On vuosi 1985. Mitä teet juuri nyt?
Minä nautin kesäloman alusta ja leikin uudella kotitietokoneella.
Kommentit (232)
Heinätöissä auteltiin sisarukset perheineen vanhempieni maatilalla, siellä oli kesällä aina kova vilske ja tapahtui paljon kivaa.
Se oli se pitkä kuuma kesä, joka mullisti mun maailmain, vaikka en muista oliko erityisen kuuma, mutta heinäkuussa vielä kipuilin kun en vuoden yrityksen jälkeen ollut raskaana, päätettiin mennä syksymmällä lääkäriin, elokuussa oli raskaana. Viimeinen kesä jolloin en ollut äiti.
Lemmiskelen vaimon kanssa. Esikoinen syntyy 86.
Katson jotain tv-ohjelmaa tai videonauhoitusta, kuuntelen musiikkia ja luen Soundia tai Suosikkia. Nuo oli tärkeimpiä asioita tuohon aikaan.
Snadit pohjat ja sitten Lintsin Luola-discoon.
On vuosi '85, kauan on aikaa siis
Siitä kun viimeksi ylöspäin
Pyörähdin pyörässä näin
Vierailija kirjoitti:
Näin heinäkuussa ajan moottoriveneellä 45 solmua/tunnissa ja Yves Saint Laurentin Kouros after shaven tuulenviima pyyhkii pois ja takatukka hulmuaa.
Tyyppihän on ollut ihan Miame Vice! :D
Viimeinen kesä mieheni kanssa kahdestaan, kesällä -86 odotin jo esikoistamme.
Mulla on kissanpentu, jota kuljetan narussa kuin koiraa. Olen virkannut sille koulussa pannan ja taluttimen. Toivon kovasti koiraa, mutten saa.
Jaa.a.
Oottelen, että tsernobyl poksahtaa, seuraavana vuonna..(kesälomalla 1985 käyn mustikassa ja metsässä viihdyn muutenkin kymmenvuotiaana )
Saanhan siitä kilpirauhasongelmat. Ei oo herkkua elämä.
Olen käynyt iltauinnilla, poimittuani mansikoita koko päivän. On mahdollisesti ollut lämmin tai kuuma sää ja nyt pieni pulahdus veteen rentouttaa ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roikun edelleen isäni kasseissa.
Miksi koskaan ei sanota että oli vielä äidin munasarjoissa. Kyllä se munasolu on yhtä tärkeä kuin siittiö.
Tärkeämpi. Paljon. Miespuolisia ilman sitä kehittyneinä, ei voisi ehkä edes ihmislajiin lukea kuuluvaksi. Joku kirjoitti jossain ketjussa, että on tehty kokeita hiirillä, joiden alku on saatu aikaiseksi pelkillä siittiöillä. Ne oli elinkelvottomia. Sukusolujen kromosomisto on naisilla XX ja miehillä XY. Ihan jokaisella pojalla/miehellä X on peräisin äidiltä. Y on monin tavoin yksinkertaisempi ja vajaampi. Mies-kromosomissa Y, on n. 59 miljoonaa emäsparia. Nais-kromosomissa X, on n. 155 miljoonaa. (Mies) Y-kromosomissa on n. 50-60 geeniä. (Nais) X-kromosomissa on n. 800-900 geeniä. Erot on huikeita. Ja mahdollistaneet koko lajimme kehityksen. Pelkkää biologiaa ja faktaa. Ilman ideologioita, uskontoja tms.
Radiosta tulee niitä Matti Möttönen matkoilla jossain päin Suomea -kuulutuksia. Sukulaiset kaipailee.
Varmaan katson kerrostalon ikkunasta, itken ja odotan äitiä kapakasta.
Istun yksin huoneessani ja ahdistun, koska ei ole ketään kaveria jonka kanssa voisin viettää iltaa ulkona. Aivan jäätävä FOM vaivaa.
Olen 18v, tulin just heinäpellolta ja saunasta ja kaahaan -79 Corollalla karvanopat heiluen vonkaamaan morsiamelta... ja Sabrinat soi Roadstareista ja 100W Jensseneistä.
Olen 9-vuotias ja hypin pihassa twistiä yksin, koska isäni mielestä kirjojen lukeminen on pahasta.
Olin 11v. Äiti ja iskä oli hankkinu kesämökin heinäkuun alussa -85. Kauhee tönö. Varsinkin ukkosella siellä oli pelottavaa. Edellinen omistaja oli kuollu saunaan. Sen olis voinu jättää kertomatta mulle.
Olen 11-vuotias ja leikin lasten leikkejä siskoni kanssa.
Luen kaverin perheen mökillä vanhoja akuja. Semmoisia, joita itsellä ei ole.