Miksi naiset alkaa eron jälkeen sekoilla ja hyppiä sängystä sänkyyn?
Tässä on lähipiirissä ollut useampi ero lähiaikoina. Pitkiä suhteita, pieniä lapsia ja sitten erotaan. No, ei siinä mitään. Eron jälkeen alkaa se älytön sekoilu. Lapsivapaat käytetään laukkamalla baarista toiseen ja joka viikonloppu mennään sänkyyn uuden tyypin kanssa. Ei siinäkään mitään.
MUTTA minkä takia pitää alkaa dissata sitä perhe-elämää ja avioliittoa? Nyt ollaan niin villiä ja vapaata ja ei paljon kahleet pitele ja tavallinen perhe-elämä on ihan hirveetä ja tylsää. Mukava näin onnellisessa liitossa kuunnella sitä, miten he "ennemmin vaikka tappais itsensä ku enää koskaan suostuisi tuollaiseen elämään". Ja siis pokkana mulle näin. En tiennytkään elämäni jossain helvetissä, kun olen oikein tyytyväinen ja onnellinen liitossani ja perheeni kanssa. En kaipaa yhtään sitä sinkkuaikaa ja väkisin tämä on vaikuttanut ystävyyssuhteisiin, kun yhteiset mielenkiinnon kohteet on vaihtuneet nyt niin paljon. Itsekin kyllä mielellään lähtisin välillä keikoille tai baariin muuten vaan, mutta enää minua ei pyydetä, koska he tietää että en vedä perseitä, enkä jaa persettä. Onhan se varmaan heistä tylsää.
Surullista, että ystävyys valuu eron myötä myös hukkaan.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkää ja antakaa muidenkin elää. Mitä vit***tua se ketään liikuttaa kuka kukin harrastaa seksiä ja kenen kanssa kunhan on molempien suostumus ja elävät sinkkuna eivätkä petä ketään tai sekaannu toisten parisuhteisiin. Ukkomiestä en ole ikinä pannut enkä pane, enkä ole yhtäkään kotia rikkonut vaikka seksistä tykkäänkin ja sitä usein harrastan. Suvussani on myös bi ihmisiä ja ihan tavallisia janttereita ovat olleet. Nyt sieltä keskiajalta nykyaikaan ihmiset!
Suostumus kulttuuri on liian yksinkertaistettu ja väärä ratkaisu ihmisten väliseen kanssakäyntiin.
Jaa pakollako pitäis saada saada?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voit ap vetää perseet , vaikka perheellinen oletkin.
Ei tarvitse kalkkeutua siltikään.
Ja tuskin se sun kavereita haittaa , että lähdet sitten kotiin sieltä , etkä vieraan miehen luo.
Varmaan enempi kyse siitä miten rennosti sitä iltaa vietät?
Tätä mietin itsekin. Ja miten ap itse käyttäydyt siellä, oletko ääneen paheksumassa jos kaverisi flirttailee jonkun kanssa, paasaamassa miten pidät perhe-elämää kyllä tällaista baareilua parempana tms tms?
Minulla oli aikoinaan tuttu, jolla oli koko ajan tarve arvostella elämääni ja korostaa omansa paremmuutta. Sitten kun joskus kyllästyin ja puolustin itseäni toteamalla, että kokisin tuttavan elämän itselleni ahdistavana, niin toki olin vain katkera ja kateellinen. Helpompaa oli lopulta katkaista välit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä voit ap vetää perseet , vaikka perheellinen oletkin.
Ei tarvitse kalkkeutua siltikään.
Ja tuskin se sun kavereita haittaa , että lähdet sitten kotiin sieltä , etkä vieraan miehen luo.
Varmaan enempi kyse siitä miten rennosti sitä iltaa vietät?
Tätä mietin itsekin. Ja miten ap itse käyttäydyt siellä, oletko ääneen paheksumassa jos kaverisi flirttailee jonkun kanssa, paasaamassa miten pidät perhe-elämää kyllä tällaista baareilua parempana tms tms?
Minulla oli aikoinaan tuttu, jolla oli koko ajan tarve arvostella elämääni ja korostaa omansa paremmuutta. Sitten kun joskus kyllästyin ja puolustin itseäni toteamalla, että kokisin tuttavan elämän itselleni ahdistavana, niin toki olin vain katkera ja kateellinen. Helpompaa oli lopulta katkaista välit.
