Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Me ollaan kaivattuni kans samanlaisia stalkkereita. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu. -sivusta
MIstä tiiät?
Koska se on jännittävää, ei pääse tylsistymään. Voi toki moraalisesti etsiä viihdyttävämpiäkin keinoja tyydyttää tätä puutetta.
Miten moraali tähän liittyy? -sivusta edelleen
Miksiköhän naiset aina kohtelevat minua huonosti? Itse kohtelen naisia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Kyllä pitäisin sinua hulluna stalkkerina, sillä saisit tietää työpaikkani ainoastaan, jos olisit tehnyt laittoman tietomurron.
Wau missäsä Sä oot töissä :) Pentagon?
Enku Vauvapalstalla.
Niinpä arvelinkin, eli moderaattorihan se sielä. Harmittako, kun Vauva palsta on kuolemassa?
Köhm, heh. :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaivattuni kans samanlaisia stalkkereita. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu. -sivusta
MIstä tiiät?
Tunnen itseni ja kaivattuni. Ainakin toisiamme ollaan stalkattu pitkään. 😊
🤫💞
Vierailija kirjoitti:
Mikä komediaklubi tämä nyt on? Hahmo on niin ilmeinen (niin vähästä) ettei voi olla tosi kyllä nyt. =I
Vierailija kirjoitti:
Itse kohtelen miehiä aina mitä ystävällisimmin.
- friendzo(n)e
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko / katsoitko?
Huomasin, ja katsoin. Huomasitko että huomasin? Et näyttänyt siltä.. jäi kyllä ajatuksiin😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstä tiiät?
Koska se on jännittävää, ei pääse tylsistymään. Voi toki moraalisesti etsiä viihdyttävämpiäkin keinoja tyydyttää tätä puutetta.
Mutta mistä tiiät, että hän stalkkaa sinua? Stalkkaamisen tarkoitushan on ettei sitä huomaa.
Miksi ihmeessä sillä olisi väliä huomaako toinen sitä vai ei? Kaivattu kyllä stalkkaili mua mulle kertomatta. Taitaa tykätä sähellyksestä. -edelleen sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kohtelen miehiä aina mitä ystävällisimmin.
- friendzo(n)e
Frozen
Sä huomaat aina minut 😍 miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Niin teen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Välillä tulee olo, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ei siksi, että en välittäisi vaan siksi, että välitän liikaa ja koska tiedän, että tietä ei pysty tekemään.
Miksei pysty? Nämä on myös tahdon asioita.
Ei halua poliisiasioita.
entä jos toinen haluaa 😃😉
Maistraattiin voi korkeintaan lähteä.
Querido, a mis ojos eres el mas guapo!
- M -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Välillä tulee olo, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ei siksi, että en välittäisi vaan siksi, että välitän liikaa ja koska tiedän, että tietä ei pysty tekemään.
Miksei pysty? Nämä on myös tahdon asioita.
Ei halua poliisiasioita.
entä jos toinen haluaa 😃😉
Nii se oiski mileenkiintoista. Jos kehitettäisiinkin tästä meille yhteinen poliisiasia :) oikein kunnolla syvään päätyyn. Kaikki pöytään.
Ettekö voi tehdä omaa lankaa? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin teen
Vierailija kirjoitti:
Huomennakos meidän piti
Kyllä.
Mutta mistä tiiät, että hän stalkkaa sinua? Stalkkaamisen tarkoitushan on ettei sitä huomaa.