Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20582)
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi esitettyjä syitä perheen katoamiseen:
Vainoavat sossut
Syyttäjän mahtipenis
Yksi lapsista Messias
Ulkopuolinen vainoava taho
Jokin uusi, pahaenteinen uskonlahko
Jompikumpi tai molemmat vanhemmat psykoosissa
Lasten vammojen piilottelu
Lasten suojeleminen evoluutio-opetukselta, ehkäisyvalistukselta ja homosaatiolta
Mauilla on mukavampaa
Muita?
Erittäin hyvä, kattava lista. Lisäisin vielä: libertaari-hihhuliuskis-vanhempien käsitys omasta itsestään olla parempi kuin ympäröivä yhteiskunta ja pakottaa viattomat lapsensa myös siihen.
Rauhan sanassa runsain mitoin persereikäsexin ammattilaisia
Onko rauhansanan Väkeväinen ja Matti Rahja semmoinen piilohomopariskunta runkkaavat toisiaan rauhan sanan vessassa
Bääääääääää
Väkeväinen tarvii työterveyshuollosta psyksh ja psykiatrin apua, samoin sen sanakanatiina paineet ei kestä kovaa piilojuoppojaryyppäävät ehtoollisviinat
Joakim forars se pahin homo on
Saatanan kuoripoika
On kyllä paljon kovempaa menoa kuin meillä täällä vihervassulandiassa sateenkaaren eteläsuomalaisessa päässä :0
Paperiteollisuuden tulevan lakon vaikutus Karfeihin on käsittelemättä
Saatanan huono olo
Voisko joku kaunis uskovainen lainata mulle 40€, saan helpotusta yhden pelin, sitä mieltä katfit viety laittomasti voin laittaa mobilepayn numeron.
Vittui tärssyttää
Vierailija kirjoitti: Väkeväinen tarvii työterveyshuollosta psyksh ja psykiatrin apua, samoin sen sanakanatiina paineet ei kestä kovaa piilojuoppojaryyppäävät ehtoollisviinat
Tuokaa mulle kans viinaa ryypätään pois
Minä olen huolissani Karoliina Karfin pillun kunnosta
Hän ei ole päässyt gynekologilla aikoihin
Pillu voi mennä huonoon kuntoon
Kelle hän enää kelpaa
Tuon M.ínfon keskustelu on mennyt aivan sekopäiseksi. Ketjussa on jos jonkunlaista hörhöä mukana. Se toki sallittakoon, kun kyseinen foorumi on muutenkin vajonnut alas. Siellä kuvitellaan olevansa vähän parempaa sakkia ja muun muassa vauvapalsta ym on paskaa. Tosiasiassa, kyseinen rikosfoorumi on kuin vauvapalsta yms 🤣 Mitä tulee tähän tapaukseen, niin heitän villin arvauksen että tämä porukka hengailee jossain tyyliin Nakkilan kirkon vaiheilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun käsitykseni mukaan kaikilla asianosaisilla tulee olla oma edustaja oikeudessa. Eivät Tommy ja Karoliina ole mikään yksi ja sama henkilö jotta heillä olisi sama lakimieskin. Tätä on niin kamalasti ihmetelty. Tottakai omat edustajat kaikille.
Niin, jokaiselle lapsellekin toki oma asianajaja. Kuten myös jokaiselle Karfien piilotteluun ja ruokkimiseen osallistuneelle.Tästä tulee aikanaan spektaakkelimainen oikeudenkäynti ja mediasirkus.
Paskapaperin hinta on nousussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Minun käsitykseni mukaan kaikilla asianosaisilla tulee olla oma edustaja oikeudessa. Eivät Tommy ja Karoliina ole mikään yksi ja sama henkilö jotta heillä olisi sama lakimieskin. Tätä on niin kamalasti ihmetelty. Tottakai omat edustajat kaikille.
Niin, jokaiselle lapsellekin toki oma asianajaja. Kuten myös jokaiselle Karfien piilotteluun ja ruokkimiseen osallistuneelle.Tästä tulee aikanaan spektaakkelimainen oikeudenkäynti ja mediasirkus.
Bäääää
Näköjään psykoosipotilas pitänyt monologia seinille täällä eilen ja aamulla jatkuu. Onko hän lampaiden uusi johtaja?
>>Ehkä olet kotikoulun käynyt, kun kirjoitat noin heikkoa suomea. Se ymmärrettäköön.
Tommy Karfin lakimies ei asianajaja vaan oikeusavustaja, on Robert Slotte, hän ei ole päämiestään Tommya pitkään aikaan tavannutkaan eikä osaa sanoa mistään mitään.>>
Pata kattilaa soimaa. Kolmannessa lauseessa ei ole päätä eikä häntää. Kirjoitat todella heikkoa suomea. Julkisen peruskoulun läpi kahlannut?
Vierailija kirjoitti: Väkeväinen tarvii työterveyshuollosta psyksh ja psykiatrin apua, samoin sen sanakanatiina paineet ei kestä kovaa piilojuoppojaryyppäävät ehtoollisviinat
Oveni on aina avoinna. Oma porkkana mukaan. Te absolvo. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistaiseksi esitettyjä syitä perheen katoamiseen:
Vainoavat sossut
Syyttäjän mahtipenis
Yksi lapsista Messias
Ulkopuolinen vainoava taho
Jokin uusi, pahaenteinen uskonlahko
Jompikumpi tai molemmat vanhemmat psykoosissa
Lasten vammojen piilottelu
Lasten suojeleminen evoluutio-opetukselta, ehkäisyvalistukselta ja homosaatiolta
Mauilla on mukavampaa
Muita?
Erittäin hyvä, kattava lista. Lisäisin vielä: libertaari-hihhuliuskis-vanhempien käsitys omasta itsestään olla parempi kuin ympäröivä yhteiskunta ja pakottaa viattomat lapsensa myös siihen.
Itse lisäisin vielä sen mahdollisuuden, että tällä hetkellä avunantoon syyllistyvillä piilottelijoilla on korkea motivaatio pitää perhe piilossa. Perheen löydyttyä sekä vanhempia että lapsia tullaan kuulemaan, eikä inkriminaatiosuoja koske perheen ulkopuolisia. Monen ura tai asema voi olla vaarassa.
Synkempänä spekuna tähän liittyen: etenkin lapset voivat olla todellisessa vaarassa, mikäli joku piilottelijoista on valmis äärimmäisiin tekoihin osuutensa salatakseen.
Vile Väkeväisestä m infon ketjussa
sivulla 330 paljon tietoa