Mistä te ihmiset löydätte tuttuja jotka puhuvat törkeästi ja korostavat omaa paremmuuttaan? Miksi pysytte niissä ihmissuhteissa kunnes teillä itsellännekin napsahtaa?
Koko ketju on täynnä miehiä valehtelemassa, että en minä tee sellaista. Tyypillistä miesten käyttäytymistä. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Koko ketju täynnä naisia selittämässä, että en minä tee sellaista. Tyypillistä käytöstä😂
Jaa, pitäiskö kertoa tekevänsä jotain, mitä ei tee?
Tuossa mun naapurissa asui nainen jolla oli joka viikonloppu eri mies. Seurasin sitä touhua ja muutaman kerran terassillakin näin naisen eri miesten kanssa.
Sitä kestää aikansa. Kun on tarpeeksi monta vuotta hyppinyt gullicarusellissa, niin jossain vaiheessa sekin voi alkaa tuntua tyhjältä. Toisaalta ymmärtää, jos on ollut pitkässä suhteessa "näkymätön" ja kumppani on himottanut yhtä paljon kuin kumisaapas perunapellolla, niin ei mikään ihme jos vaihtelu virkistää.
"Mistä te ihmiset löydätte tuttuja jotka puhuvat törkeästi ja korostavat omaa paremmuuttaan? Miksi pysytte niissä ihmissuhteissa kunnes teillä itsellännekin napsahtaa? "
Tulee pidettyä vain kohteliaat välit, mutta tietty sen pitäisi jotain kertoa, jos en itse koskaan ota yhteyttä. Eli itselleni ei ole väliksi jos ei enää koskaan puhuta.
Sitten kun joku tietty raja ylitetään, niin totean ettei tarvitse enää soitella, jos ei kerran ole muuta asiaa kuin arvostella elämääni.
No ehkäpä se avioliitto on oikeasti ollut kahlitseva ja perhe-elämä ei ollutkaan kivaa. Totta kai sitä ottaa ilon irti kun vapautuu! Miehethän sekoilevat jo suhteen aikanakin eikä sitä kukaan paheksu.
Minkä ikäinen ap ja tuttavansa?
Max 25 v.
Olen kahden lapsen vuoroviikkovanhempi. Se että olen onnellinen nykyisessä elämäntilanteessani ja tässä elämänvaiheessa, ei tarkoita että kritisoisin ydinperhettä instituutiona. Minä rakensin ydinperheen aivan väärän ihmisen kanssa, ja kun hieman kärkkäästi sanon etten enää ikimaailmassa lähtisi siihen perhehelvettiin, tarkoittaa vain sitä itse rakennettua ydinperheidylliä lasteni isän kanssa.
Jos joku tuonkin saa väännettyä niin, että minun mielestäni kaikki muut elävät väärin ja minä oikein, niin sille en voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen kahden lapsen vuoroviikkovanhempi. Se että olen onnellinen nykyisessä elämäntilanteessani ja tässä elämänvaiheessa, ei tarkoita että kritisoisin ydinperhettä instituutiona. Minä rakensin ydinperheen aivan väärän ihmisen kanssa, ja kun hieman kärkkäästi sanon etten enää ikimaailmassa lähtisi siihen perhehelvettiin, tarkoittaa vain sitä itse rakennettua ydinperheidylliä lasteni isän kanssa.
Jos joku tuonkin saa väännettyä niin, että minun mielestäni kaikki muut elävät väärin ja minä oikein, niin sille en voi mitään.
Sama itselläni.
Ap kertoo olevansa onnellisessa parisuhteessa, niin en nyt ihan ymmärrä, että miksi lähtee loukkaantumaan siitä, etteivät kaverinsa kaipaa huonoja parisuhteitaan?
Ja kun ei nyt asianyhteyttä tiedä, että missä tilanteissa parisuhteita "haukkuneet". Että onko ap tyyliin itse ensin arvostellut kaveriaan tyylillä, että kyllä parisuhteen pitäisi olla elämäntavoitteena sinkkuelämän sijaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taivaan kiitos miehet eivät tee tuollaista!
