Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unen kerosiininkatkuisen näin, minä näin lentäjän huimapäisen syöksyvän ylöspäin🎶
Objects in the rear view window may appear closer than they are
Joku muukin ajanut USA:ssa autolla
Lihamureke
Oon mäki ajanut USAssa autolla, mutta en muista tollasta. Ajoin Ford Focuksella siellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tapahdu mitään jännää/kivaa. Joillekin tapahtuu uskomattomia juttuja. Yhtäkkiä ne löytää kadoksissa olleen sisarukse, saa jättiperinnön tai tapaa jonkun vuosisadan rakkauden. Mulla on vaan tätä tasapaksua menoa vuodesta toiseen. Ei tapahdu mitään jännittävää. :/
Koskaan ei tiedä, mitä huomenna tapahtuu. Minä tapasin vuosisadan rakkauden, mutta kun se ei toteudu, en tiedä, onko se hyvä asia. Ikävän kanssa on elettävä, kun kaivatun kanssa ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tapahdu mitään jännää/kivaa. Joillekin tapahtuu uskomattomia juttuja. Yhtäkkiä ne löytää kadoksissa olleen sisarukse, saa jättiperinnön tai tapaa jonkun vuosisadan rakkauden. Mulla on vaan tätä tasapaksua menoa vuodesta toiseen. Ei tapahdu mitään jännittävää. :/
Mulle on tapahtunut kosolti "jännää", kivasta voi olla monta eri mieltä. Mutta arvostan ja kaipaan tasaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unen kerosiininkatkuisen näin, minä näin lentäjän huimapäisen syöksyvän ylöspäin🎶
Lihamureke
Oon mäki ajanut USAssa autolla, mutta en muista tollasta. Ajoin Ford Focuksella siellä.
Jokaisessa USAn auton sivupeileissä on tuo teksti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne yhteystiedot niin lupaan että alkaa tapahtua jännittäviä asioita. Ehkä.
Älä tee sitä. Saat vain korpimuija kokemuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tänne yhteystiedot niin lupaan että alkaa tapahtua jännittäviä asioita. Ehkä.
Noh,
Oskari Olematon
0 katu 0
Jos et löydä niin antaa olla.
Läskiset portaat ja luurankohissi, ovessa lukee, että Oskarin tissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Querido, a mis ojos eres el mas guapo!
- M -
Luulen, että espanjalaiset eivät seuraa tätä ketjua.
- joku -
Oletko kuullut sellaisesta, että jotkut käyvät opiskelemassa kieliä..? Ihmisillä on erilaisia harrastuksia, mussä tapaa ihmisiä. Jotkut urheilee, jotkut lukee kieliä ja jotkut vetää huumeita.
- M -
Ok, mut silti, tässä ketjussa tuskin on espanjaa äidinkielenään puhuvia keskustelijoita.
- joku -
Onhan täällä se yks ruotsinkielistäkin kaipaava.
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa enemmän siltä, että elät jossain höttömaailma oletuksessa, että nuo asiat olisivat enemmän normi kuin poikkeus. Useimpien elämät ovat nimenomaan sitä tasaisen harmaata puurtamista, ja rakkaus on se ihan kiva, johon oma naama riitti jne.
Mun M-kaivatulla on välillisiä sidoksia Espanjaan, joten mietin, mahtaako se olla hän, joka tänne espanjaksi kirjoittelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken katselin kelloa ja selailin palstaa. Kymmentä vailla. Viittä vailla. Viisysi. Minuutin yli. Palsta on kiinni. Sit ihmettelin mitä ihmettä. Kello on minuutin yli kymmenen 🤦🏻
Unta palloon, niin pää toimii aamulla.
Noup, päinvastoin. Nukuin nimittäin 10h yöunet ja 1.5h päikkärit 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tee sitä. Saat vain korpimuija kokemuksen.
Mikä on korpimuijakokemus? Asuuko joku korvessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihamureke
Joo en muista, oliko jo 2003-2004?
Lopuksi olisin halunnut sanoa että tulee ikävä, mutta uskon että tiedät sen sanomattakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihamureke
Joo en muista, oliko jo 2003-2004?
Olen ajanut siellä tuota vanhemmillakin autoilla ja niissäkin oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihamureke
Marvin Lee Aday ajoi ainakin Honda Civiciä jossain vaiheessa matkalla levytysstudiolle.
LOTV, sain sut tänään taas nauramaan, vaikka tarkoitukseni oli jättää sut rauhaan. Ruoskin itseäni.
t. voi elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi.
Moi moi! Mitä kuuluu?
Kyllähän tää menettelee. Mitäs sulle?
Joo samoin, parin vko:n päästä alkavaa lomaa odotellessa.
Toivottavasti on hyvä ja rentouttava loma, sitten kun se alkaa.