Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Sydän torjuu. Ei halua pettyä enää miljoonatta kertaa.
Toivottavasti sydän ei pety kun näet minut kohta jonkun toisen kanssa.
Käynköhän koskaan sun ajatuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä yhdistäviä asioita on tosi, tosi monia. Mutta onko mitään sellaisia merkittäviä erilaisuuksia, joiden valossa voisi pohtia mahdollist epäyhteensopivuuttamme? Itse en keksi mitään. Sussa ei ole mitään red flageja. Onko mussa sulle?
Ei ole. Mutta meissä molemmissa on sama kiihtyvyyselementti, joka ennustaa ukkosia. Toisaalta sää poutaantuu myös nopeasti.
Sun on pakko olla mun kaivattu. Tämä on tullut huomattua. Ehkä mun käytöksestä myös ettei se häirinnyt millään tapaa kuitenkaan..
Vierailija kirjoitti:
Meitä yhdistäviä asioita on tosi, tosi monia. Mutta onko mitään sellaisia merkittäviä erilaisuuksia, joiden valossa voisi pohtia mahdollist epäyhteensopivuuttamme? Itse en keksi mitään. Sussa ei ole mitään red flageja. Onko mussa sulle?
Mikäli tuntisin sut ehdottomia olisi epärehellisyys ja huonot kommunikointitaidot sekä kunnioimattomuus. Nämä ainakin. Muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vaan helpoitus päästä eroon tuollaisesta 👋
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan.
Tänä kesänä vihdoin otan itteäni niskasta kiinni ja kerään voimani. Otan tuosta älykääpiöstä eron. Mua ei kohdella huonosti enää hetkeäkään. Nyt saa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä vihdoin otan itteäni niskasta kiinni ja kerään voimani. Otan tuosta älykääpiöstä eron. Mua ei kohdella huonosti enää hetkeäkään. Nyt saa riittää.
Voimia. Onko pitkä liitto takana?
En kaipaa sinua
Toivottavasti karma maksaa takaisin
Vierailija kirjoitti:
Kun silmäni mä auki saan jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mutta meissä molemmissa on sama kiihtyvyyselementti, joka ennustaa ukkosia. Toisaalta sää poutaantuu myös nopeasti.
Sun on pakko olla mun kaivattu. Tämä on tullut huomattua. Ehkä mun käytöksestä myös ettei se häirinnyt millään tapaa kuitenkaan..
Sivusta olit. Ei osu minuun ja kaivattuuni. Ap.
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sinua
Toivottavasti karma maksaa takaisin
M. sinä ja sun karmas. .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia selittää naisen höperöyttä.
Nämä sun lausahdukset selittää sen miksi olet yksin. Ei vaimoa, ei lapsia. Herralle kiitos. Ei hyvin päättyis se homma. R*nkkaat jokatoinen päivä, ja niin tulet tekemään elämäsi loppuun asti.
Kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia. Onko pitkä liitto takana?
Kiitos niitä tarvitaan. Jäänyt toteutus puolitiehen ku voimat loppuivat kesken. Liian pitkä. En ajatellut pilata koppuelämääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biologia selittää naisen höperöyttä.
Nämä sun lausahdukset selittää sen miksi olet yksin. Ei vaimoa, ei lapsia. Herralle kiitos. Ei hyvin päättyis se homma. R*nkkaat jokatoinen päivä, ja niin tulet tekemään elämäsi loppuun asti.
Minä olen vähän ihastunut ap:hen. Jotenkin hymyilyttää nämä hänen toteamukset. Kiinnostaisi tietää kuka hän on. E
Eteisen kaappien ovissa oli eriväriset nupit, juteltiin asumisesta ja näytin räksynpesää.. Sul oli kolmen raidan tennarit. Ja ihana hymy. Tulisin moikkaa, ku näkisin.