Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Alan sulautua porukkaan.
Mihin porukkaan? Ai sielä sun uudessa työpaikassa?
Noniin varttihullut. Kännykät ja muut viestimet pois. Pää tyynyyn ja loppuu se harhailu täällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, mitä jos ei oltaisi samassa työpaikassa?
Sitten ei oltaisi tuskin tavattu eikä minulla olisi aavistustakaan kaltaisestasi kaunokaisesta.
Onhan tämä vähän hassua näin.. mutta toivotan sinulle nainen ihan mahtavaa lomaa!
Minä 3 sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tärkeä<3
Nyt oli lyhyt.
Mangusti sitten toivottelee vähän pidemmin 🤗
mangusti on sama kuin tämä tärkeän <3 kaipaaja.
Hyvää yötä, goottiprinsessalleni. Toivottaa henkikaartisi 💂🏻🖤💋🖤👸🏻
Vaikeina aikoina, meidän tulee tukea toinen toisiamme. Näin me löydämme toisemme ja yhdessä voimme muuttaa maailmaa paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Kyllä pitäisin sinua hulluna stalkkerina, sillä saisit tietää työpaikkani ainoastaan, jos olisit tehnyt laittoman tietomurron.
Wau missäsä Sä oot töissä :) Pentagon?
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä on paras lonkeromaku?
Onko niitä muita kuin greippi? En oo koskenu limuihin vuosikausiin...joko kunnon terävä tai pelkkä vesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Me ollaan kaivattuni kans samanlaisia stalkkereita. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu. -sivusta
MIstä tiiät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitäisin sinua hulluna stalkkerina, sillä saisit tietää työpaikkani ainoastaan, jos olisit tehnyt laittoman tietomurron.
Wau missäsä Sä oot töissä :) Pentagon?
Enku Vauvapalstalla.
Jääpä saamatta mutta katharsiksensa kullakin kai silti. Eipä se tavatonta toiselle toki ole, ei vakiokaan silti. Riippuu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vaikeina aikoina, meidän tulee tukea toinen toisiamme. Näin me löydämme toisemme ja yhdessä voimme muuttaa maailmaa paremmaksi.
En ymmärrä näitä kliseilyjä. Miten toistensa tukeminen ja löytäminen parantaa maailmaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan kaivattuni kans samanlaisia stalkkereita. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu. -sivusta
MIstä tiiät?
Koska se on jännittävää, ei pääse tylsistymään. Voi toki moraalisesti etsiä viihdyttävämpiäkin keinoja tyydyttää tätä puutetta.
Kaipaavat rakkaat terveiset lähetän sinne jonnekkin kuolleelle puolisolleni. Yhteiseloa pitkälti yli 42- vuotta ja aviossa liki 40-vuotta. Ikävä vaan ei hellitä.
Vierailija kirjoitti:
Toivon että viihdyt siellä kaukana mutta olis jo kiva nähdä.
Viihdyn toki. Mutta viihtyisin myös siellä, missä sinä. Olen siitä aika varma. Ei kai meillä voisi olla tylsää yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstä tiiät?
Tunnen itseni ja kaivattuni. Ainakin toisiamme ollaan stalkattu pitkään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, goottiprinsessalleni. Toivottaa henkikaartisi 💂🏻🖤💋🖤👸🏻
Ai onko nyt oikein jollakin kaartikin? Onko useampi sotilas täsäs kaartissa?
Joo mahtais kohde olla innoissaan asiasta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIstä tiiät?
Varmaan stalkannu...
Sivusta
Hyvää yötä Johanna.
Kauniita unia, kauniille naiselle.
Hipaisu selkään.
Juha