenkiinnon kohteet on vaihtuneet nyt niin paljon. Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää. 

Surullista, että ystävyys valuu eron myötä myös hukkaan. 

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sekoilevat aina ja hyppivät sängystä sänkyyn aina kun on mahdollisuus siihen.

Osa miehistä tekee sitä muiden kanssa parisuhteessakin eli pettävät puolisoa.

Vierailija
62/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden naiset ostavat tekoälyllä ja biodildolla varustettuja seksinukkeja, ei meitä miehiä sen kummemmin tarvi.... jos talo ja auto pysyy ehjänä. Me miehet voidaan vihdoinkin keskittyä täysillä rahan takomiseen.

Rahan takomiseen, kokkareiden banaanivaltiossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh, ja minulla on kaksi lasta eri miehille. Ajatella, että toisen lapsen isästä kun erosin, niin olin ilman seksiä melkein kymmen vuotta, ennen kun löytyi sopiva kumppani parisuhteeseen. Nyt on seksiä melkein joka päivä. 

Vierailija
64/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevaisuuden naiset ostavat tekoälyllä ja biodildolla varustettuja seksinukkeja, ei meitä miehiä sen kummemmin tarvi.... jos talo ja auto pysyy ehjänä. Me miehet voidaan vihdoinkin keskittyä täysillä rahan takomiseen.

(=palstailuun!🤭)

Vierailija
65/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taivaan kiitos miehet eivät tee tuollaista! 

Ero onkin siinä, että naiset haukkuvat ja halveeraavat tällaista elämää ja tällaisia naisia kun ovat itse vielä siinä suhteessa, mutta sitten kun suhde loppuu, he rupeavat itse tekemään juuri sitä samaa, mitä ovat vuosikausia haukkuneet alhaiseksi.

Tiedän monta tällaista tapausta, toki yleensä suhteen jälkeen tuo ralli jatkuu vain hetken, eli 6kk - vuoden ehkä, siis normaaleilla tapauksilla, nämä yh-nymfot on sitten erikseen.

Vierailija
66/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sekoilevat aina ja hyppivät sängystä sänkyyn aina kun on mahdollisuus siihen.

Osa miehistä tekee sitä muiden kanssa parisuhteessakin eli pettävät puolisoa.

Tämähän se olis.

Vierailija
67/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takomiseen, kokkareiden banaanivaltiossa?

Kyllä, kokoomuksen johtamassa Suomessa on helpompi rikastua ku demarien, vaikka kokoomuski on aika vasemmistolainen puolue.

Vierailija
68/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP tässä taas. Kyseessä ei ole se, etteikö mielestäni nainen voi harrastaa seksiä satunnaisten kumppanien kanssa. Mutta se, että elämän sisältö on nyt vain tuota bailaamista ja panemista, on kieltämättä vähän tylsää kuunneltavaa pidemmän päälle kun mitään muuta kerrottavaa ei enää tunnu olevan. Kaikki entiset harrastukset on jääneet pois ja esim. meille ei voi tulla kokkaamaan ja saunomaan, koska "mä oon luvannut itselleni että en tee enää tylsiä asioita vaan nautin elämästä". Kiva kuulla, että mun elämä on hänestä tylsää. 

Olen yrittänyt olla kiinnostunut hänen kuulumisistaan, mutta sen pitäis olla vastavuoroista. Minun kuulumiset ei kiinnosta, koska ne on ihan vaan tämmöisiä arkisia, usein perheeseen tai kotiin liittyviä juttuja, jotka ennen oli meitä yhdistäviä. Oon hieman surullinen siitä, että hän ei eronnut pelkästään puolisostaan, vaan myös ilmeisesti minusta. En ole enää itse ottanut yhteyttä, eikä hänestäkään ole isommin kuulunut. Somesta olen nähnyt, miten uudet sinkkuystävät on ottaneet mun paikan.  Kyllä kai siitä saa tuntea surua?

Vierailija
69/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan pitkästä aikaa mahdollista saada hyvää seksiä.

