Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Työnsin kurkun perseeseeni
Aika kova. Tilaisin mielummin jellydildon mikäli olisin kovasti munaa vailla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia, kauniille naiselle.
Juha
Ihana Juha! Toivottavasti Johanna näkee viestisi.
Vierailija kirjoitti:
"kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen valot kiinni"
Mistähän tuokin on tullut. Sivusta
Niin, en tiedä kuka sanoo että valot ovat "kiinni".
Ei kenelläkään kiinnosta jne?
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan se aika koittaakin. Mutta tämä on oikeastaan tehnyt ihan hyvää, jännittää vähäsen tuleva vain.
Minkä aika koittaa kohta? Millaista tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan se aika koittaakin. Mutta tämä on oikeastaan tehnyt ihan hyvää, jännittää vähäsen tuleva vain.
Mikä? Lomalta paluu?
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimosi hymyili minulle (vieraalle ihmiselle) tänään niin iloisesti, että hän taitaa tietää välirikostamme. En toedä miten hän voi tietää minusta tai välirikostamme, mutta en keksi muutakaan syytä käytökselleen.
Minä hymyilen usein oudoillekin, mutta tuskin olen se ex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti vuosien takainen kaivattusi ottaa nyt yhteyttä, ilmoitti vaan täällä ensin ketjulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tulen kuin sade
*pruisk pruisk*
Aina jonkun täytyy pilata
Minusta se oli sama asia selkokielellä ilmaistuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaiset toimintatavat saattavat selittää miehen ikisinkkuuden syyt. Jotkut asiat ovat vain sellaisia, ettei niitä suostu katselemaan kukaan.
Toisaalta kaikki miehet ei halua minkäänlaista parisuhdetta. Tämäkin on kasvava ala, erikoisesti nuortenmiesten parissa.
Höpö höpö! Et taida seurata lainkaan uutisia. Nuoret miehet haluavat parisuhteen ja liittyvät seurakuntiin. Nuoret naiset eivät huoli miestä vaivoikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnsin kurkun perseeseeni
Avomaan vai suola?
Hölsky
Yks tyyppi sanoi tänään että mulla on huntteri-silmät. Oon liian vanha ymmärtämään oliko hyvä vai huono kommentti 😳
keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tulen kuin sade
*pruisk pruisk*
Aina jonkun täytyy pilata
Minusta se oli sama asia selkokielellä ilmaistuna.
Ei sinne päinkään. Runossa on useampia ja syvempiä tasoja kuin ruiskaus.
Mitä miehillä on annettavaa, tarvis olla ensin komee, rikas, mielellään nuori, älykäs jne. Missä tällaisia miehiä on? Ainakaan kukaan täällä ei täytä kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietysti vuosien takainen kaivattusi ottaa nyt yhteyttä, ilmoitti vaan täällä ensin ketjulaisille.
Olispa ihanaa jos olis totta. Milloin meinaat ottaa yhteyttä? Tänä kesänä?
Vierailija kirjoitti:
*kova
kova olisi kova
Vierailija kirjoitti:
Yks tyyppi sanoi tänään että mulla on huntteri-silmät. Oon liian vanha ymmärtämään oliko hyvä vai huono kommentti 😳
keski-ikäinen nainen
Varmaan sama ku pantteri tai puuma. Tuskin oikeastaan tarkoitti mitään, pelkkää väsynyttä paskaläppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietynlaiset toimintatavat saattavat selittää miehen ikisinkkuuden syyt. Jotkut asiat ovat vain sellaisia, ettei niitä suostu katselemaan kukaan.
Toisaalta kaikki miehet ei halua minkäänlaista parisuhdetta. Tämäkin on kasvava ala, erikoisesti nuortenmiesten parissa.
Höpö höpö! Et taida seurata lainkaan uutisia. Nuoret miehet haluavat parisuhteen ja liittyvät seurakuntiin. Nuoret naiset eivät huoli miestä vaivoikseen.
Ei se silti tarkoita että kaikki miehet haluavat tai etsivät. :D Jos lehdessä on juttu yrittäjästä joka tekee miljoonatilin, ovatko kaikki yrittäjät yhtäkkiä miljonäärejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olispa ihanaa jos olis totta. Milloin meinaat ottaa yhteyttä? Tänä kesänä?
Ajattelin ensi kesää.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kävellä käsi kädessä kaivattuni kanssa rannalla.
Samalla kuuntelemme Baddingin Paratiisia.
💞🧑🏫
Ooks parran ajellu?
"kerran viikossa lauantaina saunan jälkeen valot kiinni"
Mistähän tuokin on tullut. Sivusta