On vuosi 1985. Mitä teet juuri nyt?
Minä nautin kesäloman alusta ja leikin uudella kotitietokoneella.
Kommentit (232)
Varmaan äiti laittanut jo nukkumaan tähän aikaan.
Eno panee minua saaressa perseeseen
Valmistuin juuri silloisesta opistotasoisesta kuolutuksesta.
Pe-ilta samaan aikaan...Ehkä luin kirjaa, faijapuoli oli äänekäs kännipäissään, ja tiesin aikaisen aamuherätyksen olevan edessä huomennakin, koska kesätyö. Olin 16v.
Näin heinäkuussa ajan moottoriveneellä 45 solmua/tunnissa ja Yves Saint Laurentin Kouros after shaven tuulenviima pyyhkii pois ja takatukka hulmuaa.
Odotti live Aid konserttia ja messuilla Ford Scorpio jossa oli uutuutena Abs jarrut jo tuossa hintaluokassa
Katsoin työkaveriporukassa Savonlinnan oopperajuhlilla Lentävää hollantilaista.
Juoksen pihalla muiden varhaisteinien kanssa, katon kellosta että voi remuta vielä, Dallas alkaa vasta joskus yli tunnin päästä. Toivottavasti on ranskalaisia tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kattelen thilia thalia thallallaata televisiosta
Oli muuten tosi hyvä ohjelma! Tuliko samoihin aikoihin Velipuolikuu, Älyvapaa palokunta, Mutapainin ystävät? En muista ihan niitä vuosia. Olin teini ja rakastin Dallasia ja Dynastiaa. Kuuntelin Madonnaa.
🇺🇦🇮🇱
Ollaan mökillä niin kuin aina. Mummokin on mukana!
Roikun edelleen isäni kasseissa.
En kyllä muista tuliko Dallasta kesällä, vai oliko aina kesät tauolla. 13v oon ollut.
149
Perjantai-ilta, ollaan tultu nuoren aviopuolisoni kanssa juuri saunasta, syöty perjantaipizza puoliksi ja aletaan kattomaan kohta alkavaa Dallasia, sit autolenkki keskustassa ja nukkumaan yms.
Kirjoitan sinulle, että nyt on vuosi 2025.
Muistaa tasan tarkkaan tuon ajan kappaleet ja nykyisistä "hiteistä" enään mitään hajua jos kuuntelet sitten vääriä kanavia.
Oltiin heinäkuussa 1985 telttailemassa Yyterissä puolison kanssa, lapsia meillä ei silloin vielä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi koskaan ei sanota että oli vielä äidin munasarjoissa. Kyllä se munasolu on yhtä tärkeä kuin siittiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi koskaan ei sanota että oli vielä äidin munasarjoissa. Kyllä se munasolu on yhtä tärkeä kuin siittiö.
Ja pitkäkestoisempi. Siittiöitä tulee ja menee kuin ruuhkametroja.
Se oli hieno ja lämmin kesä. Saimme ekan ihanan pienen kodin ja sain työpaikan, kävin ekan kerran Yyterissä.
Olen vankilassa.