Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa paikka, missä nainen on onnellinen on keittiö.
Jaa, ite naisena vihaan keittiötä. Jos miespuolisia kavereita käy kylässä, hääräävät keittiössä. Naispuolisten kanssa tilataan usien jotakin valmista. Ja kaikki ollaan tosi onnellisia. Mikähän meitä vaivaa.
Miesten testotasot alhaalla jos viihtyy keittiössä?
Testotasot korkealla. Miestä ei ole sidottu vain yhteen tehtävään.Mies on eri tavalla rakennettu kuin nainen. Mies on myös aistiensa vietävissä. Mies on metsästäjä tyyppi, joka nauttii seikkailuista sekä vauhdista. Mies vaatii toimintaa ympärillensä. Mies ei juuri tyydy istumaan kiikkutuolissa, hän haluaa olla menossa ja tehdä jotakin.
Olit siellä taas samaan aikaan. Huono ja hidas päivä pelastettu.
Sydän torjuu. Ei halua pettyä enää miljoonatta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle kuumat terkut. Haluaisin, että saisit nuolemisellani orkut. Onko tämä pakkomielle, kun tuntuu, että pakko toteuttaa. Tuunko ja otan sinut? Mitähän tykkäisit? -naiselta
Ja minä luulin olevani se nälkäinen osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ite naisena vihaan keittiötä. Jos miespuolisia kavereita käy kylässä, hääräävät keittiössä. Naispuolisten kanssa tilataan usien jotakin valmista. Ja kaikki ollaan tosi onnellisia. Mikähän meitä vaivaa.
Testotasot korkealla. Miestä ei ole sidottu vain yhteen tehtävään.Mies on eri tavalla rakennettu kuin nainen. Mies on myös aistiensa vietävissä. Mies on metsästäjä tyyppi, joka nauttii seikkailuista sekä vauhdista. Mies vaatii toimintaa ympärillensä. Mies ei juuri tyydy istumaan kiikkutuolissa, hän haluaa olla menossa ja tehdä jotakin.
Kalahtiko kalikka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seikkailu ja vauhti, esim. vauvapalstalla 24/7 istuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita sitä. Monet miehet on loistavia keittiössä.
Miten jaksat olla kokopäivän keskustelupalstalla. Tuo ei ole terveellistä.
Siitä on aikaa kun olen ollut spontaanin ihmisen kanssa. Noita aikoja kaivaten. Ikä on tuonut sen, että asiat on enemmän harmaata massaa.
Naiselta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Millaisenhan kierroksen mielessäsi juuri pyöräytit?
Puolikkaan. Sivusta.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Sua ajatellen käyn nukkumaan. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette usko tätä! Pitkästä aikaa näin jotakin upeaa!
Kävin tupakalla ja avasin sitten rapun alaoven mennäkseni sisään ja katsahdin taakseni, näin kuinka musta hahmo tuli perässäni ja menin äkkiä sisälle, ihmettelin vain sitä että ketään ei näkynyt kyllä missään päin kun olin ulkona.
Jäin sitten sisällä rappuun odottamaan että tuleeko sieltä joku mutta ei ketään tullutkaan. Odotin puolisen minuuttia ja menin äkkiä ovelle, avasin sen ja katsoin ulos, ei ketään missään.
Sairaan siisti kokemus! Nämä ovat aina yhtä hämmentäviä.
Tais olla vaan demoni. Seuraavaks näet viikatemiehen. Älä säikähdä sen pituutta sitten. Kuoleman enkelinkin tulet näkemään. Ainakin kerran.
Olen nähnyt jo kaikkea mahdol
Olen yleensä päättänyt kuitenkin itse miten elän elämääni. Kiitos neuvostasi kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on aikaa kun olen ollut spontaanin ihmisen kanssa. Noita aikoja kaivaten. Ikä on tuonut sen, että asiat on enemmän harmaata massaa.
Naiselta miehelle.
Harmaa massa on elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Biologia selittää naisen höperöyttä.
Nämä sun lausahdukset selittää sen miksi olet yksin. Ei vaimoa, ei lapsia. Herralle kiitos. Ei hyvin päättyis se homma. R*nkkaat jokatoinen päivä, ja niin tulet tekemään elämäsi loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksat olla kokopäivän keskustelupalstalla. Tuo ei ole terveellistä.
Hassu kommentointi. Olethan itsekin täällä seuraamassa koko päivän 😄
Satunnainen kulkija
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Arasteletko näyttää itsesi kaivatulle?
Kelle tahansa muulle, mutta hänen kohdallaan voisin tehdä poikkeuksen.
- friikki n
Toivottavasti teki valituksen. Jätteen säilytys parvekkeella.