Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?
Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?
Kommentit (20745)
Ikävä törmätä taas tällaiseen ketjuun, jossa on kaksi eri puolta ja kovat sanat sinkoilevat puolin ja toisin. Juu, ja en aio lukea yhtään lisää enää. Moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks täällä loppuu se pedojankutus ikinä? :O
Hoono soomi sinulla rantaruotsalaisella uskishihhulilla.
Ja sulla huono svenska.
Mistä niin päättelet? En toki äidinkielen tasoisesti osaa. Ainoastaan laudaturin kirjoitin pakkoruotsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks täällä loppuu se pedojankutus ikinä? :O
Hoono soomi sinulla rantaruotsalaisella uskishihhulilla.
Ja sulla huono svenska.
Mistä niin päättelet? En toki äidinkielen tasoisesti osaa. Ainoastaan laudaturin kirjoitin pakkoruotsista.
Mulla taas oli laudatur pakkoenglannista, pakkomatikasta ja pakkoäikästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidänkaltaiset ihmiset, osaamatta ajatella, polttivat keski-ajalla noitia. Joukkopsykoosi ja ollaan kuulemma niin hyviä ihmisiä ja ollaan huolissaan lapsista. Toivottavasti näistä lapsista törkeästi kirjoittaville tulee seuraksia.
Ettei vain uskonveljeä/sisarta pikkuisen vituttaisi. Argumentit puolustelijoilla kovin vähissä, pitää tällaista tunteellista lepertelyä suoltaa.
Hyvä ihminen. Minä en usko jumalaan. Olen siis ateisti. Kuvittele. Niin, mutta et osaa.
Ettei vain ateistia ja patriarkaattia vastaan taistelijaa pikkuisen vituttaisi. Argumentit puolustelijoilla kovin vähissä, pitää tällaista tunteellista lepertelyä suoltaa.
En edes varsinaisesti puolusta. Uskon, että Karfit ovat ongelmallisia. Keskustelun laatu on vaan mennyt huonoksi, koska pedojankutus jatkuu ja jatkuu. Ymmärrätkö? Itseäni ei vaan aihe kiinnosta. Kiinnostaa kyllä, että lapsilla olisi kaikki hyvin ja on mielenkiintoinen keissi, mutta teillä menee yli. Ikävää, ettei voi keskustella normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidänkaltaiset ihmiset, osaamatta ajatella, polttivat keski-ajalla noitia. Joukkopsykoosi ja ollaan kuulemma niin hyviä ihmisiä ja ollaan huolissaan lapsista. Toivottavasti näistä lapsista törkeästi kirjoittaville tulee seuraksia.
Ettei vain uskonveljeä/sisarta pikkuisen vituttaisi. Argumentit puolustelijoilla kovin vähissä, pitää tällaista tunteellista lepertelyä suoltaa.
Hyvä ihminen. Minä en usko jumalaan. Olen siis ateisti. Kuvittele. Niin, mutta et osaa.
Ettei vain ateistia ja patriarkaattia vastaan taistelijaa pikkuisen vituttaisi. Argumentit puolustelijoilla kovin vähissä, pitää tällaista tunteellista lepertelyä suoltaa.
Anteeksi, mikä patriarkaatin vastainen taistelu? Missä vaiheessa olen julistautunut feministiksi? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen aikuisistahan täällä suurin osa kirjoittaa. Harmittaako, kun on tullut maksettua viikkorahaa pahoinpitelijöille?
Suomessa on KUUSI MILJOONA ihmistä. Suhteellisuustajua hieman? Uskoisin, että Karfeilla on muutakin tekemistä, kun kirjoittaa vauvapalstalla. :D
Ei vaan haluta uskoa, että täällä voi kommentoida joku, joka ei tiedä perheestä mitään, ei ole uskovainen ja lahkolainen. :D En kestä...Jatkaakaa vaan ... kiitti, mulle riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes varsinaise
En edes varsinaisesti puolusta. Uskon, että Karfit ovat ongelmallisia. Keskustelun laatu on vaan mennyt huonoksi, koska pedojankutus jatkuu ja jatkuu. Ymmärrätkö? Itseäni ei vaan aihe kiinnosta. Kiinnostaa kyllä, että lapsilla olisi kaikki hyvin ja on mielenkiintoinen keissi, mutta teillä menee yli. Ikävää, ettei voi keskustella normaalisti.
Vinkki sinulle: jos keskustelet jostakin, mistä et toivoisi keskusteltavan, toimit itseäsi vastaan.
Tänään on uutisoitu, että Karfin tapaukselle on määrätty syyttäjät, joista toisella on kokemusta lapsiin kohdistuvista rikoksista (kyllä, p3d0f1L!asta) ja toisella ihmiskaupasta ruotsinkielisellä kielialueella. Eikö siinä olisi jutun juurta sinullekin? Näyttää siltä, että epäilyt siirtyvät syyteharkintaan ja syytteet nostetaan.
Jos tämä aihepiiri ei miellytä, voit kurkata kultakurkun viimeisimmän viserryksen murhan ketjun sivulta 141. Sielläkin löytyy paljon pohdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheen aikuisistahan täällä suurin osa kirjoittaa. Harmittaako, kun on tullut maksettua viikkorahaa pahoinpitelijöille?
Suomessa on KUUSI MILJOONA ihmistä. Suhteellisuustajua hieman? Uskoisin, että Karfeilla on muutakin tekemistä, kun kirjoittaa vauvapalstalla. :D
Kuusi miljoona ihmistä, kai se on uskottava kun rantaruotsalainen sanoo. Eivät kai Karfit itse itselleen sentään kolehtia kerää? Varmasti täällä moni heidät tuntenut lueskelee.
Ainoa perheen jollakin tavalla tunteva on minfolla. Hän on ainoa, jonka kautta on tullut median ulkopuolista tietoa.
normaalit vanhemmat ei saa pitää lapsia,vilja eerikan sai pitää ne murhavanhemmat. suomessa tulisi siirtyä lakiprosessiin ja todisteet tiskiin ei pelkkä lasun mutu ja "huoli" eli mielivalta myös se höyrymoppi murhaaja sai pitää lapsen.
Minä olen täysin ulkopuolinen Auerin keissistä järkyttynyt ihminen ja mietin, että toistuuko sama taas. Miten paljon vainottuja ihmisiä Suomessa onkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta viestiesi sanajärjestyksistä huomaa, että suomi ei ole äidinkielesi. En usko hetkeäkään, että olisit joku random suomenkielinen ateisti.
Vierailija kirjoitti:
normaalit vanhemmat ei saa pitää lapsia,vilja eerikan sai pitää ne murhavanhemmat. suomessa tulisi siirtyä lakiprosessiin ja todisteet tiskiin ei pelkkä lasun mutu ja "huoli" eli mielivalta myös se höyrymoppi murhaaja sai pitää lapsen.
Millä tavalla Karfit on normaaleja? Selitä.
Jos ei olis jotain vikaa, ni ei ne olis lähteny karkuun.
Kuinka varmaa siis on, että kyseinen tyyppi tuntee perheen?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen täysin ulkopuolinen Auerin keissistä järkyttynyt ihminen ja mietin, että toistuuko sama taas. Miten paljon vainottuja ihmisiä Suomessa onkaan?
Ah, Auer-kortti taas käytetty.
Missä mahtavat piileksiä tällaisella helteellä? Pääsevätkö lapset edes ulos, uimaan, leikkimään...?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka varmaa siis on, että kyseinen tyyppi tuntee perheen?
Tarkennuksena tarkoitin tällä useasti mainittua "syväkurkkua".