Mies! Minkä summan sijoittaisit treffinaiseen kahvilassa?
3e kahvista? 10e? 20e?
Vai oletko mato joka maksaa vain oman setin?
Ei tarkoitus loukata
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai molemmat maksaa oman kahvittelunsa ensitreffeillä
En suostu maksamaan edes omasta kahvista 1€ enempää, joten ainoa mahdollinen treffipaikka kahvilassa on Ikea, Biltema tai K-rauta. Tai sitten pitää lähteä kävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nainen maksaa.
M55
On se kumma kun täällä ei lapsia tehdä
Miehillä virtaa soija suonissa ja naisten emättimet kuivia kuin sahara
Jotenkin en näe ympärilläni sellaisia feminiinisiä, hoikkia mutta silti naiselliset muodot omaavia, huoliteltuja, hyväkäytöksisiä, ystävällisiä ja miellyttäviä, uskollisia ja yhteen hyvään mieheen sitoutuvia naisia joilla estrogeeni virtaa suonissa. Sellaiselle voisin tarjotakin.
Useimmilla naisilla kroppa on kuin 50v ylipainoisilla miehillä, enemmän mahaa kuin peppua. Puhe on töksähtelevää ja hyvällä tuurilla kiroillaankin kuin merimiehet. Tatskoja on tietysti, kuten niillä merimiehilläkin.
Paneskellaan ympäriinsä kuin pelimiehet, parisuhteissakin kokeillaan pahoja poikia ensin. Erotaan heti kun fiilikset sakkaavat vähänkin.
Mitään naisen velvollisuuksia ei luonnollisesti ole eikä miehiä todellakaan aleta miellyttämään. Se riittää kun on NAINEN, ihan sama millainen.
Katsellaan niitä soidinmenoja sitten kun naisilla on taas jotain mikä herättää ne maskuliiniset vaistot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nainen maksaa.
M55
Jotenkin en näe ympärilläni sellaisia feminiinisiä, hoikkia mutta silti naiselliset muodot omaavia, huoliteltuja, hyväkäytöksisiä, ystävällisiä ja miellyttäviä, uskollisia ja yhteen hyvään mieheen sitoutuvia naisia joilla estrogeeni virtaa suonissa. Sellaiselle voisin tarjotakin.
Useimmilla naisilla kroppa on kuin 50v ylipainoisilla miehillä, enemmän mahaa kuin peppua. Puhe on töksähtelevää ja hyvällä tuurilla kiroillaankin kuin merimiehet. Tatskoja on tietysti, kuten niillä merimiehilläkin.
Paneskellaan ympäriinsä kuin pelimiehet, parisuhteissakin kokeillaan pahoja poikia ensin. Erotaan heti kun fiilikset sakkaa
Ja aloit heti luetella fyysisiä ominaisuuksia. Kroppa tärkein. Tuo kertoo sinusta. Olisiko kiva jos minä olisin ottanut tähän keskusteluun jotkin sellaiset miesten ulkonäköpiirteet joille mies ei voi mitään?
Jonkun random naisen kehon muoto ei ole sun ongelma - jätä heidät RAUHAAN
Ja muutenkin, maskuliininen energia voi tulla esille ilman feminiinistä - koska maskuliininen energia on se aloitteellinen ja aktiivinen - ei toisinpäin:) teet siis haittaa sekä itsellesi että naisille jos odotat että NAISTEN täytyy muuttaa, eikä toisinpäin. Sinä olet se divine masculine-sinusta lähtee muutos.
Tarjoan kahvit puistossa termoksesta
Tarjoan kahvit ja rähmäpullan, tuukko hakeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään nainen maksaa.
M55
Paneskellaan ympäriinsä kuin pelimiehet, parisuhteissakin kokeillaan pa
Kuules, te naiset tässä kerroitte, että tarjoaminen on maskuliinista. Kertoo kuulemma miehen kyvystä huolehtia taloudellisesti naisesta. Ei kovin tasa-arvoista?
Se pätee toiseenkin suuntaan. On vastavuoroisesti asioita jotka eivät myöskään ole tasa-arvoisia, kuten se, että feminiinisyyttä lisää hyvinkin ensisijaisesti naisellinen kroppa ja nuori ikä.
Puhut myös itsesi pussiin sanomalla, että maskuliininen energia on aktiivista. No sittenhän entistä suuremmalla syyllä naisellista energiaa on naisellinen kroppa ja nuori ikä. Koska mikä muu passiivisessa naisessa vetäisi miestä puoleensa?
