Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20688)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitytte kirjoittajan (kirjoittajien) henkilöön, ette itse asiaan. Ad hominem argumentaatiovirhe.
Kukaan ei ole sanonut mitään merkittävää tuon Joakimin esittämästä asiasisällöstä. Yritätte vain viedä huomion pois siitä.
Koska ei ole olemassakaan asiasisältö tässä kirjoituksessa. Vain väitteitä, joiden totuudenmukaisuutta ei kukaan lukija pysty kirjoituksen perusteella arvioimaan.
Siksi mistään "asiasisällöstä" ei voidakaan keskustella.
Miksi hän tekisi mitään niin typerää, että kirjoittaisi valheita, joista jää kiinni? Mitä sillä saavuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Jaana Kavoniuskin on täysin rehti nainen ja pätevä kuin mikä. Miksi hän on uhka?
Jos Kavonius olisi mukana Karfien töppäilyjen puolustelijoissa, käsialan kyllä tunnistaisi. Jäljittelemätön valitustehtailu-puppugeneraattori.
Kavonius on mielenterveyssyistä työkyvyttömyyseläkeläinen. Neologismien käyttö ja häntä henkilökohtaisesti joukkovainoavan "virkamafian" salaliittoteoria viittaa skitsofreniaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin/joillakin on fiksaatio alanuolittaa kirjoituksiani vaikka ne olisivat kuinka asiallisia sakä faktisesti täyttä asiaa. Joku voisi pitää sitä patologisena. Psyk.sh.
Jollakin on taasen fiksaatio jatkuvasti kohottaa itseään muiden puolelle, keskustella narsismilta viittaavalla tavalla omasta pätevyydestä ja sen ylivertaisuudesta sekä hakea muiden palstalla olijoiden toiminnasta ja sen motiiveista salattuja merkityksiä.
Minusta on mahdotonta uskoa, että oman tiedeyhteisöni jäsenistä kukaan alentuisi tällaiseen joutavaan ja egoistiseen länkytykseen, täysin ketjun aiheen eli Karfin tapauksen ulkopuolelta.
Alennuin sen vuoksi, että minua epäiltiin heti aluksi feikiksi ja minulle piruiltiin täysin estoitta. Jossain vaiheessa provosoiduin asiasta ja alennuin itse samaan. Kirjoitin aluksi täysin asial
Sen hoitsun tehtävä olisi nimenomaan olla vastaamatta asiakkaan tasolla vaan antaa koostuneemmasta toiminnasta se esimerkki, kun kerran hoitsusta puhut edes täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti näitä virkarikoksia aletaan nyt tutkimaan.
Mihin virkarikoksiin nyt viittaat? Tässä ketjussa on aiheena Karfin tapaus. Karfeihin liittyen ei ole käsiteltävänä ainuttakaan epäilyä virkarikoksista.
Luin sen tekstin ja siinä puhuttiin sosiaalityöntekijöiden lainvastaisesta toiminnasta.
Osaako joku kertoa, miksi tuon jonkun Joakimin mielipideräntti on siteerattu tänne ja sitä puidaan kuin jonkinlaisena asiantuntijalähteenä. En jaksanut uhriutuvaa pöperrystä ihan tarkkaan lukea, mutta ei ainakaan sattunut silmään mitään syytä antaa (tuollekaan) viranomaisvastaiselle salaliittohorinalle mitään painoarvoa.
Sakeimmiston olemattoman lähdekritiikin takia, kuinkas muuten.
Mitään kuulopuhetta ja uskomuksia kummempaa ei Förarsilla ole väitteidensä tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hätä noilla on kotona oppimisesta kun tiedän useitakin aikuisia
jotka hurauttaneet koko lukion lukea ihan kotonaan ja hyvillä arvosanoilla vieläpä ja ennätysajassa?
Ihminen oppii paikasta riippumatta kyllä. Ei peruskoulu ole mitään rakettitiedettä!!!! Lukion pitkä matikka- jos senkin pystyy sekä fysiikan ja kielet oppimaan kotonaan niin johan on kumma ettei peruskoulua sitten!!
