Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kohtelevat minua niin huonosti. Itse kohtelen naisia hyvin ja odotan jonkinlaisia käytöstapoja.
Kokeile ulkomaalaisia naisia. Heillä on käytöstavat kohdallaan. Suomesta on tullut pubiruusujen luvattu maa.
Pubiruusujen ja thaimaalaisten ex-"tanssityttöjen" luvattu maa. Mitä kertoo suuresta osasta meistä suomalaisista miehistä?
Miten nuo muka eroaa kotimaisista naisista?
Pubiruusujen osalta ei mitenkään, tosin siamilaiset ovat olleet ammattilaisia, ja suomalainen jonne on järkännyt niille eläkkeen Suomessa. Siis nämä "thaikut" ovat ilotyttöjä, nyt onnellisesti suomijampan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset hakeutuu kirjastoon ja Romantiikka-hyllylle, toiset kaipausketjuun ja kolmannet elää kaiken todeksi.
Viimeinen ryhmä saa romantiikkaa kaikkein vähiten, koska vain tosielämässä asiat arkiintuu 🙃
Siksi et ole kiinnostunut siirtämään asioita tosielämään?
Aamuyössä aistein avoimin
nänninpääsi suuhun hamuisin
Tuhansin hikikarpaloin
kupeillais karkeloin
Taas koittaiss nousun auringon
nousen minäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tyyppi sanoi tänään että mulla on huntteri-silmät. Oon liian vanha ymmärtämään oliko hyvä vai huono kommentti 😳
keski-ikäinen nainen
Varmaan sama ku pantteri tai puuma. Tuskin oikeastaan tarkoitti mitään, pelkkää väsynyttä paskaläppää.
Nyt tajusin 🙈 ei tainnu olla läppää
keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset hakeutuu kirjastoon ja Romantiikka-hyllylle, toiset kaipausketjuun ja kolmannet elää kaiken todeksi.
Viimeinen ryhmä saa romantiikkaa kaikkein vähiten, koska vain tosielämässä asiat arkiintuu 🙃
Harvoin kehun isopyllyjä, mutta nyt oli ansaittu kehu. Hyvin kirjoitettu. Siinä vaiheessa kun paskavaippojen kanssa värkkää ja kuskaa pentua tutkimuksiin puolen suomen päähän, niin romantiikka on kaukana.
Kävin tänään hammastarkastuksessa asianmukaisesti ja sain suoraan ajan hammaskuvaukseen sekä syksymmälle puhdistukseen. Helppoa etenemistä ja on taas hyvä jatkaa eteenpäin. Hommat siis hallussa.
Olen pitkästä aikaa saanut hyvää palvelua suuhygienistiltä ja hammaslääkäriltä. Toivottavasti nämä henkilöt jatkavat samassa paikassa pitkään. Läsnäolon voima on korvaamaton ja kuunteleminen on tärkeää.
Muistakaa huolehtia terveydestä ja puhtaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Teidän biisi?
Leevi and the Leavings: Ei se tyttö tule takaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehillä on annettavaa, tarvis olla ensin komee, rikas, mielellään nuori, älykäs jne. Missä tällaisia miehiä on? Ainakaan kukaan täällä ei täytä kriteerejä.
Eli naiset sittenkin, toisin kuin aina intetään, etsivät pelkkää pintaa ja statusta. Kiitos sen myöntämisestä :D
Miehet varsinkin etsivät pintaa, nuorta tussua sen olla pitää. Se siitä syvällisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Aamuyössä aistein avoimin
nänninpääsi suuhun hamuisin
Tuhansin hikikarpaloin
kupeillais karkeloin
Taas koittaiss nousun auringon
nousen minäkin
Nänninpäitäni on pitkin öitä hamunnut useampi (vauva). 😃
Iltapäivän siesta
maanteillä helle-Suomen.
Levähdyspaikalla heiluu Fiesta.
Taisin löytää varsiluomen.
Viereisen talon juoppo alkanut seuraamaan. Tänään odotti meidän talon pihassa kun tulin himaan. Pelasta mut.
Vierailija kirjoitti:
Minun biisi hänelle 💕
💩💩💩
Aurinko nousee huomennakin.
On vain pubiruusuja ja thaimaalaisia, että sellaista tänään vauvalla!!!!!
Olin kerran tosi ihastunut yhteen Somerolta kotoisin olleeseen Hannaan. Kirjoitin ihastushuuruissani hänelle piiitkän kirjeenkin. Terkut hänelle!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen omanlaiseni, herkkä, innostuva, ahdistuva, joskus ajattelevainen ja silti lapsellinen ettei minusta varmaan kukaan ota selkoa.
Ja viimekädessä se on sun vastuulla ja valinta haluatko jonkun saavan selkoa. Toi 'mä nyt vaan oon tällänen' ei kaikissa asioissa ihmissuhteissa ihan toimi vaikka tulisikin hyväksytyksi ihan omana itsenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kohtelevat minua niin huonosti. Itse kohtelen naisia hyvin ja odotan jonkinlaisia käytöstapoja.
Kokeile ulkomaalaisia naisia. Heillä on käytöstavat kohdallaan. Suomesta on tullut pubiruusujen luvattu maa.
Pubiruusujen ja thaimaalaisten ex-"tanssityttöjen" luvattu maa. Mitä kertoo suuresta osasta meistä suomalaisista miehistä?
Miten nuo muka eroaa kotimaisista naisista?
Pubiruusujen osalta ei mitenkään, tosin siamilaiset ovat olleet ammattilaisia, ja suomalainen jonne on järkännyt niille eläkkeen Suomessa. Siis nämä "thaikut" ovat ilotyttöjä, nyt onnellisesti suomijampan kanssa.
No ei ne kyllä kaikki ole. Täyttä pötypuhetta. Useampikin tuttu naimisissa jo pitkän aikaa ja kukaan ei ole varsinaisesti viinamäen miehiä, joilla noita entisiä baarityttöjä näyttää olevan.
Minulla on ikävä sinua.