Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
10441/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin pidän sinusta sellaisena kuin olet.

Eli millaisena 😇?

Minuakin kiinnostaa

Vierailija
10442/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Arasteletko näyttää itsesi kaivatulle?

Ei ole enää tiettyä kaivattua ylitse kaiken. Olen kuin karkkikaupassa. Mulla on monta kivaa miestuttavaa.

Mutta ujostelen aina uuden ihmisen kanssa. Siis jos puhutaan vähäpukeisena olemisesta.

Juu saat pitää ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10443/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa paikka, missä nainen on onnellinen on keittiö.

Tietty jos sillä on pikku nakkinen mies :D

Käyt helposti kuumana.

Vierailija
10444/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vain hauskaa ja etsi seurasi. Seuraan sivusta.

Vierailija
10445/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pidän sinusta sellaisena kuin olet.

Vielä kun ilmaiset sen muualle kuin tuulen mukaan.

Vierailija
10446/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää viikkoa ja kesää. Sinulle, kuningattarelle, joka on ollut mielessäni niin kultahippuna kuin iltahehkuna. 

Vierailija
10447/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ite naisena vihaan keittiötä. Jos miespuolisia kavereita käy kylässä, hääräävät keittiössä. Naispuolisten kanssa tilataan usien jotakin valmista. Ja kaikki ollaan tosi onnellisia. Mikähän meitä vaivaa. 

Vierailija
10448/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä yhdistäviä asioita on tosi, tosi monia. Mutta onko mitään sellaisia merkittäviä erilaisuuksia, joiden valossa voisi pohtia mahdollist epäyhteensopivuuttamme? Itse en keksi mitään. Sussa ei ole mitään red flageja. Onko mussa sulle?

Kaivatun pelkistetty sisustustyyli.. voi olla red flag tai sitten ei. Mietin myös onko rahankäytössä isoja eroja, mutta en osaa sanoa. Ei välttämättä.

Vierailija
10449/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivatulle kuumat terkut. Haluaisin, että saisit nuolemisellani orkut. Onko tämä pakkomielle, kun tuntuu, että pakko toteuttaa. Tuunko ja otan sinut? Mitähän tykkäisit? -naiselta

Vierailija
10450/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oletteko jotenkin yksinkertaisia? Voihan siellä esim grillata, kuunnella kesämusaa auringossa, ryystää bisseä, vetäytyä muhinoimaan, puistella liinoja ja mattoja, säilyttää tavaraa jne: itse pidän haisevaa kissanhiekkalootaa partsilla aina kun on plussan puolella lämmöt."

Parveke ei ole a)varasto b)keittiö c)olohuone d)tuuletusparveke e)makuuhuone f)anniskelualue tai g)kissan käymälä.

Vierailija
10451/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää tiettyä kaivattua ylitse kaiken. Olen kuin karkkikaupassa. Mulla on monta kivaa miestuttavaa.

Mutta ujostelen aina uuden ihmisen kanssa. Siis jos puhutaan vähäpukeisena olemisesta.

Juu saat pitää ne.

Tottakai saan. En ajatellut kysyä lupaa sinulta tai keneltäkään muulta. Eilen salilla tutustuin taas pariin kivaan mieheen ja yhteen kivaan pariskuntaan. On ihanaa olla rakastettu ja elää hyvää elämää. 

Vierailija
10452/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivatulle kuumat terkut. Haluaisin, että saisit nuolemisellani orkut. Onko tämä pakkomielle, kun tuntuu, että pakko toteuttaa. Tuunko ja otan sinut? Mitähän tykkäisit? -naiselta

Waimonwaimo lähti känadaan ja himo jäi päälle?

Vierailija
10453/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologia selittää naisen höperöyttä.

Vierailija
10454/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sun hellää mutta tiukkaa halausta, miehelle. Olet niin tunteellinen ja turvallinen.

Vierailija
10455/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä yhdistäviä asioita on tosi, tosi monia. Mutta onko mitään sellaisia merkittäviä erilaisuuksia, joiden valossa voisi pohtia mahdollist epäyhteensopivuuttamme? Itse en keksi mitään. Sussa ei ole mitään red flageja. Onko mussa sulle?

Olen pohtinut samoja asioita, mutta iän ja elämän myötä olen oppinu jo erottaa, mikä on oikeasti red flag ja mikä vaan osa ihmistä. Omaan kaivattuun ei osu mikään niistä, joita  varon. Sivusta

Vierailija
10456/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ite naisena vihaan keittiötä. Jos miespuolisia kavereita käy kylässä, hääräävät keittiössä. Naispuolisten kanssa tilataan usien jotakin valmista. Ja kaikki ollaan tosi onnellisia. Mikähän meitä vaivaa. 

Miesten testotasot alhaalla jos viihtyy keittiössä?

Vierailija
10457/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletteko jotenkin yksinkertaisia? Voihan siellä esim grillata, kuunnella kesämusaa auringossa, ryystää bisseä, vetäytyä muhinoimaan, puistella liinoja ja mattoja, säilyttää tavaraa jne: itse pidän haisevaa kissanhiekkalootaa partsilla aina kun on plussan puolella lämmöt."

Parveke ei ole a)varasto b)keittiö c)olohuone d)tuuletusparveke e)makuuhuone f)anniskelualue tai g)kissan käymälä.

Naapuri sätti minua taannoin. Kun loma koitti jätin lapsen kakkavaippapussin parvekkeelle. Toivottavasti maistui parvekeruokailut. Sivustalta. 

Vierailija
10458/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jonkin verran joo. En koskaan ollutkaan mikään kukkanen, mut nyt on tullut sellainen "vanhentumishyppy", että kaikki yrittää muuttaa etelään naamasta lähtien ja painoakin tullut yms.

Tuskin hän sen kummempia ajattelis kuin että ikää tullut tollekin akalle, mutta se on se oma ajatus, kun toisesta kuitenkin tykännyt. 

Vierailija
10459/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan sydämen ääneen, mullehan sä kuuluisit.

Vierailija
10460/35298 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa! 

Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona. 

Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.

Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.

Tais olla vaan demoni. Seuraavaks näet viikatemiehen. Älä säikähdä sen pituutta sitten. Kuoleman enkelinkin tulet näkemään. Ainakin kerran.

Olen nähnyt jo kaikkea mahdollista mutta täytyy myöntää että ihminen ei voi

Joo hei se tiedetään jo että viihdyt demonien kanssa. Voisit mennä kertomaan noita juttujas saatanan palvojien keskuuteen, ja perustaa vaikka oman ketjun nimeltä pimeys, saat paljon sinne porukkaa kavereiks, jotka on kiinnostuneita samoista asioista kuin sinä.

Ketju on lukittu.