Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Yritän juosta karkuun tätä tunnetta, mutta se seuraa mukana. En jaksa enää pitkään.
väsynyt
Nyt oivalsin, eihän se lempeä katse mulle ollutkaan vaan takanani olleille kahdelle henkilölle, se ei suistanut raiteilta, koska tiedän että olen kaivattu realistisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän torjuu. Ei halua pettyä enää miljoonatta kertaa.
Toivottavasti sydän ei pety kun näet minut kohta jonkun toisen kanssa.
Sivusta, samaan
Ilo mun puolellani tossa kohtaa, vihdoinkin! Vihdoinkin jotain konkreettista ja viimeinenkin toivon ripe sekä kaipaus loppuu siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Biologia selittää naisen höperöyttä.
Ei selitä biologia tätä naisen höperöyttä/heikkoutta.. Meidän pihassa kasvoi kolme pientä lehmusta, joista yksi kasvoi vinoon. Noin 7-8 cm paksuiset rungot oli niissä. Se vinoon kasvanut ärsytti mua. <-- huomaa tämä. Annoin sille mahdollisuuksia, oieta. Viikosta toiseen. Ei oiennut. Yks päivä menin sen puun luo, puhuin kielillä ja sanoin, että ikinä et enää hedelmää tee. Samalla viikolla, puu oli katkennut tyvestä, lehdet kuihtuneet ja oksat kuivuneet. Nyt puuta ei enää ole. Sulle tiedoksi. Pidä vaikka ilta satuna. Lievästi sanottuna alat sinäkin ärsyttämään mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Millä tavalla kaivattusi kohtaa sinut irl?
Moi, mitä kuuluu ja äkkiä pois.
Hehe teen tätä. Saattaa kyl se mitä kuuluu monesti jäädä pois kun jo ovesta ulos.
sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Yritän juosta karkuun tätä tunnetta, mutta se seuraa mukana. En jaksa enää pitkään.
väsynyt
Juokse tänne, ei tarvitse paeta.
Vierailija kirjoitti:
väsynyt
Väsytät itsesi juoksemalla itseäsi pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä kesänä vihdoin otan itteäni niskasta kiinni ja kerään voimani. Otan tuosta älykääpiöstä eron. Mua ei kohdella huonosti enää hetkeäkään. Nyt saa riittää.
Voimia. Onko pitkä liitto takana?
Vuosi ja melkein kaksi viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän torjuu. Ei halua pettyä enää miljoonatta kertaa.
Toivottavasti sydän ei pety kun näet minut kohta jonkun toisen kanssa.
Ole onnellinen hänen kanssaan, anna elämäsi ja rakkautesi täysillä hänelle.
Ikävä. Olet rakas. Kanssasi haluaisin niin monenlaista.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa sinua
Toivottavasti karma maksaa takaisin
Onpas kesä ollut katkera tässä kettingissä. Pelkkää negaa vaan tuutin täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei selitä biologia tätä naisen höperöyttä/heikkoutta.. Meidän pihassa kasvoi kolme pientä lehmusta, joista yksi kasvoi vinoon. Noin 7-8 cm paksuiset rungot oli niissä. Se vinoon kasvanut ärsytti mua. <-- huomaa tämä. Annoin sille mahdollisuuksia, oieta. Viikosta toiseen. Ei oiennut. Yks päivä menin sen puun luo, puhuin kielillä ja sanoin, että ikinä et enää hedelmää tee. Samalla viikolla, puu oli katkennut tyvestä, lehdet kuihtuneet ja oksat kuivuneet. Nyt puuta ei enää ole. Sulle tiedoksi. Pidä vaikka ilta satuna. Lievästi sanottuna alat sinäkin ärsyttämään mua.
Tuoko muka yllätys? Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä oleva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä sun lausahdukset selittää sen miksi olet yksin. Ei vaimoa, ei lapsia. Herralle kiitos. Ei hyvin päättyis se homma. R*nkkaat jokatoinen päivä, ja niin tulet tekemään elämäsi loppuun asti.
Minä olen vähän ihastunut ap:hen. Jotenkin hymyilyttää nämä hänen toteamukset. Kiinnostaisi tietää kuka hän on. E
Se on se sun vainoojas.
En ota yhteyttä enää. Miljoonan dollarin mahdollisuus meni jo.
Kauniita unia, T, missä meetkin - mun sydämessä ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ottanut joskus?
Hellät yöt sinun kaa. Ei mulla muuta. <3
Vierailija kirjoitti:
Miten niin enää? Et oo koskaan ottanutkaan.
Tämä ei ole tullut esille irl.