Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Querido, a mis ojos eres el mas guapo!
- M -
Luulen, että espanjalaiset eivät seuraa tätä ketjua.
- joku -
Vierailija kirjoitti:
Olet niin vaimoainesta.
Mut mulla ei ole isää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Välillä tulee olo, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ei siksi, että en välittäisi vaan siksi, että välitän liikaa ja koska tiedän, että tietä ei pysty tekemään.
Miksei pysty? Nämä on myös tahdon asioita.
Ei halua poliisiasioita.
entä jos toinen haluaa 😃😉
Nii se oiski mileenkiintoista. Jos kehitettäisiinkin tästä meille yhteinen poliisiasia :) oikein kunnolla syvään päätyyn. Kaikki pöytään.
Ettekö voi tehdä omaa lankaa? T. Ap
Ai niinku et get a room?
Vierailija kirjoitti:
Querido, a mis ojos eres el mas guapo!
- M -
olipa kivasti sanottu, noin tietenkin sanoo vain espanjalainen
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
sataa vettä, enkä saa vieläkään pyykkiä narulle
Vierailija kirjoitti:
Huomenna.
Ens kesän keskiviikkona.
Monitori himmenee, hyvää yötä.
Saavun kotiin. Vastassani on kuin harmaa seinä ja haju muistuttaa ruumishuonetta. Vihaan tätä hajua.
Elämästä tulee ottaa kaikki irti vaikka kontaten. Niin ainutlaatuinen kokemus se on.
Ajattelen sinua kaukaa. Välimatka ei muuta mitään, koska olet kaukana silloinkin, kun olet lähempänä. Tavallisesti olet.
Veisin sut jätskikiskalle. Kysyisin kuten ensimmäinen italialainen naisystäväni eka treffeillä jäätelöannosta syödessä: tykkäätkö nuolla? Tositarina, vaikka kuulostaa oudolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut tilaan jossa olen puristuksissa. Olen kuin tyhjennetty säilykepurkki pingotetussa tilassa.
Piinallisen kuuloista. Onko se sisäistä ristiriitaa, kun ei ole ratkaisua?
Piinallista tämä onkin. En kykene liikkumaan fyysisesti mihinkään suuntaan. Ristiriitaista siinä mielessä että olisin liikkumassa muuten joka suuntaan.
Miksi joka suuntaan?
Upeita tangoja tv 1, Diandra ja monta muuta. Ihan menee tunteisiin. Ja tanssilattialle. Terkut!
Vierailija kirjoitti:
Äsken katselin kelloa ja selailin palstaa. Kymmentä vailla. Viittä vailla. Viisysi. Minuutin yli. Palsta on kiinni. Sit ihmettelin mitä ihmettä. Kello on minuutin yli kymmenen 🤦🏻
Unta palloon, niin pää toimii aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua kaukaa. Välimatka ei muuta mitään, koska olet kaukana silloinkin, kun olet lähempänä. Tavallisesti olet.
Älä usko lauluihin, ne tekee susta haaveilijan, ne voi saada sut kaivelemaan asioita joita mieles koittaa sua suojella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä usko lauluihin, ne tekee susta haaveilijan, ne voi saada sut kaivelemaan asioita joita mieles koittaa sua suojella
Lauluja?
Vierailija kirjoitti:
Oletko Tasmaniassa?
Eiku Tuvalulla. 🥳
Jos ilmestyisit töihini eli kotiini, ihmettelisin, että mikä sinuun on mennyt. Tähän asti olet mennyt niin kauas kuin pippuri kasvaa.