Normaalijärkinen selviää oppivelvollisuudesta ihan missä vaan.
On kyllä nyt ihan väärää tietoa. Miksi vähättelet koulua? Nykyinen lukion oppimäärä ylioppilaskirjoituksineen on aika rankka paketti. Kunnioitan niitä aikuisia, jotka sen työn ohella kotonaan tai aikuislukioissa pakertavat. Aina on olemassa erityislahjakkuuksia, mutta on ihan syytä kunnioittaa myös niitä työn sankareita, joille koulunkäynti ei ole pelkkää huraut
Lukio on mennyt koko ajan helpommaksi. Kirjoitusten tehtävät paljon helpompia nyt kuin omassa nuoruudessa. Onhan tuosta puhuttu. Taso heikkenee koko ajan. Katso vaikka Pisa-tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskitytte kirjoittajan (kirjoittajien) henkilöön, ette itse asiaan. Ad hominem argumentaatiovirhe.
Kukaan ei ole sanonut mitään merkittävää tuon Joakimin esittämästä asiasisällöstä. Yritätte vain viedä huomion pois siitä.
Koska ei ole olemassakaan asiasisältö tässä kirjoituksessa. Vain väitteitä, joiden totuudenmukaisuutta ei kukaan lukija pysty kirjoituksen perusteella arvioimaan.
Miksi hän tekisi mitään niin typerää, että kirjoittaisi valheita, joista jää kiinni? Mitä sillä saavuttaa?
Koska on itse asiassa omistanut koko elämänsä sille, että kirjoittaa toisista ihmisistä valheita ja jäänyt siitä kiinni. Tähän asti Joakimin huomio on ollut naisvihassa ja homovihassa, kokee valtakirkon olevan liian liberaali näissä asioissa.
Saavuttaa sillä varmaankin oman jumalsuhteen kirkastamista. Tai mistä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänhän on jo jäänyt kiinni. Gösta ja Marita Karf ovat todenneet tekstin roskapuheeksi.
Tajusin juuri! Ei herran isä ne oli tekemässä saman kuin Auerille! Siksi yksityinen lääkäri ei kelvannut!
Vierailija kirjoitti:
On jo ilta. Aurinko on jo laskenut. Tänään kurjen pojat olivat ensimmäisellä lennolla. Ne levittivät valtavat siipensä, kiljuivat riemusta ja vapauden tunteesta ja elämä kantoi. Minä ajattelin Karfien lapsia, näitä nuoria ihmisiä, joiden siivet on typistetty, joilta vapauden riemu ja rohkeus on riistetty. Huomenna on uusi päivä. On maanantai. Sinä, joka olet itse isä , äiti, isoisä tai sisko tai vain naapuri, ystävä. Huomenna on hyvä päivä tehdä tästä mielettömyydestä loppu. Jos pelkäät poliisin olevan samaa kuppikuntaa, kerro tietosi jollekin muulle viranomaiselle. Tee se vaikka tällä palstalla, mutta toimi nyt ihan oman oikeudentuntosi vuoksi. Ota vastuu.
Et tunnista itsessäsi
-auttamissyndroomaa
-et omia projektioitasi heihin
-mene terapiaan, näillä lapsilla ei ole mitään hätää. Keskity omiisi.Lopet hyvesignalointisi, se on typerää. Pateettista.
Vierailija kirjoitti:
On jo ilta. Aurinko on jo laskenut. Tänään kurjen pojat olivat ensimmäisellä lennolla. Ne levittivät valtavat siipensä, kiljuivat riemusta ja vapauden tunteesta ja elämä kantoi. Minä ajattelin Karfien lapsia, näitä nuoria ihmisiä, joiden siivet on typistetty, joilta vapauden riemu ja rohkeus on riistetty. Huomenna on uusi päivä. On maanantai. Sinä, joka olet itse isä , äiti, isoisä tai sisko tai vain naapuri, ystävä. Huomenna on hyvä päivä tehdä tästä mielettömyydestä loppu. Jos pelkäät poliisin olevan samaa kuppikuntaa, kerro tietosi jollekin muulle viranomaiselle. Tee se vaikka tällä palstalla, mutta toimi nyt ihan oman oikeudentuntosi vuoksi. Ota vastuu.
