Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20745)

Vierailija
12681/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei olis jotain vikaa, ni ei ne olis lähteny karkuun.

Jep. Jos perheessä olisi ollut kaikki hyvin, huostaanotto olisi purettu ja poliisin kuulusteluissa olisi todettu, että rikoksia ei ole tapahtunut. Karfit olivat saaneet lapset ennenkin sijoituksesta pois.

Mutta nyt nämä lähtivät käpälämäkeen juuri ennen kuin lapsia oltaisiin alettu kuulemaan = 100 % varmuudella syyllisiä kaltoinkohteluun.

Jos se kävelee kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka... 

Vierailija
12682/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mahtavat piileksiä tällaisella helteellä? Pääsevätkö lapset edes ulos, uimaan, leikkimään...? 

Ei lapset sellaista tarvitse vaan ÄIDIN ja ISÄN. Saavat olla perheen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12683/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidänkaltaiset ihmiset, osaamatta ajatella, polttivat keski-ajalla noitia. Joukkopsykoosi ja ollaan kuulemma niin hyviä ihmisiä ja ollaan huolissaan lapsista. Toivottavasti näistä lapsista törkeästi kirjoittaville tulee seuraksia. 

Ettei vain uskonveljeä/sisarta pikkuisen vituttaisi. Argumentit puolustelijoilla kovin vähissä, pitää tällaista tunteellista lepertelyä suoltaa.

Hyvä ihminen. Minä en usko jumalaan. Olen siis ateisti. Kuvittele. Niin, mutta et osaa. 

Anteeksi, mutta viestiesi sanajärjestyksistä huomaa, että suomi ei ole äidinkielesi. En usko hetkeäkään, että olisit joku random suomenkielinen ateisti. 

En ole missään väittänyt, että olen kantasuomalainen. Ruotsissa olen tosiaan käynyt vaan kerran luokkaretkellä. 

Vierailija
12684/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa perheen jollakin tavalla tunteva on minfolla. Hän on ainoa, jonka kautta on tullut median ulkopuolista tietoa.

Mistä sinä tiedät, tunteeko tämä henkilö oikeasti perheen? Et mistään.

Tämä on todella hämmentävä keissi ja olisi kiva tietää mikä on ajanut tilanteen tähän pisteeseen. Koska kyse on lasten yksityisyydestä, emme ehkä koskaan saa tietää. Ja sen kanssa on elettävä.

Vierailija
12685/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidänkaltaiset ihmiset, osaamatta ajatella, polttivat keski-ajalla noitia. Joukkopsykoosi ja ollaan kuulemma niin hyviä ihmisiä ja ollaan huolissaan lapsista. Toivottavasti näistä lapsista törkeästi kirjoittaville tulee seuraksia. 

Ettei vain uskonveljeä/sisarta pikkuisen vituttaisi. Argumentit puolustelijoilla kovin vähissä, pitää tällaista tunteellista lepertelyä suoltaa.

Hyvä ihminen. Minä en usko jumalaan. Olen siis ateisti. Kuvittele. Niin, mutta et osaa. 

Anteeksi, mutta viestiesi sanajärjestyksistä huomaa, että suomi ei ole äidinkielesi. En usko hetkeäkään, että olisit joku random suomenkielinen ateisti. 

En ole missään väittänyt,

Suomenruotsalainen siis, tekstisi perusteella. Ja ihan sattumalta tässä ketjussa. 

Vierailija
12686/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalit vanhemmat ei saa pitää lapsia,vilja eerikan sai pitää ne murhavanhemmat. suomessa tulisi siirtyä lakiprosessiin ja todisteet tiskiin ei pelkkä lasun mutu ja "huoli" eli mielivalta myös se höyrymoppi murhaaja sai pitää lapsen.

Millä tavalla Karfit on normaaleja? Selitä. 

Moukka, mikä olet noin sanomaan asiasta josta hataraa tietoa. Oletko itse normaali ???

Vierailija
12687/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos perheessä olisi ollut kaikki hyvin, huostaanotto olisi purettu ja poliisin kuulusteluissa olisi todettu, että rikoksia ei ole tapahtunut. Karfit olivat saaneet lapset ennenkin sijoituksesta pois.

