Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tapahdu mitään jännää/kivaa. Joillekin tapahtuu uskomattomia juttuja. Yhtäkkiä ne löytää kadoksissa olleen sisarukse, saa jättiperinnön tai tapaa jonkun vuosisadan rakkauden. Mulla on vaan tätä tasapaksua menoa vuodesta toiseen. Ei tapahdu mitään jännittävää. :/
Kuulostaa enemmän siltä, että elät jossain höttömaailma oletuksessa, että nuo asiat olisivat enemmän normi kuin poikkeus. Useimpien elämät ovat nimenomaan sitä tasaisen harmaata puurtamista, ja rakkaus on se ihan kiva, johon oma naama riitti jne.
Rakkaus on se ihan kiva, johon oma naama riitti.Ihan karseelta kuulostaa noin kirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua kaukaa. Välimatka ei muuta mitään, koska olet kaukana silloinkin, kun olet lähempänä. Tavallisesti olet.
Mä kun toivoin, että oltais jo lähennytty.
Lähestyäksemme täytyy molempien liikkua toista kohti.
Tai ainakin toisen liikkua kohti ja toisen pysyä paikallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asioita alkaa pian tapahtua
Nii jotain muutakin kuin sataa vettä?
Kyllä. Kerään vielä hiukkasen voimia.
Oot heräämässä koomasta?
Siis mitä nyt höpötät? Ootko kännissä?
En tietenkään höpötä mitään, join juuri iltakahvini. Etkö tykännyt ajatuksesta? Juuri siksi voimme jokainen luoda täysin omat! Se juuri on täydellistä ja upeaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tapahdu mitään jännää/kivaa. Joillekin tapahtuu uskomattomia juttuja. Yhtäkkiä ne löytää kadoksissa olleen sisarukse, saa jättiperinnön tai tapaa jonkun vuosisadan rakkauden. Mulla on vaan tätä tasapaksua menoa vuodesta toiseen. Ei tapahdu mitään jännittävää. :/
Kuulostaa enemmän siltä, että elät jossain höttömaailma oletuksessa, että nuo asiat olisivat enemmän normi kuin poikkeus. Useimpien elämät ovat nimenomaan sitä tasaisen harmaata puurtamista, ja rakkaus on se ihan kiva, johon oma naama riitti jne.
Rakkaus on se ihan kiva, johon oma naama riitti.Ihan karseelta kuulostaa noin kirjoitettuna.
Tai sitten rakkaus on se kenen kanssa traumabondasi riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
En käytä kero-sii-nii
vaan satasen lainaa.
En tarvi kero-sii-nii
vaan satasen lainaan.
Mielessäni kävi eilen se kappale Satasen laina.
Vierailija kirjoitti:
Kuut nait.
En ole kuita nainu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Querido, a mis ojos eres el mas guapo!
- M-
Buenas noches, mi guapa 💞
Besos para ti 💋
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nyt höpötät? Ootko kännissä?
En tietenkään höpötä mitään, join juuri iltakahvini. Etkö tykännyt ajatuksesta? Juuri siksi voimme jokainen luoda täysin omat! Se juuri on täydellistä ja upeaa myös.
Selitätkö sitten mitä tarkoitit? Oli liian kryptistä.
Eli tarkoitin että oon eroamassa lopullisesti
Hyvää yötä teille ihanat 🌻🌱, oisittepa täällä, laulaisin teille höpsöjä lauluja ja valvoisin unianne. Tulkaa uniin, elämään.
Sama taivas siellä ja täällä. SöpöllE yöt😘
Hyvät yöt mammoille. Muistakaa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Taisin kuitenkin rakastua sinuun. Luulin kevyeksi pikku jutuksi, ei ollut. Halusin vain kertoa. Öitä, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Minä, nainen
🌊💋