Mies! Minkä summan sijoittaisit treffinaiseen kahvilassa?
3e kahvista? 10e? 20e?
Vai oletko mato joka maksaa vain oman setin?
Ei tarkoitus loukata
Kommentit (165)
Miksi lähdet mukaan tällaiseen provoon. Anna ap:n yksin kirjoitella itsensä kanssa. Olisi hyvä pitää jonkinlainen taso keskusteluissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
"Mies joka ei ole valmis sijoittamaan naiseen rahaa, on mato!"
Myös naiset:
"Mies joka luulee, että nainen on sijoitus joka ostetaan rahalla, on mato!"
On eri asia osoittaa maskuliinisuutta ja kykyä ja halua huolehtia naisesta, kuin ajatella että naista pystyy hallita rahalla 🤨
Jos sijoittaa maksulliseen naiseen 200€ niin se vasta sitten maskuliinista onkin?
Ei se kahvin ja pullan ostaminen trendikahvilassa mitään huolehtimiskykyä osoita. Naiset vain ovat niin saitoja, että haluavat maksattaa miehillä syömisensä ja juomisensa.
Se on eri asia jos patriarkaalisilla tavoilla mennään sitten parisuhteessakin. Mies tarjoaa ja huolehti, nainen hoitaa kotityöt. Mutta minua ei sellainen parisuhde kiinnosta. Siksi jos nainen ei osoita halua vastavuoroisuuteen, treffailu saa loppua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan sen mitä ne halutut asiat siellä sattuvat maksamaan. Ja tarjoudun toki maksamaan mutta jos nainen haluaa maksaa omansa niin sekin on ok.
Vaan johan unen näit että suomalaiset l ä s k i t demariharakat muka itse mitään maksaisi! :D
Akat, jotka maksattaa kelan kautta muutenkin elämänsä mittaisen lojumisensa NETTOveronmaksajilla eli miehillä, ei todellakaan kuppaus saaliistaan luovu. Ehei, se maksattaa kaiken mahdollisen miehillä vaikka itsekin pystyisi, VAAN KUN EI HALUA.
Muistitko tuon kun viimeksi eilentä perinteistä trad wifeä haaveilit puolisoksi? Sinun pitäisi maksaa _kaikki_ sille kotivaimolle.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja pulla on max.
Jos nainen ei tarjoa toisilla treffeillä, kolmansia ei tule.
Mitä se naisen pitää tarjota toisella treffeillä? Piparia?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen kuppaavan demariläskit akat tuntien, en pennin jeniäkään.
Ime purran kalua
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies nykyään maksaa treffeillä? Kaikki maksaa oman syömisen ja juomisen.
No aika moni maskuliininen mies maksaa.
Haluatko sinä kuulua siihen feminiinisten matojen joukkoon?
Sinulla on itse vapaus päättää kenet ylipäätään treffeille viet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan sen mitä ne halutut asiat siellä sattuvat maksamaan. Ja tarjoudun toki maksamaan mutta jos nainen haluaa maksaa omansa niin sekin on ok.
Vaan johan unen näit että suomalaiset l ä s k i t demariharakat muka itse mitään maksaisi! :D
Akat, jotka maksattaa kelan kautta muutenkin elämänsä mittaisen lojumisensa NETTOveronmaksajilla eli miehillä, ei todellakaan kuppaus saaliistaan luovu. Ehei, se maksattaa kaiken mahdollisen miehillä vaikka itsekin pystyisi, VAAN KUN EI HALUA.
Muistitko tuon kun viimeksi eilentä perinteistä trad wifeä haaveilit puolisoksi? Sinun pitäisi maksaa _kaikki_ sille kotivaimolle.
Perinteiseen suomalaiseen tapaan akka maksaa puolet ja tekee kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja pulla on max.
Piparia on tarjottava viimeistään kolmansilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
Myös naiset:
On eri asia osoittaa maskuliinisuutta ja kykyä ja halua huolehtia naisesta, kuin ajatella että naista pystyy hallita rahalla 🤨
Jos sijoittaa maksulliseen naiseen 200€ niin se vasta sitten maskuliinista onkin?
Ei se kahvin ja pullan ostaminen trendikahvilassa mitään huolehtimiskykyä osoita. Naiset vain ovat niin saitoja, että haluavat maksattaa miehillä syömisensä ja juomisensa.
Se on eri asia jos patriarkaalisilla tavoilla mennään sitten parisuhteessakin. Mies tarjoaa ja huolehti, nainen hoitaa kotityöt. Mutta minua ei sellainen parisuhde kiinnosta. Siksi jos nainen ei osoita halua vastavuoroisuuteen, tre
Nyt tuli niin epämaskuliinista tekstiä että emättimeni kuivui aavikoksi. Aiiiii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuten palstatrolli toivoi, rikas trad wide. Palstamies sossun tuilla ei maksaisi mitään, edes lastensa elantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
Myös naiset:
Se on eri asia jos patriarkaalisilla tavoilla mennään sitten parisuhteessakin. Mies tarjoaa ja huolehti, nainen hoitaa kotityöt. Mutta minua ei sellainen parisuhde kiinnosta. Siks
Sepä harmillista. Jospa kaapista löytyisi kahvia ja pullaa niin saisit sentään kurkkua kostutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
Myös naiset:
Se on eri asia jos patriarkaalisilla tavoilla mennään sitten parisuhteessakin. Mies tarjoaa ja huolehti, nainen hoitaa kotityöt. Mutta minua ei sellainen parisuhde kiinnosta. Siks
Nyt tuli niin epämaskuliinista tekstiä että emättimeni kuivui aavikoksi. Aiiiii
No ei se hiekkapillusi miehiä kiinnostakaan. Parempaa onnea vihannesten kuten kurkkujen ja munakoisojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai kuten palstatrolli toivoi, rikas trad wide. Palstamies sossun tuilla ei maksaisi mitään, edes lastensa elantoa.
Juu, ei tässä mitään jenkkiloisijaa haeta vaan suomalaista trad wifea. Suomalainen trad wife maksaa puolet laskuista ja hoitaa kotityöt.
"No ei se hiekkapillusi miehiä kiinnostakaan. Parempaa onnea vihannesten kuten kurkkujen ja munakoisojen kanssa."
Oikein hyvin kiinnostaa. Ja vielä sellaisia miehiä joilla virtaa suonissa testosteronia yrttiteen sijaan ;)
Kannattaa aina sanoa etukäteen jos on aikeissa tarjota kaffeet ja muistaa, että summa voi olla isompikin, leivosta kylkeen. Niin sanoo: " Hei mä haluun tarjota sulle PULLAkahvit, lähdetkö"
Niin tuossa tule selväksi on muutakin kuin se kahvi vain.
Mutta naisena (mihenäkin jos niin päin) niin en rohmua liian kallista. Jos otat laten, niin älä ota purtavaa. Muun pikkukahvin kanssa on ok ottaa se kylkiäinen. Jompi kumpi. Ja ei mitään sämpylöitä ollenkaan.
Sämpylä vain jos olet tarjoamassa lounasta , niin jos toinen sanoo, että mulle riittäis vain sämpylä ja kahvi/kaakao, silloin ok.
Seisovat lounaspöydät on ihan passeleita myös treffikäyttöön, saa valita just mistä pitää. ABC treffit ihan ok, mitään hööpäivälounaita olla viettämässä.
Jotennii ilmaiskaa nää jutu. Ja joo jos se toinen tarjoo sen lounaan, niin sano, että mennään jälkkärikahville tuonne tai tarjoon juoman- drinkki, bisse,lonkero tai kahvit, jätskelöt. Niin heti näkee millainen sinäkin oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja pulla on max.
Piparia on tarjottava viimeistään kolmansilla treffeillä.
Toisilla, muuten ei tule mitään. 50 naisen kokemuksella, jos ei lasketa niitä, mistä ei mitään tapahtunut. Ja olen ollut parisuhteissa yli 25v, joitain levottomia vuosia lukuunottamatta.
Tottakai molemmat maksaa oman kahvittelunsa ensitreffeillä
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nainen maksaa.
M55
On se kumma kun täällä ei lapsia tehdä
Miehillä virtaa soija suonissa ja naisten emättimet kuivia kuin sahara
Ei minulla ole mitään ongelmaa tarjota. Ja ihan ilman mitään taka-ajatuksia. Käyn säännöllisesti esim. lounaalla vanhan koulukaverini kanssa ja joka kerta maksan lounaan ja oluen hänelle.