Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Minkä summan sijoittaisit treffinaiseen kahvilassa?

Vierailija
05.06.2025 |

3e kahvista? 10e? 20e?

Vai oletko mato joka maksaa vain oman setin?

Ei tarkoitus loukata 

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin nykyisen vaimoni ensimmäistä kertaa kahvilassa, olin aivan huumassa. Miten joku voi olla noin ihana. Olisin investoinut pelkästään siihen päivään tuhansia tarpeen vaatiessa.

Halvemmalla päästiin tosin. Maksoin kaiken. 

Vierailija
82/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö se treffinainen ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt treffeillä ravintolassa illallisella/lounaalla tai kahvilassa 45 eri miehen kanssa. Vain ehkä 9 heistä on halunnut tarjota minulle. Neljä kertaa olen itse tarjoutunut tarjoamaan miehelle ja kaksi heistä suostui siihen. Toinen näistä oli ruokakaupan myyjä ja toinen yliopiston lehtori.

"Vain" 9 halusi tarjota, kun sinä olet tarjoutunut maksamaan 4 kertaa?

Vierailija
84/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä voin sen kahvin ja pullan tarjota, en enempää ennen kuin tiedän synkkaako meillä koska moni treffi jää kummiskin siihen yhteen kertaan jos jompaakumpaa ei kiinnosta. Sitten kun tutustutaan lisää voin tarjota enemmän.

Tämä on tosi jees ja täysin riittävä. Mulle riittäisi se kahvi yksistäänkin kun en ole pullan perään. Naisena siilaan treffikumppanit kumminkin eka hyvin läpi viestitellessä ja en edes vaivaudu sellaisille treffeille joista ei olisi potentiaalista jatkoa (oletuksella että kuva matchaa kyseistä henkilöä). Mulla keskustaan meno-paluu HSL:llä maksaa kumminkin 10€, niin en niinku ihan vaan huvin vuoksi usein viitsi matkalippua ostella tai helposti rupeisi treffailun matkakulut kustantaa satasia/kk.

Kannattaa sopia treffit sellaiseen paikkaan mihin voi mennä pyörällä. Siinä säästää rahaa.

Vierailija
85/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mato vaan nainen maksaa omansa ja minun setin. Jos alkaa ryttyillä otan rahat itse käsilaukustaan. 

Vierailija
86/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies nykyään maksaa treffeillä? Kaikki maksaa oman syömisen ja juomisen.

Ne joita mä deittailen. Ne ei tosin vie kahvilaan vaan Michelin ravintolaan Ranskassa. Dubaihin katsomaan auringonlaskua ja uuteen seelantiin ratsastusvaellukselle.

Sano vaan et sä olet persaukinen.

Vierailija
87/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille kun olen mennyt niin kahvilassa maksan naiselle kahvi ja pulla/kakku/leipä noin 10€. Aina tarjoudun maksamaan. Joskus nainen halunnut maksaa omansa. Kerran nainen tarjosi minulle jäätelön 👍

M38

Vierailija
88/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö se treffinainen ostaa?

Matomies tunnistettu

Vierailija
89/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasillisen voi ostaa. Kahvi on nykyään kahvilassa niin kallista ja kaikki muukin ylihinnoiteltua kuraa, etten niitä maksaisi.

Vierailija
90/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeille kun olen mennyt niin kahvilassa maksan naiselle kahvi ja pulla/kakku/leipä noin 10€. Aina tarjoudun maksamaan. Joskus nainen halunnut maksaa omansa. Kerran nainen tarjosi minulle jäätelön 👍

M38

Kuulostaa asialliselta. Miltä tuntui kun nainen tarjosi jäätelön? Miksi halusi tehdä niin? :)

Vierailija
91/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kahvilalaskua en pidä sijoituksena enkä merkityksellisenä sitä kumpi maksaa. Jos olen aloitteentekijä treffeille, niin katson asialliseksi tarjoutua kattamaan kustannukset.

Vierailija
92/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesilasillisen voi ostaa. Kahvi on nykyään kahvilassa niin kallista ja kaikki muukin ylihinnoiteltua kuraa, etten niitä maksaisi.

Ihanaa elämää pennejä laskevan miehen kanssa xDD

Vierailija
93/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain kahvilalaskua en pidä sijoituksena enkä merkityksellisenä sitä kumpi maksaa. Jos olen aloitteentekijä treffeille, niin katson asialliseksi tarjoutua kattamaan kustannukset.

Mikset kutsu kävelytreffeille?

Vierailija
94/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa elämää maksullisen naisen kanssa

Vierailija
95/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen kuppaavan demariläskit akat tuntien, en pennin jeniäkään.

Suomessa käytettävä rahayksikkö on euro. Ei penni eikä yen.

Japanin rahayksikkö on suomeksi jeni, ei yen. Pösilö.

Vierailija
96/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 markkaa pullasta ja 50 pennii kahvista. ENKÄ PENNIÄKÄÄN YLI

Vierailija
97/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää maksullisen naisen kanssa

Ei kukaan sinua pakota prostituoitua treffailemaan? :)

Vierailija
98/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies nykyään maksaa treffeillä? Kaikki maksaa oman syömisen ja juomisen.

Ne joita mä deittailen. Ne ei tosin vie kahvilaan vaan Michelin ravintolaan Ranskassa. Dubaihin katsomaan auringonlaskua ja uuteen seelantiin ratsastusvaellukselle.

Sano vaan et sä olet persaukinen.

Minä olen nainen ja parisuhteessa.

Vierailija
99/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit on henkilön ja tämän elämäntilanteen katsastusta. Mitä parisuhteesta etsii? Mitä henkilö haluaa elämältä? Mikä tulotaso (mieluiten sama kuin omani)?

Mieheni tarjosi ensitreffeillä laskettelupäivän päätteeksi hampurilaisateriat. Molemmilla oli kausikortit ja päästiin töistä lähtemään iltapäivällä mäkeen. Hänen tulotaso, elämänasenne ja tavoitteet on hyvinkin sama kuin omani - lasketaan niin monta päivää vuodessa kuin mahdollista, lomat talvella, kesällä työt.

Jos deittini olisi alkanut mesoa kalliista kahvista ja pullasta, en olisi lopettanut deittailua siksi että hän ei tarjoaisi minulle, vaan siksi että kulutustottumuksemme ja tulotasomme eivät olisi samat. Seurustelin vuosia työttömän miehen kanssa ja kuuntelin narinaa ravintolalounaista, joilla työkavereiden kanssa kävin. Ei ikinä enää.

Lika barn leka best. 

Vierailija
100/165 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e. 

Mutta olen itsekin nainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän