Millä perusteella äänestät seuraavissa eduskuntavaaleissa?
Musta tuntuu, että koskaan en ole kokenut äänestämistä näin vaikeaksi. Saatan jopa jättää äänestämättä. Viimeksi äänestin sillä perusteella, mikä puolue todennäköisimmin kohtuullistaisi ansioverotusta, mutta nyt tässä muodossa se oli mulle henkilökohtaisesti yhtä tyhjän kanssa ja oikeastaan vain huijaus.
Ehkä jos joku puolue lupaisi ajaa aikuiskoulutustuen palauttamista, se voisi riittää äänestyspäätökseen.
Mites teillä?
Kommentit (79)
Mitään nykyisiä puolueita äänestämällä ei Suomea tulla pelastamaan - mikään puolue tai eduskunta tai hallitus ei tule pelastamaan köyhtyviä ihmisiä täällä, eikö niin? Ja se ei hyödytä että muutaman vuoden välein vaihdetaan samaa porukkaa teatteriesityksen tavoin edestakaisin... köyhdyttämisen agendaa on ajettu nyt 2020-2025 ja se ei muutu...
Marin ex viisikko hallinto tuhosi ensin suomalaisten talouden ja ostovoiman 2020-2023 ja Orpo hallinto vei sitten kaikki tuet pois ihmisiltä 2023-2025...
Hallinto eli eduskunta, hallitus, kaikki puolueet nämä ovat samaa rahastavaa joukkoa yhdessä suuryritysten ja pienten rikkaiden ryhmän kanssa... köyhdyttämisen agenda on aloitettu ja hyvässä vauhdissa.... katteita nostetaan kaikkialla päivittäin...
Tämä vain on tosiasia, on turha huijata ihmisiä että äänestämällä Suomessa saataisiin jotakin muuttumaan ja että köyhdyttäminen loppuisi, eikö niin... äänestäminen on yksi suurimpia huijauksia tässä maassa... se ei hyödytä että muutaman vuoden välein vaihdetaan samaa porukkaa teatteriesityksen tavoin edestakaisin hallitus-oppositio välillä...
Vierailija kirjoitti:
Jatkan PS:n äänestämistä. Minun ei tarvitse edes lukea uutisia koska tiedän äänestäväni PS:ää halusivatpa uutiset minun tekevän mitä vain.
-PS:n äänestäjä
😍
oletko Alfa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan PS:n äänestämistä. Minun ei tarvitse edes lukea uutisia koska tiedän äänestäväni PS:ää halusivatpa uutiset minun tekevän mitä vain.
😍
oletko Alfa?
Kiitos oletuksesta. Olen.
-PS:n äänestäjä.
Vain yksi puolue on ollut 2000-luvulla kiinnostunut Suomesta. Maailmanparantajia on kyllä pilvin pimein. Ihmiset keskimäärin eivät ymmärrä alkuunkaan, mitä ovat äänestyskopissa tekemässä. Toki sen toisen laidan äänestäjät ymmärtävät vielä tavallistakin vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä enää missään vaaleissa.
Olet siis nykymenoon tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä igor haluaa. Siksi on erittäin tärkeää äänestää.
PS:ää.
Sitä puoluetta joka ei kannata intersektionaalisella feminismiä tai jatka wokea.
Äänestän tällaista puoluetta niin kauan kunnes nuo asiat rauhoittuvat ja sitten kun niistä ei tarvitse enää huolehtia niin alan äänestämään muita tärkeitä arvojani, kuten luonnonsuojelua.
Vierailija kirjoitti:
Kuten aiemminkin, SDP.
Tervehdys, veli. Yhdessä oikeiston pahuutta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitään nykyisiä puolueita äänestämällä ei Suomea tulla pelastamaan - mikään puolue tai eduskunta tai hallitus ei tule pelastamaan köyhtyviä ihmisiä täällä, eikö niin? Ja se ei hyödytä että muutaman vuoden välein vaihdetaan samaa porukkaa teatteriesityksen tavoin edestakaisin... köyhdyttämisen agendaa on ajettu nyt 2020-2025 ja se ei muutu...
Marin ex viisikko hallinto tuhosi ensin suomalaisten talouden ja ostovoiman 2020-2023 ja Orpo hallinto vei sitten kaikki tuet pois ihmisiltä 2023-2025...
Hallinto eli eduskunta, hallitus, kaikki puolueet nämä ovat samaa rahastavaa joukkoa yhdessä suuryritysten ja pienten rikkaiden ryhmän kanssa... köyhdyttämisen agenda on aloitettu ja hyvässä vauhdissa.... katteita nostetaan kaikkialla päivittäin...
Tämä vain on tosiasia, on turha huijata ihmisiä että äänestämällä Suomessa saataisiin jotakin muuttumaan ja että köyhdyttäminen loppuisi, eikö niin... äänestäminen
Du kan alltid glädja dig med att det nu finns ännu flera val och ännu mera demokrati, samt en liten faktura för den cirkusen. Välfärdsvalen är något som inte ens hälften av de röstberättigade röstade i. Trots det togs resultaten lika allvarligt som i något kyrkoval där kanske var nionde medlem röstar.
Du har helt rätt. Valen endast förlänger misären genom att skapa nya problem med ännu flera "folkvalda" att betala för. Samtliga givetvis partianslutna.
Känner ni någon partiansluten? 1/33 av den finska befolkningen lär vara det enligt partiernas uppgifter. Kan det ens vara 1/100 i det verkliga livet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä igor haluaa. Siksi on erittäin tärkeää äänestää.
PS:ää.
Persut on venäjän asialla.
Äänestän oma etu edellä kuten kokoomuslaiset tekee. Äänestän demareita. Turha ruikuttaa Sannasta tai valtion velasta. Vähätuloisella ei ole muuta vaihtoehtoa.