Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Minkä summan sijoittaisit treffinaiseen kahvilassa?

Vierailija
05.06.2025 |

3e kahvista? 10e? 20e?

Vai oletko mato joka maksaa vain oman setin?

Ei tarkoitus loukata 

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille treffit on niin harvinaista herkkua, että luulisi heidän haluavan tehdä mahdollisimman hyvä vaikutus. Mut ei

Miehet kyllä tietävät, että tuo on naisilta pelkkää bluffipeliä kun puhutaan parisuhteista.

"Mulla on tässä 100 miestä jonossam että sun on parempi pistää parastasi" - tavallinen eronnut perheenäiti Tinderissä

Niistä miehistä 99% on massatykkääjiä, varattuja sivusuhteen etsijöitä, panosuhteen tai yhden yön suhteen etsijöitä, jne. Ei niitä kelvollisia sitoutumista haluavia miehiä ole naisille jonossa sen enempää kuin miehillekään, etenkään 35+ naisille joilla on kenties vielä lapsiakin exän kanssa.   

Vierailija
162/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 50€ voi sijoittaa jos saa rahalle vastinetta kahvilan jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen.  Mielelläni maksan itse omat kahvini tai voin maksaa miehenkin, jos pitää - pidän kyllä vähän outona, jos mies olettaa mun maksavan kahvinsa ekalla tapaamisella.   Maksan itse oman kahvini mielelläni siksi, että  pääsee sieltä sitten kivasti lähtemään, jos  tarvis,  eikä jää mitään tunnetta, että pitäis velvollisuudesta jäädä viettämään aikaa tyypin kanssa, joka ei kiinnosta. 

Vierailija
164/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen iästä ja kauneudesta. 3-10€. Paljon yli kympin niin mies alkaa vaikuttaa epätoivoiselta. 

T: Köyhä

Vierailija
165/165 |
13.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää näin vanhempana ja varakkaana naisena ihailla joidenkin miesten optimismia. Jos ensi treffeillä ei tarjoa naiselle, niin vielä ajatellaan, että tulee suhde ja sitten voi hukuttaa naisen lahjoihin. Itse ajattelisin, että onnistumisprosentti on tasan nolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan