Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35297)

Vierailija
13461/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttäisikin. 😊

Vierailija
13462/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yötön yö 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13463/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä uudestaan kohdataan!

Kun ei ole sitä ensimmäistäkään kohtaamista.

Et kai sentään jonkun ihan randomin kaukaa ihastelemasi kohteen perään täällä ulvo? Siis jonkun jota et edes tunne eikä teillä ole ollut mitään yhteyttä? 

Minkä muunkaan. Jos olisi yhteyksiä, niin ei kai täällä kukaan viihtyis. -täysin sivusta

Siis aikuiset ihmiset kehii jotain pakkomiellettä täysin tuntemattomista ihmisistä joiden kanssa ei ole ollut edes mitään kohtaamista ja yhteyttä koskaan? Käsitinkö nyt oikein?

Nytkö vasta opit ketjun juonen? :Dddd senhän takia täällä ihmetelläänkin näitä, joiden mielestä pitää mennä ilmoittamaan kohteelle kun kaipaus päättyy :D

Vierailija
13464/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotta sitten olisimme kirjoitelleet oikeita kirjeitä whatsapp-viestien sijaan. Uskon, että kirjeiden kirjoittelu olisi ollut parempi vaihtoehto ja turhat riidat olisivat jääneet pois.

Vieläkö alkaisimme kirjeitä kirjoittamaan? Laittaisin ensimmäiseen kirjeeseen mukaan apilan jonka löysin, siinä on neljä lehteä. 

Vierailija
13465/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lännen nopein ja mulla on kahdesti laukeava.

Naiset rakastuu hellään oriin😊

Ei kaniin! 

Vierailija
13466/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa 10cm pidempi. 

Hell no! Meillä täydellinen pituusero just näin

Vierailija
13467/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisitpa 10cm pidempi. 

Hänellekkin löytyy ottaja. Itse tykkään, kun mies on suunnilleen samanpituinen, kun minä. 

Sivusta 

Vierailija
13468/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta sitten olisimme kirjoitelleet oikeita kirjeitä whatsapp-viestien sijaan. Uskon, että kirjeiden kirjoittelu olisi ollut parempi vaihtoehto ja turhat riidat olisivat jääneet pois.

Vieläkö alkaisimme kirjeitä kirjoittamaan? Laittaisin ensimmäiseen kirjeeseen mukaan apilan jonka löysin, siinä on neljä lehteä. 

Ehditkö jo toivoa? 

Vierailija
13469/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos sen sattuu saamaan seisomaan.

Vierailija
13470/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset rakastuu hellään oriin😊

Ei kaniin! 

Äläs nyt hätäile, hätäilemällä ei tule kuin kuspäisiä kakaroita. Turvakodit on täynnä tätä arjen juhlaa. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Vierailija
13471/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko haluja nähdä? 

Ei ole kertonut, että olisi. Tarve nähdä ja halu nähdä ovat aika lailla sama asia. Se, ettei ole tarvetta tai halua, kertoo toki jostakin.

Ehkä oikeesti kaikkien tuollaisessa tilanteessa olevien kannattaisi ottaa nyt kesästä ilo irti :) Vaikkei olekaan lämmintä, niin ei kuitenkaan tarvitse palella ja on helppo lähteä mestoille pyörimään ja tavata uusia ihmisiä. Paljon kaikenlaisia tapahtumia ja menoja, myös ilmaisia tai pikkurahalla tarjolla olevia jos ei kalliit festarit ja vastaavat nappaa.

Itse ainakin uskon siihen, että aidot kohtaamiset tuottaa hedelmää, ja kun pyörii mestoilla niin on myös enempi auki niille aidoille kohtaamisille ja kenties jonkun spesiaalin tapaamiselle. Oikeat jututhan lähtee sitten aika lu

Luuletko oikeasti, että porukka täältä ei käy missään? Itsellä ainakin kaikki vuodenajat buukattuina täyteen menoja ja tapahtumia, sillä just tiedän, että suurin osa ihmisistä on ikävystyttäviä kun tapaan niitä niin paljon :D 

eri

Ei tuossa suurimmasta osasta tai suurimman osan mielenkiintoisuudesta kirjoitettukaan, vaan aidoista kohtaamisista ja kenties jonkun spesiaalin tapaamisesta. :) 

Ja sinä edustat vain itseäsi, jotkut täältä voisivat tarvitakin lisää kohtaamisia ihmisten kanssa livenä eikä jumimista jossain joka ei halua nähdä. Sinä olet vain sinä, täällä on paljon muitakin.

Vierailija
13472/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö jo toivoa? 

Hän saa toivoa. Hän tarvitsee sitä tällä hetkellä enemmän kuin minä. Ap

Vierailija
13473/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13474/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis uunissa Ranskan perunoita ja makkaraa. Tervetuloa...

Vierailija
13475/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit että sun kaivattusi on se oikea? Tiesitkö sen heti ensimmäisestä tapaamisesta alkaen?

Ei ole oikea, enkä minä hänelle. Siksi just ketjussa, muuten olisimme yhdessä.

Mitä jos antaisit hänen olla.

Saan ajatella ihan ketä haluan, huolehdi omat asiasi.

Saat mutta jätä hänet rauhaan.

Vierailija
13476/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko haluja nähdä? 

Ei ole kertonut, että olisi. Tarve nähdä ja halu nähdä ovat aika lailla sama asia. Se, ettei ole tarvetta tai halua, kertoo toki jostakin.

Ehkä oikeesti kaikkien tuollaisessa tilanteessa olevien kannattaisi ottaa nyt kesästä ilo irti :) Vaikkei olekaan lämmintä, niin ei kuitenkaan tarvitse palella ja on helppo lähteä mestoille pyörimään ja tavata uusia ihmisiä. Paljon kaikenlaisia tapahtumia ja menoja, myös ilmaisia tai pikkurahalla tarjolla olevia jos ei kalliit festarit ja vastaavat nappaa.

Itse ainakin uskon siihen, että aidot kohtaamiset tuottaa hedelmää, ja kun pyörii mestoilla niin on myös enempi auki niille aidoille kohtaamisille ja kenties jonkun spesiaalin

Kun kirjoittaa kaikista, pitää kestää se, että jokainen vastaa siihen omasta puolestaan. Kirjoita itse vain omasta puolestasi, jos et halua muiden vastauksia yleistyksiisi.

Vierailija
13477/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tarvii hellän orin ;)

Vierailija
13478/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
13479/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä lähden täältä, niin saat munaa ennen sitä.

Vierailija
13480/35297 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit että sun kaivattusi on se oikea? Tiesitkö sen heti ensimmäisestä tapaamisesta alkaen?

Ei ole oikea, enkä minä hänelle. Siksi just ketjussa, muuten olisimme yhdessä.

Mitä jos antaisit hänen olla.

Saan ajatella ihan ketä haluan, huolehdi omat asiasi.

Saat mutta jätä hänet rauhaan.

Lopetapa sinä se tuntemattomien komentelu ketjussa, et tiedä tilannetta eikä se sinulle kuulu.

Lässyn lässyn. Kuuluu kun jankkaat siitä avoimesti.

Lol, vastasin gallupiin ja sinä tulit mun viestiini jankkaamaan. Ei kuulu sinulle tämä.

Ketju on lukittu.