Minulla on pieni penis ja olen aina kärsinyt siitä. Toisaalta moni nainen on ihastellut, että se on poikkeuksellisen kaunis.
Kommentit (15)
Ei se pituus, vaan paksuus, eikä se koko, vaan se näkö.
Hyi. Miksi naiset ovat nähneet sen?
Äitisi kehuja ei lasketa. Kukaan nainen ei halua pikkumulkkuista ukkoa. No jollekin aseksuaalille asia voi olla se ja sama.
Ohut vai lyhyt? Pituudella ei ole niin väliä, sillä keskimääräinen vulva on aika lyhyt.
Laits mitat.
Aika moni mies kärsii peeeniskompleksista, vaikka heillä on ihan normaali vehje.
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Miksi naiset ovat nähneet sen?
Olen suosittu naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Pistä kuva niin katsotaan.
Minä voisin laittaa, mutta ei mahtuisi kuvaan. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kuva riittävältä etäisyydeltä, niin tulee kokonaan kuvaan. Niinhän maapallokin pitää kuvata avaruudesta käsin, jotta kuvassa näkyy koko pallo. Ei onnistu ottamaan koko maapallosta kuvaa silleen, että joku nousee taloustikkaiden päälle ja ottaa siinä kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Laits mitat.
Aika moni mies kärsii peeeniskompleksista, vaikka heillä on ihan normaali vehje.
Tuo on muuten totta. Kyllä minäkin nuorempana stressasin, vaikka olen niin sanotusti hyvin kookas. Jotenkin sitä näki "sen" jotenkin vääristyneesti. Sitten tuli vasta itseluottamusta kun moni nainen mainitsi asiasta. Aluksi en uskonut. Ajattelin, että haluavat vain miellyttää minua ja puhuvat lämpimikseen. M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kuva riittävältä etäisyydeltä, niin tulee kokonaan kuvaan. Niinhän maapallokin pitää kuvata avaruudesta käsin, jotta kuvassa näkyy koko pallo. Ei onnistu ottamaan koko maapallosta kuvaa silleen, että joku nousee taloustikkaiden päälle ja ottaa siinä kuvan.
Olen kokeillut tuota, ei mahdu. Jospa NASA saisi siitä avaruudesta käsin kuvan. M52
Hyh hyh 🤮