Mies! Minkä summan sijoittaisit treffinaiseen kahvilassa?
3e kahvista? 10e? 20e?
Vai oletko mato joka maksaa vain oman setin?
Ei tarkoitus loukata
Kommentit (165)
Taasko tämä v t u n jankutusketju??????
Vierailija kirjoitti:
Maksan sen mitä ne halutut asiat siellä sattuvat maksamaan. Ja tarjoudun toki maksamaan mutta jos nainen haluaa maksaa omansa niin sekin on ok.
Vaan johan unen näit että suomalaiset l ä s k i t demariharakat muka itse mitään maksaisi! :D
Akat, jotka maksattaa kelan kautta muutenkin elämänsä mittaisen lojumisensa NETTOveronmaksajilla eli miehillä, ei todellakaan kuppaus saaliistaan luovu. Ehei, se maksattaa kaiken mahdollisen miehillä vaikka itsekin pystyisi, VAAN KUN EI HALUA.
Jos sinut viitsin treffeille kutsua niin kyllä minä ne kahvit ja jotain kylkeen tarjoan, mutta jos kovin piittaamaton olet seurasi kustannuksista niin todennäköisesti lähden kävelemään ennen sinua.
Max 40 euroa molempien herkuista
30€ max. Yleensä on maksettu puoliksi, joskus joku halunnut maksaa kaiken, mutta en ole suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen kuppaavan demariläskit akat tuntien, en pennin jeniäkään.
Suomessa käytettävä rahayksikkö on euro. Ei penni eikä yen.
Kuppaavan demariläski akan ulosanti siinä kohtaa kun tosiasiat menee tunteisiin eikä mitään oikeaa argumenttia ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sulle tulisi koskaan mahdollisuuttakaan.
Tota noin miten rahaa sijoitetaan treffinaiseen? Onko hän jokin pajatso tai muu uhmapeli? Paljonko voi voittaa euron panoksella?
Niissä paikoissa joissa käyn niin kaksi kahvia ja leivokset on about €30.
Naiset:
"Mies joka ei ole valmis sijoittamaan naiseen rahaa, on mato!"
Myös naiset:
"Mies joka luulee, että nainen on sijoitus joka ostetaan rahalla, on mato!"
0 euroa. Enhän minä mihinkään h.uoriin ole menossa! T: Antti Laine
Vierailija kirjoitti:
😂
Kahvi ja pulla on max.
Jos nainen ei tarjoa toisilla treffeillä, kolmansia ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Naiset:
"Mies joka ei ole valmis sijoittamaan naiseen rahaa, on mato!"
Myös naiset:
"Mies joka luulee, että nainen on sijoitus joka ostetaan rahalla, on mato!"
On eri asia osoittaa maskuliinisuutta ja kykyä ja halua huolehtia naisesta, kuin ajatella että naista pystyy hallita rahalla 🤨
Vierailija kirjoitti:
Hyvän käytöksen oppaassa ohjeistetaan, että ensitreffeillä kumpikin maksaa omansa.
Tämä on hyvää käytöstä. T: Antti
Vierailija kirjoitti:
30€ max. Yleensä on maksettu puoliksi, joskus joku halunnut maksaa kaiken, mutta en ole suostunut.
Olen tavannut vain tuttuja, niitäkin harvoin, ja taloustilanteet toisiltamme ovat olleet tiedossa.
Sijoitan viimeistään kolmansilla treffeillä ison suonikkaan naisen jalkojen väliin! T: M65+
Vierailija kirjoitti:
0 e, kumpikin maksaa omansa tietysti
Hassua, olet myös palstalla koko kevään vinkunut miten haluaisit oman kotiäiti vaimo trad waifun joka ei käy töissä. Mutta et halua maksaa mitään? Orjien pito on kielletty.
Niin. Ja Suomessa on erittäin alhainen syntyvyys jostain ihmeen syystä