Mutta nyt nämä lähtivät käpälämäkeen juuri ennen kuin lapsia oltaisiin alettu kuulemaan = 100 % varmuudella syyllisiä kaltoinkohteluun.

Siinä Ylen aikajanalla oli niitä lasten sijoituksia vaikka kuinka monta. Sekin kertoo että jotain on ollut pielessä jo pitkään. 

Vierailija
12688/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka varmaa siis on, että kyseinen tyyppi tuntee perheen?

Tarkennuksena tarkoitin tällä useasti mainittua "syväkurkkua".

Lue ne viestit. Etsivä löytää. Niissä hän kertoo kyllä, kuka perheen tuntee. 

Itse voit muodostaa oman käsityksesi, onko totuuspohjaa ja minkä verran.

Vierailija
12689/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pihalla olet?

Vierailija
12690/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaalit vanhemmat ei saa pitää lapsia,vilja eerikan sai pitää ne murhavanhemmat. suomessa tulisi siirtyä lakiprosessiin ja todisteet tiskiin ei pelkkä lasun mutu ja "huoli" eli mielivalta myös se höyrymoppi murhaaja sai pitää lapsen.

Moukka, mikä olet noin sanomaan asiasta josta hataraa tietoa. Oletko itse normaali ???

Mistä sinä sitten tiedät varmaksi että ovat normaaleja? Selitä. 

Vierailija
12691/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä mahtavat piileksiä tällaisella helteellä? Pääsevätkö lapset edes ulos, uimaan, leikkimään...? 

Niin kuin Fritzlin tytär sai kivasti olla iskän kanssa, kellarissa. Hei haloo, kyllä lapsen tulee päästä ulkoilemaan!

Vierailija
12692/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pihalla olet?

Mitä tarkoitat? Jos sinulla on parempaa tietoa, toimita ne poliisille. 

Vierailija
12693/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, ketjuhäiriköillä uusi taktiikka. Kun Auer/paha sossu/homomusu/kunnianloukkaus-kortit ei uppoa yleisöön, yritetään käydä jokaiseen kriittiseen kirjoittajaan henkilökohtaisesti. 

Mitä tahansa paitsi itse asiasta puhumista. On se jännä. 

Vierailija
12694/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen lapsuudesta asti toisen vanhemman ja tiedän että eivät varmasti lapsiaan pahoinpite ym. 

Vierailija
12695/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin Fritzlin tytär sai kivasti olla iskän kanssa, kellarissa. Hei haloo, kyllä lapsen tulee päästä ulkoilemaan!

Ei tarvitse. Äidin tai isän rakkaus riittää. Lapsia ei saa riistää kodista!! 

Vierailija
12696/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, ketjuhäiriköillä uusi taktiikka. Kun Auer/paha sossu/homomusu/kunnianloukkaus-kortit ei uppoa yleisöön, yritetään käydä jokaiseen kriittiseen kirjoittajaan henkilökohtaisesti. 

Mitä tahansa paitsi itse asiasta puhumista. On se jännä. 

Lisätään vielä arvaa kuka olen -peli. Nönnönnöö, miten niin olen feministi? Nönnönnöö, olenkin ateisti! 

Muka kiinnostunut aiheesta, mutta syyttäjien nimeäminen ja osaamisalueet eivät väräytä mitään viisaria :D

Vierailija
12697/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen lapsuudesta asti toisen vanhemman ja tiedän että eivät varmasti lapsiaan pahoinpite ym. 

Ei muuta kuin poliisille noiden tietojen kanssa sitten. 

Vierailija
12698/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli puhut ns. paskaa. Mitenkä muuten nuo hommat järjestettiin siellä punaisessa torpassa? Lähipiiriläinen kun olet. 

Vierailija
12699/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli puhut ns. paskaa. Mitenkä muuten nuo homma

Ja paskasta tuli minullekin mieleen, minnekä paskoivat torpassaan, jolleivät ämpäreihin? Kun putket kerran olivat jäässä eikä huussiin kuljettu?

Kun kerran on oikein tietäjä paikalla!

Vierailija
12700/20745 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahoinpitelyä on monenlaista. Milloin olet viimeksi tavannut tuon vanhemman? Entä lapset? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän