Kuvanveistäjä Peltokankaan Niinistön rintakuva on karmea
Kommentit (50)
Visulahtikamaa. On se, kun kerrankin tilataan näköisteos, niin ei ole sitten näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Visulahtikamaa. On se, kun kerrankin tilataan näköisteos, niin ei ole sitten näköinen.
Joo, Visulahti tuli mieleen mullakin: kehdataan laittaa esille törkeän huonosti tehtyä tavaraa...
Hyvä kun kertoivat, että rintakuva esittää Niinistöä, muuten olisin luullut naapurin Peteksi.
Jep, aivan hirveä tekele. Kuvanveistopuoli aivan ahterista nykyään.
Olikohan se Peltokangas kovastikin tuiskeessa kun tuon teki.
Sisältä ulos ja ulkoa sisään - Relanderin muistomerkki ei näköisstatue ollutkaan - tämä silti voittaa sen, vaikka ei näköinen ollutkaan. Saivatkohan Jenni ja miehensä olla mukana tässä hankkeessa.
Ulkomuista veistellyt eikä kuvaa katsonut. En tunnistaisi jos en tietäisi.
Oikein onnistunut, juuri tuollainen vähän hymyile ilme huulilla vaikka samalla silmissä täysi tuijotus.
Todella surkea,ei yhtään Niinistön näköinen. Mitäköhän Sauli ja Jenni ajattelivat,kun sen näkivät.
Tuollaisen haluaisin itsestäni itselleni. Voisi laittaa esille paraatipaikalle.
Ei ole näköinen ei. Näyttää siltä kuin itse olisin keramiikan alkeiskurssilla veistänyt kenen tahansa miehen rokonarpiset kasvot huonosti, mutta niin, että itse voisin olla aika tyytyväinen. Esille en kehtaisi laittaa sielläkään. Kaulakin on unohtunut tehdä kokonaan.
Otsa on aivan liian matala. Salella on jykevä otsa ja tunnistettavat otsarypyt. Tästä ne puuttuu
Jarkko Tamminenkin osaa vääntää naamansa näköisemmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa olin tulossa kirjoittamaan. Että ensi kesän Mikkelin vetonaulaksi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun kertoivat, että rintakuva esittää Niinistöä, muuten olisin luullut naapurin Peteksi.
Vois luulla vaikka Litmaseksi.
Muistuttaa erästä Salatut Elämät näyttelijää silmien paikkeilta, ei kyllä yhtään Niinistöä.
Vierailija kirjoitti:
Todella surkea,ei yhtään Niinistön näköinen. Mitäköhän Sauli ja Jenni ajattelivat,kun sen näkivät.
Jenni harkitsi jo pienen hetken eroa kunnes varasi ajan Specsaversille?
Eläkeläisten savikerhon mummot väsänneet
🇺🇦🇮🇱
Nykyään se on meriitti mitä karmeampi teos on...