Taina Liekari, nainen joka kävelee maailman ympäri
Oletteko seuranneet tätä suomalaista naista. Lähtenyt kävelemään Espanjasta viime kesän lopulla ja tarkoitus olisi neljässä vuodessa kiertää maailman ympäri kävellen. Tällä hetkellä matka etenee Turkissa.
Kommentit (196)
Oliko hänellä alussa omaa rahaa jolla aloitteli tuota projektia vai alusta asti tehnyt muiden kustannuksella?
Varmasti suurin osa sisällöntuottajista tekevät sitä ns.päivätöiden ohessa. Reissaavat vapailla, säästävät päivätöistä ja pikkuhiljaa (voi mennä vuosia) voivat vähentää töitä ja keskittyä tekemään pelkkää somea.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hänellä alussa omaa rahaa jolla aloitteli tuota projektia vai alusta asti tehnyt muiden kustannuksella?
Varmasti suurin osa sisällöntuottajista tekevät sitä ns.päivätöiden ohessa. Reissaavat vapailla, säästävät päivätöistä ja pikkuhiljaa (voi mennä vuosia) voivat vähentää töitä ja keskittyä tekemään pelkkää somea.
Ilmeisesti jotain omaa ja ex mies luulen rahoitti aluksi. Tuli ero niin varmaan rahatilanne muuttui.
Mutta joskus luin hänen juttujaan ja hän ilm oikeasti uskoi saavansa niitä sponsoreita matkan varrella.
USAhan ja Australiaan on vaikea saada pitkäaikaisia viisumeita, ellei sinulla ole näyttää millä rahoilla aikoo elää siellä tekemättä työtä. Luulen, että tuo matka tyssää Aasian jälkeen joka tapauksessa rahoitukseen…
Vierailija kirjoitti:
USAhan ja Australiaan on vaikea saada pitkäaikaisia viisumeita, ellei sinulla ole näyttää millä rahoilla aikoo elää siellä tekemättä työtä. Luulen, että tuo matka tyssää Aasian jälkeen joka tapauksessa rahoitukseen…
Näin olen minäkin ajatellut hiljaa mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei vielä haukkunut ne edijoijatkin, että tekevät p ask aa hänen matskustaan.
Editoijista ainakin toinen taitaa olla oma poika…
Vierailija kirjoitti:
Kas kun ei vielä haukkunut ne edijoijatkin, että tekevät p ask aa hänen matskustaan.
Kas kun sinä kyyläät ja haukut häntä.. miksi?
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä elämä maksaa. Joku Kiina ja nämä edelliset maat on olleet hyvin halpoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aamun vuodatuksesta sanoi että maksaa näille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti sinä lisää ihan hiljaa mielessäsi vaikka peitin alla....🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niikö sanoi....kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta aamun vuodatuksesta sanoi että maksaa näille.
Niiinnnkööööööö??????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti jotain omaa ja ex mies luulen rahoitti aluksi. Tuli ero niin varmaan rahatilanne muuttui.
Mutta joskus luin hänen juttujaan ja hän ilm oikeasti uskoi saavansa niitä sponsoreita matkan varrella.
TYHYMÄ
SE
ON
IDIOT
No jaa, kyllähän kuka tahansa kävellä osaa, empä pidä juuri minään. Sen sijaan Erik Loka tamppaa ympäri maailman!
Jotenkin harmittaa, kun siellä kommenttiosiossa monet kertovat lahjoittaneensa hänelle vähistä varoistaan. Mua itseäni hävettäisi todella paljon jos lähtisin tyhjätaskuna toteuttamaan jotain ihan kermaperseunelmaa ja sitten siinä olisi maksajina jotain vähävaraisia. En kehtaisi ottaa rahaa vastaan sellaisilta. Ja sitten videolla vielä "ei se kaks euroo kuussakaan paljoo oo". Siis mitä, pitäis ihan viimeset hilutkin nyhtää ihmisiltä? KUKAAN ei pakottanut häntä lähtemään tuolle matkalle. Hän itse valitsi lähteä. Ihmisillä ei ole mitään velvollisuutta hänen haaveitaan rahoittaa. Jättäkööt sitten videot tekemättä. Someen nousee uusia vaikuttajia kuin sieniä sateella, tämä ihminen unohtuu viikossa-parissa.
Katsoin yhtä hänen videota ja en ihan ymmärrä hänen ideaa. Siis hän kävelee jonkin matkaa ja sitten kyydillä hotellille jossa yöpyy. Sitten kyydillä takaisin sinne mihin jäi aikaisemmin ja jatkaa kävelyä? Siis mitä ihmettä.. Rinkallekin oli vailla kyytiä eli kävelee ja rinkka menee aina edellä jonnekin.
Todella sekavaa sisältöä. Pieniä pätkiä sieltä täältä, randomeita rakennuksia, kuvaa omaa pärstää ja tylsää jaarittelua, sitten on kävelyvarusteissa ja yhtäkkiä taas hotellissa jonne sai kyydin. Eihän tuossa ole mitään järkeä suhata ees taas.. Miten tuota edes valvotaan millaisia matkoja hän oikeasti edes kävelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just olis Ausseissa niin ei siellä kyllä kukaan kysyny mitään.
Jos pääsee turistina jenkkeihin niin meinasiko muka 90 päivässä kävellä jenkit läpi??!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun sinä kyyläät ja haukut häntä.. miksi?
No kun se on somessa😂😂😂😂😂. Ja sen tyhmyys on välillä hauskaakin.
Samanlainen tampio ja uhriutuja kun se yks pakettiautopariskunta, jonka reissu ei kanssa oikein napannut.