Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä väärää Karfit tekivät, että lapset piti sijoittaa?

Vierailija
04.06.2025 |

Jos viranomaisiakin oli moitittu väärästä päätöksestä?

Kommentit (20181)

Vierailija
721/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä keissi ihan hirveästi herätä luottamusta viranomaisia kohtaan.

Vierailija
722/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa enemmän ja enemmän vaikuttaa siltä että saatananpalvonta liittyy tähän geissiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimeä juttu. Mediassa kerrotaan, että kaikki lapset olivat sijoitettuina samaan paikkaan. Kukaan henkilökunnasta ei siis nähnyt eikä kuullut mitään, kun seitsemän lasta lähtee lätkimään? 

Miksi he olivat sijoitettuina? Huonot kotiolot? Oliko jo 17-vuotias suostuvainen lähtemään vanhempiensa kanssa? Mitä tavaroita he ottivat mukaansa, siis seitsemän matkalaukkua? 

Miten he elävät, kenelläkään ei ole puhelinta, kukaan (edes vanhemmat) eivät tarvitse/käytä rahaa, eivät käy töissä, eivät kulje missään, perheessä uusi vauva jonka syntymästä ei ole ilmoitettu minnekään, eivät maksa laskujaan jne. On kyllä mystistä. 

Johan 10 hengen ruokkiminenkin on kallista ja työlästä, kuka hoitaa kaksi lämmintä ateriaa plus välipalat päivässä kasvaville lapsille? Minun järkeni mukaan mahdotonta.

Vierailija
724/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä keissi ihan hirveästi herätä luottamusta viranomaisia kohtaan.

No miksi pitäisi luottaa viranomaisiin?

Vierailija
725/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä sellaista p*skapuhetta, että ei kukaan usko. 

Vierailija
726/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko läheisiä vesistöjä tutkittu?

Vierailija
727/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaapa te perheen puolustelijat, että mitä nämä lapset tekevät aikuistuttuaan? Miten he opiskelevat ilman peruskoulun oppimäärää, mihin menevät töihin? Miten he itsenäistyvät, jos omilleen muutto ei ole mahdollista perheen kiinni jäämisen uhan vuoksi?

Miltä näiden lasten tulevaisuus näyttää? Nuorinta ei ole edes virallisesti olemassa, koska on syntynyt maan alla. 

Eivät ne lapset ole tehneet mitään rikollista. Kun he täyttävät 18 vuotta he ovat vapaita tekemään mitä haluavat, paitsi nuo pojat, jotka joutuvat ehkä armeijaan. Muuttavat vaikka Islantiin ja hoitavat hevosia. 

Ei ihminen tarvitse mitään todistuksia, jos joku hänet haluaa palkata, hän palkkaa. Vaikka sitten myymään marjoja ties varteen tai pesemään ikkunoita. On ammatteja joihin tarvitaan tutkinto, mutta on myös paljon töitä mihin ei tarvita mitään todistuksia. Pahin tila

Oletpa naiivi, söpöä! Että muuttavat oikein Islantiin, tuosta noin vaan. 

Vierailija
728/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syy huostaanotolle on ollut kotiopetus, voisiko olla, että opetuksen sisältö on ollut jotain yleisesti paheksuttua, haitallista tai muuten moraalinvastaista? 

Tai ihan vain jätetty opettamatta oppivelvollisuuden alaisia asioita. 

Kuinka moni lapsi ja nuori jättääkään opettelematta ne, vaikka ovat ihan koulussa. Kokeesta voi tulla esim. 4,5. Ja sitten päästään peruskoulusta ja mennään vaikka jonnekin amiksen autolinjalle. Eikä kukaan haasta oikeuteen tai ota huostaan. Opettaja voi toki halutessaan tehdä lasun.

Ja kuinka moni opettaja opettaa täydellisesti juuri tietyt asiat juuri tietyllä tavalla niin,että kaikki ne omaksuvat. 

Vierailija
729/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku tästä asiasta enemmän kuin mitä mediassa kerrotaan? Median tietojen perusteellahan tämä näyttää aivan järkyttävältä vainolta.

Tästä en tiedä mutta olen itse joutunut eri alueella sossun vainoamaksi, hän teki aiheettomia ilmoituksia joista yhä haittaa vuosien jälkeen. Ja terveydestä väärää tietoa jäi kii kun kyseltiin miten voin, olen terve. Levitti tietoa sairaudesta jota ei ole. Että silleen. Yritti järjestää aiheettomia koti käyntejä ja ehdotti laitosta aiheetta. Kateus voi olla syy kiusantekoon ja mustamaalaukseen, onneksi tuo edes sai potkut mutta voi olla enemmän vastaavia. Kaikki ei noudata edes lakia ja piinaa toisia.Tuollaisia levittyy pitkälle asti suhteilla töihin ja osa saa jopa tukea toisten kiusaamiseen. Olisiko tässä sama meno. Olen päihteetön ja silti sossu kiusasi, se sossu oli itse kova juomaan, näin kaupassa mitä osti yli kymmenen pu

Saitko sinä järjestettyä hänelle potkut?

Vierailija
730/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kerro tarkemmin, miten lapset saavat ihan normaalin elämän. Yhtä ei ole edes olemassa, ei hetua, ei mitään. "

Perhe on luultavasti ulkomailla, ja jos ovat fiksusti valinneet maan, niin voivat elää ihan normaalia elämää siellä, ja kuopus on varmasti saanut henkilötunnuksen.

Mistä tiedät? 

Koska on hyvin epätodennäköistä, että olisivat pystyneet piilotella Suomen kaltaisessa maassa yli vuoden päivät jäämättä kiinni.

Vierailija
731/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku tästä asiasta enemmän kuin mitä mediassa kerrotaan? Median tietojen perusteellahan tämä näyttää aivan järkyttävältä vainolta.

Tästä en tiedä mutta olen itse joutunut eri alueella sossun vainoamaksi, hän teki aiheettomia ilmoituksia joista yhä haittaa vuosien jälkeen. Ja terveydestä väärää tietoa jäi kii kun kyseltiin miten voin, olen terve. Levitti tietoa sairaudesta jota ei ole. Että silleen. Yritti järjestää aiheettomia koti käyntejä ja ehdotti laitosta aiheetta. Kateus voi olla syy kiusantekoon ja mustamaalaukseen, onneksi tuo edes sai potkut mutta voi olla enemmän vastaavia. Kaikki ei noudata edes lakia ja piinaa toisia.Tuollaisia levittyy pitkälle asti suhteilla töihin ja osa saa jopa tukea toisten kiusaamiseen. Olisiko tässä sama meno. Olen päihteetön ja silti sossu kiusasi, se sossu oli itse kov

Sori mutta tuo alkuperäinen kirjoittaja ei vaikuta käyvän ihan täysillä hänkään. Tämmöisiä nämä yleensä on. Vaikea ymmärtää omaa tilannetta ja omaa vanhemmuuttaan, jos on heikkolahjainen tai hullu. 

Vierailija
732/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä tuota väittämää, ettei liittyisi mihinkään uskontoon, lahkoon tai maailmankatsomukseen. 8 lasta ei ole kovin yleistä tänä päivänä muilla kuin uskoa tunnustavilla. 

Niinpä. Harvemmin sitä kahdeksaa (ja lisää arvatenkin tulossa) lasta pykätään, jos ei taustalla ole jotain uskonnollista tai maailmankatsomuksellista ideologiaa. Halua noudattaa käskyä: "Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset, lisääntykää ja täyttäkää maa." Tai ehkäisyvastaisuutta, osana länsimaisen lääketieteen vastaisuutta. Halua elää mahdollisimman luonnonmukaisesti, "lapsia saa tulla, jos on tullakseen".

Huh, maailmankuvasi kuulostaa aika ahtaalta.

Vierailija
733/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko läheisiä vesistöjä tutkittu?

Eivätköhän he elossa ole. Eikös poliisikin sanonut, että on viitteitä siitä, että jonkinlainen turvaverkko auttaa piilottelussa  ja huolehtii perheestä. Eli tutkinnassa ilmennyt seikkoja, jotka puoltaa sitä, että ovat elossa, mutteivat halua tulla löydetyksi.

Vierailija
734/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytin kynttilän perheen muistolle koska paha olo.

Vierailija
735/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syy huostaanotolle on ollut kotiopetus, voisiko olla, että opetuksen sisältö on ollut jotain yleisesti paheksuttua, haitallista tai muuten moraalinvastaista? 

Kuten? Yliopistossahan on kursseilla opetusmateriaalia miten työntää anukseen vihanneksia. Meinaatko, että on opetettu, että sukupuolia on vain kaksi?

Ennemminkin noiden kurssien vetäjät pitäisi haastaa oikeuteen ja tehdä lapsista lasu. Samoin niistä, jotka tekee opetusmateriaalia, joissa kehotetaan suhteisiin oman sukupuolen kanssa, tutkimaan sitä puolta itsessään - ja opetetaan ties mitä seksimateriaalia.

Vierailija
736/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kerro tarkemmin, miten lapset saavat ihan normaalin elämän. Yhtä ei ole edes olemassa, ei hetua, ei mitään. "

Perhe on luultavasti ulkomailla, ja jos ovat fiksusti valinneet maan, niin voivat elää ihan normaalia elämää siellä, ja kuopus on varmasti saanut henkilötunnuksen.

Heitä ei jostain syystä saisi etsiä? Mikähän tuo syy mahtaisi olla?

En ymmärrä kysymystäsi. Saahan heitä etsiä, ja niinhän heitä nyt etsitäänkin, ihan siihen pisteeseen asti, että koko valtakunta tuntee nyt vanhempien kasvot.

Vierailija
737/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä en tiedä mutta olen itse joutunut eri alueella sossun vainoamaksi, hän teki aiheettomia ilmoituksia joista yhä haittaa vuosien jälkeen. Ja terveydestä väärää tietoa jäi kii kun kyseltiin miten voin, olen terve. Levitti tietoa sairaudesta jota ei ole. Että silleen. Yritti järjestää aiheettomia koti käyntejä ja ehdotti laitosta aiheetta. Kateus voi olla syy kiusantekoon ja mustamaalaukseen, onneksi tuo edes sai potkut mutta voi olla enemmän vastaavia. Kaikki ei noudata edes lakia ja piinaa toisia.Tuollaisia levittyy pitkälle asti suhteilla töihin ja osa saa jopa tukea toisten kiusaamiseen. Olisiko tässä sama meno. Olen päihteetön ja silti sossu kiusasi, se sossu oli itse kova juomaan, näin kaupassa mitä osti yli kymmenen pu

Aika erikoista. Omien lasteni ollessa pieniä, ei yksikään sossutäti kiusannut meitä. Eikä ole kiusannut lastemme perheitäkään. Miksi olisi?

Vierailija
738/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyy niin paljon salassapidettäviä asioita, että todella vaikea tietää onko ongelma perheessä vai viranomaisessa.

Vierailija
739/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen on lapsikaappareiden asunto? Onko sitä tai ympäristöä tutkittu poliisien toimesta?

Verijäljet ovat löydettävissä vielä vuosia. Ei mitään kiirettä hötkyillä vielä tässä vaiheessa.

Vierailija
740/20181 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässeet työntekoa vastaan jollain rahtilaivalla ties minne. Tai tuttu kippari 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi