Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tapahdu mitään jännää/kivaa. Joillekin tapahtuu uskomattomia juttuja. Yhtäkkiä ne löytää kadoksissa olleen sisarukse, saa jättiperinnön tai tapaa jonkun vuosisadan rakkauden. Mulla on vaan tätä tasapaksua menoa vuodesta toiseen. Ei tapahdu mitään jännittävää. :/
Kuulostaa enemmän siltä, että elät jossain höttömaailma oletuksessa, että nuo asiat olisivat enemmän normi kuin poikkeus. Useimpien elämät ovat nimenomaan sitä tasaisen harmaata puurtamista, ja rakkaus on se ihan kiva, johon oma naama riitti jne.
Nii sitä taarkotinkin, että haluaisin, että mullekin tapahtuisi jotain tollasta, mitä tapahtuu harvoin kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua kaukaa. Välimatka ei muuta mitään, koska olet kaukana silloinkin, kun olet lähempänä. Tavallisesti olet.
Mä kun toivoin, että oltais jo lähennytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sait mut niin helposti rakastumaan?
Ehkä se taukoamaton silmiin tapittaminen ja kosketukset auttoivat asiaa.
Missä ootte tapittanut silmiin? Oletko sitten itse rakastunut?
Huoneessa, kahden. Viime kerrasta on pikkuhiljaa kolme vuotta. Voisin myöntää sen hänelle, ei kai tätä muu selitä.
Kuinkahan monta minuuttia, että limerenssipakotus alkaa. Gn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unen kerosiininkatkuisen näin, minä näin lentäjän huimapäisen syöksyvän ylöspäin🎶
Objects in the rear view window may appear closer than they are
Sellaiset manipulaatiot sieltä
Tai mielleyhtymät kerosiinista
Tulin hiljan kämpälle myöhästyneeltä kauppareissulta ja minilenkiltä, lähin kylille myöhässä pikkujuttoloin vuoksi, etin asioita, juttuloita. Sitten olikin jo kiire, paljasjalkatossu kamaraan läiski, askel nopia, vois sanoa jotta juoksi, vaan tuli iltamuona hankittua ja jotain aamusellein. Toivottavasti siulla on olna ihana päivä siellä, miulla männä mukavasti siusta haaveksuissa ja ratiota kuunnellessa. Tarjoisin ilta-apetta jos oisit täällä. Hyvää yötä lounaisen naiselle koilliseen. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Me ollaan kaivattuni kans samanlaisia stalkkereita. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu. -sivusta
Mistä sen tiedät?
Asioita alkaa pian tapahtua
Vierailija kirjoitti:
En käytä kerosiinia.
entä svarfegaa?
Vierailija kirjoitti:
Nii jotain muutakin kuin sataa vettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua kaukaa. Välimatka ei muuta mitään, koska olet kaukana silloinkin, kun olet lähempänä. Tavallisesti olet.
Sikäli kuin meistä kyse, niin näin soisin jo olevan. Sivusta naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii jotain muutakin kuin sataa vettä?
Kyllä. Kerään vielä hiukkasen voimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyäksemme täytyy molempien liikkua toista kohti.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunainen taivas, sininen vesi ja hehkuva pallo sen yllä. Kiertäisimme kätemme toistemme ympärille. Hyvää yötä.
Kuulostaa ydinpommilta :/ Are you from Russia much?
Vierailija kirjoitti:
Olet niin vaimoainesta.
En ole, luulet vaan.
En, eikä ollut minulta. En ole puuttunut viinaksiin tämän vuoden puolella lain.
Vierailija kirjoitti:
Olet lupaillut ennenkin.
Plus yks ukrainalaista kaipaava