Et tunnista itsessäsi
-auttamissyndroomaa
-mene terapiaan, näillä lapsilla ei ole mitään hätää. Keskity omiisi.Lopet hyvesignalointisi, se on typerää. Pateettista.
Karfit tiesivät, että tämä on Auer 2.0, mutta ehkä liian myöhään.
Yksityisen lääkärin käyttö on tämän keissin ytimessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotka hurauttaneet koko lukion lukea ihan kotonaan ja hyvillä arvosanoilla vieläpä ja ennätysajassa?
Ihminen oppii paikasta riippumatta kyllä. Ei peruskoulu ole mitään rakettitiedettä!!!! Lukion pitkä matikka- jos senkin pystyy sekä fysiikan ja kielet oppimaan kotonaan niin johan on kumma ettei peruskoulua sitten!!
On kyllä nyt ihan väärää tietoa. Miksi vähättelet koulua? Nykyinen lukion oppimäärä ylioppilaskirjoituksineen on aika rankka paketti. Kunnioitan niitä aikuisia, jotka sen työn ohella kotonaan tai aikuislukioissa pakertavat. Aina on olemassa erityislahjakkuuksia, mutta on ihan syytä kunnioittaa myös niitä työn sank
Kukin käy koulun omana aikanaan, sinä vuosikymmenenä kun se hänelle on ajankohtaista. Koulu on silti aika rankka paketti yhä edelleen. Sen tietää jokainen teini, ja sen näkevät sekä opettajat että vanhemmat. Ei ole mitään syytä kenenkään vähätellä näitä suorituksia.
Huuto yltyy. Kolehtiin lahjoittajien kärsivällisyys loppuu. Vihjepostilaatikko kilahtaa. Mamma ja pappa häkkiin vilahtaa.
NO voi jumalauta se likio on aika paljon helpomi kotoa käsin juuri siksi varmaankin kun
-ei mene aikaa sinne pukeutumiseen ja hilautumiseen
-ei tarvitse mitään muuta kuin välttämätön ostaa
-ja saa opiskella rauhassa syventyen.
-lisäksi oma opiskelu valmistaa yliopistoon hyvin koska tentitään kirja kerrallaan ja sitten kirjoituksiin.
helppoo kuin heinänteko on ollut sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Karfin perheen vanhemmat saavuttivat sillä, etteivät avanneet ovea virkavallalle, vaikka tiesivät lopputuloksen?
Joku kirjotti, että sen hoitsun tehtävä olisi nimenomaan olla vastaamatta asiakkaan tasolla... Olet tuossa kyllä aivan oikeassa, mutta minä en tee hoitotyötä täällä, joten ei ole minulla myöskään asiakasta taikka potilasta täällä. Laitoin kommentillesi ylänuolen. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunnista itsessäsi
-auttamissyndroomaa
-mene terapiaan, näillä lapsilla
Osui ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta tuossa perheessä oli niin paljon muita haasteita. Jos kaiken sen lisäksi on vielä oppimisvaikeuksia, mitenpä siinä opiskelee ja oppii...
Alennuin sen vuoksi, että minua epäiltiin heti aluksi feikiksi ja minulle piruiltiin täysin estoitta. Jossain vaiheessa provosoiduin asiasta ja alennuin itse samaan. Kirjoitin aluksi täysin asiallisia kommentteja tapaukseen liittyen - minä en siis aloittanut. Ilman tyttäreni tilannetta olisin tuskin käyttäytynyt asiattomasti. Niin hoitsu vastaa kuin sille vittuilee. Psyk.sh.