Vierailija
70/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä kommentti nyt ymmärrettävissä niin, että naiset ovat samalla tavalla alapäänsä vietävissä kuin miehetkin? (toki poikkeuksia varmasti molemmissa, mutta noin niin kuin suurimmaksi osaksi)

Yleensä tällä palstalla kyllä syytetään nimenomaan miehiä siitä, miten kulli ja järki seisoo samaan aikaan ja olen sen propagandan ymmärtänyt niin, että naisilla ei samankaltaista ongelmaa ole.

Oppia ikä kaikki.

Vierailija
71/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole koskaan naimisissa oleville ystävilleni dissannut heidän päätöstä pysyä huonossa tai hyvässä suhteessa vaan korkeitaan ilmaissut helpotukseni siitä että oma loppuvuosina hyvin onneton ja jopa piinallinen suhteeni lopulta päättyi jotenkin hyvissä väleissä eksän kanssa. 

Kieltämättä itsellekin tuli  eron jälkeenjoku tällainen vaihe et useamman miehen kanssa tapailin ja muutama yhdenillan juttukin oli. Sellaista mitä en todella aikaisemmin ollut kokeillut tai harrastanut eikä tosiaan mun juttu ollut, sekoilu siitä oli kuitenkin kaukana. Varmaan sellasta joka toisen viikon yksinäisyyden kriiseilyä ja uuteen elämäntapaan totuttelemista tuo itselle oli.

Tiesin kuitenkin aina et mulle parhaiten sopis vakaa parisuhde ja onnekseni hyvän sellaisen sain kun nykyisen mieheni löysin 1,5v eron jälkeen. Hänellä hyvin samanlainen lyhyt hiukan villimpi vaihe (kolme lyhyempää tapailua Tinderistä perä perää) oman eronsa jälkeen että on varmasti todella tavallinen ja yleinen tapa reagoida eroon. 

Ollaan juteltu et kummallekin meille se oli sellainen lievä kriisi ja ohimenevä ei-niin-onnellinen kausi ja enemmän kummallakin mielessä että voikun löytäisi vielä sellaisen ihmisen jonka kanssa saisi olla rakastavansa suhteessa. 

Lähipiirissä näinä tarinoita lukuisia!

Vierailija
72/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks miehet eivät sekoile jakamalla itseään, liaanitaktiikkaa käyttäen yrittäen saada uutta naista ennen kuin vanhasta on erottu, eivätkä todellakaan yritä hankkia nuorempaa seuraa ja lapsenvahtia uusperheen arkeen.

Puhumattakaan näistä eronneiden miesten muista villityksistä 

Vierailija
73/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelma nyt siis kavereiden eroamiset ja ajatus, ettei enää halua koskaan parisuhteeseen, vai se baareilu? 

Itse en ole käynyt baareissa vuosiin. Ajatuskin uuteen parisuhteen lähtemisestä ahdistaa todella paljon, sen verran vaikuttavaa oli olla vuosikausia itsestäänselvyytenä. Miksi tämä pitäisi salata ja esittää olevansa kateellinen tuttujen parisuhteista?

Vierailija
74/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP tässä taas. Kyseessä ei ole se, etteikö mielestäni nainen voi harrastaa seksiä satunnaisten kumppanien kanssa. Mutta se, että elämän sisältö on nyt vain tuota bailaamista ja panemista, on kieltämättä vähän tylsää kuunneltavaa pidemmän päälle kun mitään muuta kerrottavaa ei enää tunnu olevan. Kaikki entiset harrastukset on jääneet pois ja esim. meille ei voi tulla kokkaamaan ja saunomaan, koska "mä oon luvannut itselleni että en tee enää tylsiä asioita vaan nautin elämästä". Kiva kuulla, että mun elämä on hänestä tylsää. 

Teetkö heidän kanssa mitään kahdestaan, vai onko suunniteltu ajanvietto aina sitä, että olette teillä ja samaan aikaan vahditte sinun lapsiasi?

