Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Välillä tulee olo, että tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. Ei siksi, että en välittäisi vaan siksi, että välitän liikaa ja koska tiedän, että tietä ei pysty tekemään.
Miksei pysty? Nämä on myös tahdon asioita.
Ei halua poliisiasioita.
entä jos toinen haluaa 😃😉
Nii se oiski mileenkiintoista. Jos kehitettäisiinkin tästä meille yhteinen poliisiasia :) oikein kunnolla syvään päätyyn. Kaikki pöytään.
siis käsraudat ja lamaut
tota tota, pitääx ottaa uusix? etkö viimex saanu tarpeex? osaan lanssin tilata toisin kuin muut ja soittaa 112
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tonia näkynyt, kun en ole pitkään aikaan käynyt täällä?
Mistä me tunnistetaan hänet? Entä sinut?
Niinpä!
Mikä on mun nimi?
Sun nimi on .... Toni
Nope. Arvaa uudestaan.
Minäpä tiedän kuka sinä olet. Mutta pidän syntymähullun jännityksessä. Kulissit joita pidät yllä katoaisivat ja kokisit eksintentiaalisen häpeän jos nyt paljastaisin henkilöllisyytesi.
Ole ystävällinen ja paljasta mut, romuta mun kulissit ja anna mun rypeä eksistentiaalisessa häpeässä. Pyydän sitä. Uskallatko tehdä sitä, mikkihiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muru. Julkaisepa jotain facessa.
Esim mitä?
Lomajuttuja 🙂
Mistä tiedät, että se on mun face?
Ei huolta, ei tunneta.
En edes ole missään zuckkeliinibergin FaceBookissa. Kuka järkevä nyt jossain vanhojen pierujen seassa myy ilmaiseksi omaa dataansa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Kyllä pitäisin sinua hulluna stalkkerina, sillä saisit tietää työpaikkani ainoastaan, jos olisit tehnyt laittoman tietomurron.
Vierailija kirjoitti:
En edes ole missään zuckkeliinibergin FaceBookissa. Kuka järkevä nyt jossain vanhojen pierujen seassa myy ilmaiseksi omaa dataansa.
Mutta viihdyt fiksumpana täällä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi.
Moi moi! Mitä kuuluu?
Kyllähän tää menettelee. Mitäs sulle?
Joo samoin, parin vko:n päästä alkavaa lomaa odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattunut mitäs jos OLTAISIIN samassa työpaikassa? Jos ilmestyisin sinne töihin, pitäisikö minua hulluna stalkkerina?
Me ollaan kaivattuni kans samanlaisia stalkkereita. En tiedä onks se hyvä vai huono juttu. -sivusta
Toivon että viihdyt siellä kaukana mutta olis jo kiva nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se fiksumpaa täällä olla, kuin dinosauruksien keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Mikä on mun nimi?
Sun nimi on .... Toni
Nope. Arvaa uudestaan.
Minäpä tiedän kuka sinä olet. Mutta pidän syntymähullun jännityksessä. Kulissit joita pidät yllä katoaisivat ja kokisit eksintentiaalisen häpeän jos nyt paljastaisin henkilöllisyytesi.
Ole ystävällinen ja paljasta mut, romuta mun kulissit ja anna mun rypeä eksistentiaalis
Haluatko sitä todella? Haluatko sinä todella olla alasti koko nettikansan edessä näytillä? Oletko nyt aivan varma? Haluatko, että koko suomi ja dataminerit kaluavat sinusta kaiken?
Onko taas jonkun lehtipuumetsän lehtipuukujan juttuja nämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se fiksumpaa täällä olla, kuin dinosauruksien keskellä.
Niinkö luulet olevasi😂
Mäkään en paljon puhu masennuksesta. Ja jos puhun, niin ihmiset hiljenee. Hoitohenkilökunnastakin on rajallinen hyöty. Yksinäiseksi koen itseni usein. En tiedä johtuuko tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Mikä on mun nimi?
Sun nimi on .... Toni
Nope. Arvaa uudestaan.
Ole ystävällinen ja paljasta mut, romuta mun kulissit ja anna mun rypeä eksistentiaalis
Haluatko sitä todella? Haluatko sinä todella olla alasti koko nettikansan edessä näytillä? Oletko nyt aivan varma? Haluatko, että koko suomi ja dataminerit kaluavat sinusta kaiken?
Sä olet taas tuollainen tyhjästä uhoaja. [eyerolling]
Mee tekee jotain järkevää, vaikka lukemaan kirjaa tai siivoo sun vaatekaappis.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, mitä jos ei oltaisi samassa työpaikassa?
Vaihdatko alaa? Sopisit ainakin lukemaan mainoskuulutuksia.
Gallup: Mikä on paras lonkeromaku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei myydä kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä tärkeä<3
Nyt oli lyhyt.
Aijaa no en ole etsinyt