Jokainen on vastuussa omasta kahvistaan.
Vierailija kirjoitti:
Nauttivatko miehet edes naisille juttelemisesta? Jos eivät, niin pysykää poissa treffeiltä.
Kyllä vaan, mutta monesti siitä mörönsyötistä ei ole juttuseuraa. Joskus sattuu iloisempikin että voi nauttiakkin. Niin ja en etsi mitään vakituista seuraa, (enkä heti vonkaa seksiäkään), pullakahvit tarjoan eka treffeillä, kesällä menty joskus rantaan ja keitetty matkailuautossa kahvit.
Tarjoudun tarjoamaan juoman ja jonkun makean tai suolaisen jos nainen sellaisen haluaa. Jos nainen sanoo maksavansa itse, se on tietysti ok.
Edellisen viestin alapeukku- Älä vastusta totuutta :) vaikka se sattuisi vähän
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä voin sen kahvin ja pullan tarjota, en enempää ennen kuin tiedän synkkaako meillä koska moni treffi jää kummiskin siihen yhteen kertaan jos jompaakumpaa ei kiinnosta. Sitten kun tutustutaan lisää voin tarjota enemmän.
Tämä on tosi jees ja täysin riittävä. Mulle riittäisi se kahvi yksistäänkin kun en ole pullan perään. Naisena siilaan treffikumppanit kumminkin eka hyvin läpi viestitellessä ja en edes vaivaudu sellaisille treffeille joista ei olisi potentiaalista jatkoa (oletuksella että kuva matchaa kyseistä henkilöä). Mulla keskustaan meno-paluu HSL:llä maksaa kumminkin 10€, niin en niinku ihan vaan huvin vuoksi usein viitsi matkalippua ostella tai helposti rupeisi treffailun matkakulut kustantaa satasia/kk.
Viesti id69: En sano tuohon kuin FACEPALM
olen tavannut tuon sinun kaltaisesi miestyyppisi: katsotaan naista kuin objektia: "tuossa on tollainen, huh mikä kroppa, näyttää hyvältä 🤤"
Ja nämä miehet ovat aina olleet välitön nou nou
Sattumaa? Ei varmasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä voin sen kahvin ja pullan tarjota, en enempää ennen kuin tiedän synkkaako meillä koska moni treffi jää kummiskin siihen yhteen kertaan jos jompaakumpaa ei kiinnosta. Sitten kun tutustutaan lisää voin tarjota enemmän.
Tämä on tosi jees ja täysin riittävä. Mulle riittäisi se kahvi yksistäänkin kun en ole pullan perään. Naisena siilaan treffikumppanit kumminkin eka hyvin läpi viestitellessä ja en edes vaivaudu sellaisille treffeille joista ei olisi potentiaalista jatkoa (oletuksella että kuva matchaa kyseistä henkilöä). Mulla keskustaan meno-paluu HSL:llä maksaa kumminkin 10€, niin en niinku ihan vaan huvin vuoksi usein viitsi matkalippua ostella tai helposti rupeisi treffailun matkakulut kustantaa satasia/kk.
En tiennytkään, että HSL tarjoaa ilmaiset matkat miehille.
Sijoittaisin ap ehkä 0,4 euroa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 e, kumpikin maksaa omansa tietysti
Mato! Laitatko naisen vielä avaamaan sinulle oven?
Tasa-arvo. Miksei? Eikö nainen osaa avata ovea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0 e, kumpikin maksaa omansa tietysti
Mato! Laitatko naisen vielä avaamaan sinulle oven?
Tasa-arvo. Miksei? Eikö nainen osaa avata ovea?
HAH! Maskuliiniselle miehelle tulee automaattisesti mieleen avata ovi naiselle.
Etkö sinä ole maskuliininen? Oletko mato? Tai hippiäinen?
Olen käynyt treffeillä ravintolassa illallisella/lounaalla tai kahvilassa 45 eri miehen kanssa. Vain ehkä 9 heistä on halunnut tarjota minulle. Neljä kertaa olen itse tarjoutunut tarjoamaan miehelle ja kaksi heistä suostui siihen. Toinen näistä oli ruokakaupan myyjä ja toinen yliopiston lehtori.
Tilaan maksullisen naisen suoraan kotiini niin saan rahalle enemmän vastinetta kun kahvilassa olisin naisen kanssa.