Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista?
Oletko käynyt Somerolla missä Badding asui?
Siellä on Baddingin muistomerkki.
Järvi on mutainen. Joet, suistot, sillat ovat kauniit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunista?
Oletko käynyt Somerolla missä Badding asui?
Juu, kaivatun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Teidän biisi?
Leevi and the Leavings-Itkisitkö onnesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan se aika koittaakin. Mutta tämä on oikeastaan tehnyt ihan hyvää, jännittää vähäsen tuleva vain.
Minkä aika koittaa kohta? Millaista tulossa?
No tietysti vuosien takainen kaivattusi ottaa nyt yhteyttä, ilmoitti vaan täällä ensin ketjulaisille.
Olispa ihanaa jos olis totta. Milloin meinaat ottaa yhteyttä? Tänä kesänä?
Se oli sarkasmia sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnsin kurkun perseeseeni
Avomaan vai suola?
Hölsky
väljää jos hölskyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan se aika koittaakin. Mutta tämä on oikeastaan tehnyt ihan hyvää, jännittää vähäsen tuleva vain.
Minkä aika koittaa kohta? Millaista tulossa?
No tietysti vuosien takainen kaivattusi ottaa nyt yhteyttä, ilmoitti vaan täällä ensin ketjulaisille.
Olispa ihanaa jos olis totta. Milloin meinaat ottaa yhteyttä? Tänä kesänä?
Ajattelin ensi kesää.
Taidat olla kiusaaja joka tuli sivusta. Tuskin kukaan suunnittelee ottavansa ensi kesänä yhteyttä.
Mä olen omanlaiseni, herkkä, innostuva, ahdistuva, joskus ajattelevainen ja silti lapsellinen ettei minusta varmaan kukaan ota selkoa.
Miesten parisuhdehalut on kovimmat piireissä, jossa seksiä saa harrastaa vasta vakavan sitoutumisen yhteydessä (avioliitto). Kyllä se luonto tikanpojan alttarille ajaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan raaka kananmuna yksi maailman pahimpia makuja?
Tuskinpa. Kuulin tänään erään henkilön hehkuttavan kuinka hän syö naudan kieltä ja aivoja. Veikkaisin että kananmuna on lievimmästä päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tulen kuin sade
*pruisk pruisk*
Aina jonkun täytyy pilata
Minusta se oli sama asia selkokielellä ilmaistuna.
Ei sinne päinkään. Runossa on useampia ja syvempiä tasoja kuin ruiskaus.
Packat ollu, silkkaa ciimaa se oli kermavaahdolla pursotettuna ja hikikarpaloita koristeena.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehillä on annettavaa, tarvis olla ensin komee, rikas, mielellään nuori, älykäs jne. Missä tällaisia miehiä on? Ainakaan kukaan täällä ei täytä kriteerejä.
Pyh, nykypäivän romeot on varttuneita setämiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten parisuhdehalut on kovimmat piireissä, jossa seksiä saa harrastaa vasta vakavan sitoutumisen yhteydessä (avioliitto). Kyllä se luonto tikanpojan alttarille ajaa.
Sekä sinut vei aikaisin alttarille?
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehillä on annettavaa, tarvis olla ensin komee, rikas, mielellään nuori, älykäs jne. Missä tällaisia miehiä on? Ainakaan kukaan täällä ei täytä kriteerejä.
Eli naiset sittenkin, toisin kuin aina intetään, etsivät pelkkää pintaa ja statusta. Kiitos sen myöntämisestä :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi kiltti, hyväkäytöksinen, fiksu ja kohtuullisen älykäs mies mutta liikaa on.
Jos raha on listan kärjessä niin olette paremmalla puolella appeita.
Olen kuitenkin hyväksynyt osani elämässä joten it's all good.
Eikä sillä, en ole itsekään mikään missi eikä ole kyllä rahaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tulen kuin sade
*pruisk pruisk*
Aina jonkun täytyy pilata
Minusta se oli sama asia selkokielellä ilmaistuna.
Ei sinne päinkään. Runossa on useampia ja syvempiä tasoja kuin ruiskaus.
Packat ollu, silkkaa ciimaa se oli kermavaahdolla pursotettuna ja hikikarpaloita koristeena.
Se on sinun käsityksesi, tekijällä on eri intentio.
Yks ja sama trolli pilaa kaikki viestit. Sivusta. Eri. Sivusta. Eri. Sivusta. Eri. Sivusta. Eri. Ja älyvapaat hymiöt päälle. 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣 teetkö muuta päivän aikana kuin päivystät viestejä täällä?
Vierailija kirjoitti:
Toiset hakeutuu kirjastoon ja Romantiikka-hyllylle, toiset kaipausketjuun ja kolmannet elää kaiken todeksi.
Viimeinen ryhmä saa romantiikkaa kaikkein vähiten, koska vain tosielämässä asiat arkiintuu 🙃
Vierailija kirjoitti:
Meille herkille adhd ihmisille.
Ja muillekkin samanmielisille
Molemmat ihan oman alan töissä.