Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tää umpisolmu vaan kiristyy vaikka yritän avata sitä.
Tiedän yhden ratkaisuehdotuksen. Leikkaa solmukohta pois ja tee uusi sidos, jos sellainen tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mies sulle https://www.youtube.com/watch?v=lO_tS09kE4c&list=RDlO_tS09kE4c&start_ra…
Ei kiitos, ei yhtään mun tyyppiä
En ihmettele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mies sulle https://www.youtube.com/watch?v=lO_tS09kE4c&list=RDlO_tS09kE4c&start_ra…
Ei kiitos, ei yhtään mun tyyppiä
En ihmettele
Kuollut hän.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että tää umpisolmu vaan kiristyy vaikka yritän avata sitä.
Tiedän yhden ratkaisuehdotuksen. Leikkaa solmukohta pois ja tee uusi sidos, jos sellainen tarvitaan.
Mites noin niinkuin ihmissuhteissa tää toimii? Heitetään vaan ihmisiä pois elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Mammat ei tiedä mikä on jänkäkoira.
Hauki.
Vierailija kirjoitti:
Heitän lusikan nurkkaan.
Hiiri nuolee sen.
Miks et hyvästiks voinut katsoa edes silmiin😞
Ukolla on peltokoko hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Heitän lusikan nurkkaan.
Heitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Heitän lusikan nurkkaan.
Lupaan vaan, Tosis.
Vierailija kirjoitti:
Autio hiekkaranta /=
Tyhjyys
Useinkin mietin mitä oikeasti haluan. Miksi olin hetken niin innostunut, miksi olen nyt niin pettynyt? Haluanko enemmän mitä uskallan itselleni myöntää?
Eksyn helposti lähellesi, kutsut vaivattomasti mukaasi, mutta en pääse, pääsenkö ikinä, uskallanko tai haluanko edes lähteä? Kaikki tuntuu vaivattomalta paitsi sitten onkin koko maailma tiellä.
E:lle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mä lähden täältä, niin saat munaa ennen sitä.
Lattiakanalan vai vapaan kanan?
Miehen munaa.
Kuinka pitkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksemme on erilaista, vaikka siinä on paljon samankaltaisuutta. Minä haluaisin nähdä sinua mahdollisimman usein, jutella ja tutustua enemmän, ja jos ei muuta, niin edes nähdä. Tässä olemme erilaisia, koska kaikesta päätellen sulla ei ole ainakaan huutavaa halua sellaiseen. Minulla olisi, mutta vähällä on pärjättävä.
Olet siis ehdottanut näitä asioita?
SivustA
Enpä ole, en. Joskus suhteet ovat ristiriitaisia, eikä aina voi yksin ja itsekkäästi päättää asioita.
Ydin on se, että kommunnikoinnin tulisi toimia täysillä. Suomessa on monet liitot ja ihmisuhteet vaiettu kuoliaaksi.
Ihan töissä kyllä olin, kuten aina