Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35297)
Vierailija kirjoitti:
Kun mä lähden täältä, niin saat munaa ennen sitä.
Lattiakanalan vai vapaan kanan?
Vierailija kirjoitti:
Lasken matkaan toiveen kauneimman
Se saa lentää tuulien teitä
Pyyntö kantaa yli maailman
Anna rauha. Varjele meitä
Anna rauha. Varjele meitä
Jokaisen kannattaa pyrkiä viettämään aikaa sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa on hyvä olla. :) Jos viettää liikaa aikaa väärässä seurassa, alkaa usein muuttua ikäväksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa 10cm pidempi.
Hänellekkin löytyy ottaja. Itse tykkään, kun mies on suunnilleen samanpituinen, kun minä.
Sivusta
Mä taas rakastan meidän pituuseroa (20+ cm), siks en missään nimessä halua olla yhtään pidempi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lattiakanalan vai vapaan kanan?
Miehen munaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä oot lähdössä?
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen kannattaa pyrkiä viettämään aikaa sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa on hyvä olla. :) Jos viettää liikaa aikaa väärässä seurassa, alkaa usein muuttua ikäväksi ihmiseksi.
Jotenkin itekin tiedostanut tämän. Jos tulee hengattua väärässä seurassa, niin tulee vaan katkeraksi. Kai se parisuhteessakin niin. Jos on vaan huonossa parisuhteessa, niin ei siihen sitten paljon mikään auta. Jatkuvaa tulipalojen sammuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Olis uunissa Ranskan perunoita ja makkaraa. Tervetuloa...
ne lihottaa! ei enää syömistä näin myöhään,kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Still loving you 💔
If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
Things that killed our love 🌹
Kaipauksemme on erilaista, vaikka siinä on paljon samankaltaisuutta. Minä haluaisin nähdä sinua mahdollisimman usein, jutella ja tutustua enemmän, ja jos ei muuta, niin edes nähdä. Tässä olemme erilaisia, koska kaikesta päätellen sulla ei ole ainakaan huutavaa halua sellaiseen. Minulla olisi, mutta vähällä on pärjättävä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mökillä sateen suojassa?
En ollut, kun töissä olen.Aloitan lukemaan: Ja aurinko nousee kirjaa. Vaikutti mielenkiintoiselta. Onpahan yöllä jotakin tekemistä ,kun ulkonakin koiran ilma. Iltatervehdys ! Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Still loving you 💔
If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
Things that killed our love 🌹
Väsyttää homona😴öitä 😘
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksemme on erilaista, vaikka siinä on paljon samankaltaisuutta. Minä haluaisin nähdä sinua mahdollisimman usein, jutella ja tutustua enemmän, ja jos ei muuta, niin edes nähdä. Tässä olemme erilaisia, koska kaikesta päätellen sulla ei ole ainakaan huutavaa halua sellaiseen. Minulla olisi, mutta vähällä on pärjättävä.
Olet siis ehdottanut näitä asioita?
SivustA
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana juuri sellaisena kuin olet <3
Kuin myös <3
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana juuri sellaisena kuin olet <3
Niin varmasti sinäkin. -Sivusta varmaan
Tuntuu että tää umpisolmu vaan kiristyy vaikka yritän avata sitä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nainen, hän mies?
Ruuasta ei puhuta noin.