Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kaipuu jatkuu 💘
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua ennakkoperintöä, kun kivireki painaa muutenkin jo liikaa.
Mukava kuulla.
T. kivireki
Oikeesti tuntuu, että semmosta vedän koko ajan perässäni. Enkä tarkoita edes masennusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla.
T. kivireki
Oikeesti tuntuu, että semmosta vedän koko ajan perässäni. Enkä tarkoita edes masennusta.
Siltä se välillä tuntuu, ikävä kyllä. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksemme on erilaista, vaikka siinä on paljon samankaltaisuutta. Minä haluaisin nähdä sinua mahdollisimman usein, jutella ja tutustua enemmän, ja jos ei muuta, niin edes nähdä. Tässä olemme erilaisia, koska kaikesta päätellen sulla ei ole ainakaan huutavaa halua sellaiseen. Minulla olisi, mutta vähällä on pärjättävä.
Olet siis ehdottanut näitä asioita?
SivustA
Enpä ole, en. Joskus suhteet ovat ristiriitaisia, eikä aina voi yksin ja itsekkäästi päättää asioita.Ydin on se, että kommunnikoinnin tulisi toimia täysillä. Suomessa on monet liitot ja ihmisuhteet vaiettu kuoliaaksi.
Tee jotain.
Jos kertoisin tästä jutusta niin mut kiikutettaisiin hourulaan.
Haluan suhteelta laatuaikaa, hyviä keskusteluja, yhteisiä harrastuksia ja seksiä. En halua suhteelta jatkuvaa napit vastakkainoloa ja ilkeilyä.
Kaunis on kaipaus, elämässä pitää miettiä joskus mitä tahtoo.
Mitä voi tehdä sen eteen itse?
Hyvää kesää kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaan molemmat, päästään samaan hourulaan.
Vierailija kirjoitti:
Sedän ryppyinen kelpaa minulle.
Varo halpoja kopioita. Aidolla Sedällä ei ole ryppyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksemme on erilaista, vaikka siinä on paljon samankaltaisuutta. Minä haluaisin nähdä sinua mahdollisimman usein, jutella ja tutustua enemmän, ja jos ei muuta, niin edes nähdä. Tässä olemme erilaisia, koska kaikesta päätellen sulla ei ole ainakaan huutavaa halua sellaiseen. Minulla olisi, mutta vähällä on pärjättävä.
Olet siis ehdottanut näitä asioita?
SivustA
Enpä ole, en. Joskus suhteet ovat ristiriitaisia, eikä aina voi yksin ja itsekkäästi päättää asioita.Ydin on se, että kommunnikoinnin tulisi toimia täysillä. Suomessa on monet liitot ja ihmisuhteet vaiettu kuoliaaksi.
Et ole Ap.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teepussit on kertakäyttöisiä?
Jotta et joutuisi samoja teepussiaformismeja lukemaan päivästä toiseen 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla.
T. kivireki
Kuule, teen voi jättää pois perästä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan suhteelta laatuaikaa, hyviä keskusteluja, yhteisiä harrastuksia ja seksiä. En halua suhteelta jatkuvaa napit vastakkainoloa ja ilkeilyä.
Siihen voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla.
T. kivireki
Siltä se välillä tuntuu, ikävä kyllä. -sivusta
Tarkoitatko, että se on jotenkin normaalia? Tai, että se tulisi hyväksyä? En kirjoita nyt sinusta, vaikka kivireeksi profiloiduit. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Onpa kaunista! 😍
Mikä on / oli kaunista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen voi vaikuttaa.
Jep. Pakko kaiketi jossain vaiheessa jossen kaivattua näe enää niin heittää verkot ja täkyt uusille vesille. Joku deittiapplikaatio ladata.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko ketjusuhteesta vai mistä? T. joku, jolla hourulavisiittejä takana muutama
Sinut kätken uniin kauniisiin.