Vierailija
75/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussahan oikein juhlitaan seksuaalisuutta koko kuukausi ja oikein paraatien kanssa. Sirpa sormettaa Leenaa ja Pera kairaa Erkkiä hanuriin, ja tätä juhlitaan koko kesäkuun ajan, ja juhlitaan, kun pannaan menemään ristiin rastiin ja välillä ei tiedetä mikä menee mihinkäkin reikään. Ja jotkut eivät tiedä mitä sukupuolta ovat, kun eivät ymmärrä mitä sieltä omista kalsareista löytyykään.  Mahtavaa seksikuukautta kaikille. Ja kivoja seksiparaateja, jonne voi viedä lapsetkin sitä katsomaan ja nuorillekin lisää hämmennystä pääkoppaan. Niin voimaannuttavaa. 

Vierailija
76/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt olla kiinnostunut hänen kuulumisistaan, mutta sen pitäis olla vastavuoroista. Minun kuulumiset ei kiinnosta, koska ne on ihan vaan tämmöisiä arkisia, usein perheeseen tai kotiin liittyviä juttuja, jotka ennen oli meitä yhdistäviä. Oon hieman surullinen siitä, että hän ei eronnut pelkästään puolisostaan, vaan myös ilmeisesti minusta. En ole enää itse ottanut yhteyttä, eikä

Kerrotko hänelle aidosti omia kuulumisiasi, vai lasten viimeisimmät sairastelut, miehesi työkiireet ja kotinne keittiöremontin viimeisimmät suunnitelmat?

Ja oletko miettinyt, että oletteko tavanneet vuosikausiin kahdestaan? Vai onko tapaamisenne olleet jo pitkään vain lastenne leikkitreffejä? 

Itse kun erosin, niin tämän havaitsin itse. Ei tuntunut olevan muuta yhdistävää kuin se elämäntilanne, eli pikkulapsiaika. Kun itselläni oli lapseton viikonloppu, niin ihan into pinkeänä en hinkunut istumaan hiekkalaatikon reunalle katsomaan kuinka kaveri on lapsiensa kanssa leikkipuistossa ja olemaan lapsenvahti-apuna. Kahdenkeskiset tapaamiset taas eivät tuntuneet onnistuvan millään edes paria kertaa vuodessa. 

Siitä se erkaneminen hiljalleen alkoi. 

Vierailija
77/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ensimmäisestä avioliitostani ja en kyllä yhtään tunnista tuollaista sekoilua omalla tai tuttavienkaan kohdalla. Mä lähinnä keskityin urheilemaan ja kokkailemaan uusia kivoja reseptejä sekä kehittämään itseäni ammatillisesti ja ihmisenä.

Voisiko sekoilu tai sekoilumattomuus olla myös esim. koulutustasoon tai ammattiryhmään liittyvä asia.

Vierailija
78/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehet tekisivät, mutta ei onnistu yhtä hyvällä hyötysuhteella useimmilla.

Jos naisella käy flaksi joka viikonloppu, niin miehellä 1/10 siitä.

Yleensä, kun sanotaan, et jollain käy flaxi, pitää se sisällään sen toisen ihmisen. Eli kahdella käy flaxi. Luulisin, et useinmiten kyse on heteroista. Siinä on sit siis mies ja nainen. 

Vierailija
79/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen ap, se hiljainen paheksuntasi saattaa huomaamattasi tulla rivien välistä esiin. Niin silloin ei ystävääsikään välttämättä hirveästi huvita olla kanssasi juttusilla, kun tietää saavansa sinulta puheestasi piikkejä omasta elämäntyylistään. 

En minä ainakaan kokisi meidän olevan enää ystäviä, jos toinen ylenkatsoisi minua ja tapaani elää. 

Vierailija
80/128 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä voimaantumista.

Se on just sitä. Ilmiö sai alkunsa Kaija K:n esittämästä, laskelmoivat sanat omaavasta laulusta ja laulun sanoista tuli meemi. Ilmiöön yhdistyy humalahakuisuus, vapauden kaipuu, eskapismi arkielämästä, lievä normeista piittaamattomuus ja kuviteltu euforian tunne.

Mikähän kappale on kyseessä? Muuttuuko mun käytös ja asenne, jos kuuntelen sen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi