Olen aktiivinen homomies enkä ole koskaan nähnyt yhtään somalihomoa
Ja ehkä ymmärrätte mitä tuo ”aktiivinen” tarkoittaa?
Kommentit (26)
No mitä se "aktiivinen" tarkoittaa?
se on kuolemanrangaistus heille homoudesta. ovat naimisissa naisten kanssa.
En ole homo ja tunnen useammankin. Sekä naisia , että miehiä. Ja myös yhden transtaustaisen. Ja yhden maksullisen somalinaisen. Minulla taitaa olla outo elinpiiri?
Vierailija kirjoitti:
En ole homo ja tunnen useammankin. Sekä naisia , että miehiä. Ja myös yhden transtaustaisen. Ja yhden maksullisen somalinaisen. Minulla taitaa olla outo elinpiiri?
Juu juu, takuulla tunnet 🤣
Onhan niitä julkisuudessakin ollut.
Grindrissa ei ole yhtään Somalia kasvokuvalla.
Homomies48
Vierailija kirjoitti:
ne hame päällä kulkevat ukot ei oo ransuja.
Vierailija kirjoitti:
Joo saattaa olla yksin Suomessa asuva somali, mutta ei takuulla näytä kasvojaan missään ja elää visusti kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan linkkiä, ei nimittäin Google löydä ainoatakaan artikkelia.
Harvassa ovat. Minun luonani käy hyvin moni aktiivinen mies Afrikan Sarvesta, ei kuulema ole lähellekään homoilua koska olen parempi ja aidompi kuin moni "oikea" nainen 🥰
PenttiTV58 🥰 💋 🍑 🍆 💦 🤤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani Toivola, Ernst lawson, Fatima diarra nyt tulee ekana mieleen? Aktiivisia ovat kaikki
…viikko sitten 18-vuotias homomies on teloitettu hautaamalla maahan ja kivittämällä. Surmaaminen tapahtui n. 80 kilometrin päässä Mogadishusta. Syynä teloitukseen oli nuorukaisen homoseksuaalisuus.
Vierailija kirjoitti:
…viikko sitten 18-vuotias homomies on teloitettu hautaamalla maahan ja kivittämällä. Surmaaminen tapahtui n. 80 kilometrin päässä Mogadishusta. Syynä teloitukseen oli nuorukaisen homoseksuaalisuus.
Muuttuuko tarina faktaksi, kun sen kirjoittaa kursivoidusti?
Jopa sukulaisiinsa väleissä oleva entinen 👨🏻🦲lesta voi olla homo, muttei somali.
Vierailija kirjoitti:
No mitä se "aktiivinen" tarkoittaa?
Peräsuolessa on kaksisuuntaista liikennettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuko tarina faktaksi, kun sen kirjoittaa kursivoidusti?
https://ranneliike.net/uutiset/9652/nuori-homomies-kivitettiin-kuoliaak…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani Toivola, Ernst lawson, Fatima diarra nyt tulee ekana mieleen? Aktiivisia ovat kaikki
Ernest on heteto.
Koraani kieltää. Homosomaleja EI OLE!