Onko tämä kommentti nyt ymmärrettävissä niin, että naiset ovat samalla tavalla alapäänsä vietävissä kuin miehetkin? (toki poikkeuksia varmasti molemmissa, mutta noin niin kuin suurimmaksi osaksi)
Yleensä tällä palstalla kyllä syytetään nimenomaan miehiä siitä, miten kulli ja järki seisoo samaan aikaan ja olen sen propagandan ymmärtänyt niin, että naisilla ei samankaltaista ongelmaa ole.
Oppia ikä kaikki.
No eihän se ole ongelma, jos se ei ketään loukkaa. Tuollaisella tarkoitetaan just niitä tilanteita, joissa se seksi vie ja sillä loukataan puolisoa.
Omituisen vanhanaikaisia käsityksiä naisista tässä ketjussa.
Joo, ei saa olla lahna eikä nauttia seksistä. Mikään ei kelpaa. Se on voi voi. Onneksi naiset on jo oppimassa elämään ihan omaa elämäänsä, omien halujensa mukaan.
avioero on niin rankka kokemus, että toiset menee ihan väärille raiteille, ajan kanssa se sitten tasaantuu
Vierailija kirjoitti:
Seksi, seksi, seksi sitähän kaikki nykyään on. Yliseksuaalinen yhteiskunta jossa suurin osa on hukassa ja onnettomia. Seksiä kun muuten masentaa, seksiä kun en muuten tunne olevani elossa, seksiä kun joku pahoitti mieleni ja haluan kostaa, seksiä kun minä haluan, seksiä kun haluan jonkun joka rakastaa, seksiä kun koko oma-arvoni on siihen sidottu, seksiä kun on tylsää, seksiä kun en muuta saa.
Toivoisin että tämän kaltaiset ihmiset jotka eivät nauti läheisyydestä ja seksistä löytäisivät toisensa. Yleensä löytävät kumppanikseen jonkun siitä nauttivan ja jonka kanssa seksiä on alussa. Sitten hiljenee ja enemmän haluava jää odottamaan että asiat palaisivat ennalleen, mutta eivät palaa...
Miten niin sekoilla? Kyllä nainen kullia tarvitsee jos on terve.
Kyllä minäkin hyppisin sängystä sänkyyn jos saisin pillua (en saa), ei tuo siitä eroa mitenkään. Olen vilpittömästi iloinen noiden naisten puolesta jotka pääsevät nauttimaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin sekoilla? Kyllä nainen kullia tarvitsee jos on terve.
Naiset on manipuloitu ajattelemaan, että seksin on oltava joku pyhä, rakkaudellinen toimitus. Ei tartte. Se voi olla vaan hetkellistä eläimellistä himoa ja se on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
No, mulla oli aviomies eka seksikumppani ja pitkässä liitossa mies oli ihan sysipaska seksissä, mitään ei voinut tehdä ja lahnaili ja seksiä voitiin harrastaa vain yhdessä asennossa jossa minä ratsastin miehelle orgun, mitään suuseksiä ei ollut eikä muutakaan.
Kun sitten erottiin minulla oli nättinä naisena paljon kysyntää ja sain ihan mahtavaa seksiä ensimmäisen kerran elämässäni. Vientiä oli joka paikassa, jopa kaupassa ollessa pyydettiin treffeille, siis joku tuntematon mies alkoi kehua ulkonäköäni ja sporttista vartaloa ym. Kyllähän sitä vähän sekosi näin jälkikäteen ajateltuna, en halunut silloin missään nimessä uudelleen sitoutua vakavasti kun juuri oli päässyt edellisestä suhteesta eroon.
Mutta en kyllä huudellut toisten suhteista minnekään, nautin vain omasta vapaudesta. Muutaman vuoden kuluttua tilanne rauhoittui ja nyt olen taas vakavassa suhteessa miehen kanssa jolta saan maailman parast
miehesi on ollut juuri hyvä . Unohtui se että itse olet aivan paska seksissä ja syyttelet muita omasta surkeudesta . Tyypillinen nainen .
Niin, tai sit me naiset emme ole yksi ja sama. Voisitko uskoa??