Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
9021/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En halua latistaa mutta joskus sitä ystävällisyyttä ,kohteliaisuutta yms,luullaan kiinnostukseksi.

sivu"

Niinpä. Ei se ettei ole kiinnostunut tarkoita, että pitää olla kylmäkiskoinen tai vältellä. Jotkut lukee kiinnostusta pelkästä katseesta, joka on useimmille ihan normaalia, jokapäiväistä kanssakäymistä. 

Vierailija
9022/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli laittaa kuvasi puhelimeni taustakuvaksi, mutta ehkä mä odotan kunnes oot joku päivä mun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9023/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieli laittaa kuvasi puhelimeni taustakuvaksi, mutta ehkä mä odotan kunnes oot joku päivä mun.

Yli-innokas stalkkeri siellä. Karmivaa.

Vierailija
9024/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 6v ikäeroa, hän on mua kauniimpi. Riittääkö?😌

Sinäkö olet nuorempi? 

Jep

Oletko varma, että hän tietää ikäsi? On aavistus, mutta ei varma tieto.

Vierailija
9025/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sinä olet minun, sinä olet minun, ole sinä minun, lohtuni. 😍

Vierailija
9026/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 6v ikäeroa, hän on mua kauniimpi. Riittääkö?😌

Sinäkö olet nuorempi? 

Jep

Oletko varma, että hän tietää ikäsi? On aavistus, mutta ei varma tieto.

Tietää mun iän päivälleen, jos siis muistaa.

Vierailija
9027/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sietämättömän paha olo. Ja mietin mitäköhän sinä teet. 

Ajelen mopedilla ja odotan, että hyppäät kyytiin. Sitten ajetaan kohti auringonlaskua. Sivusta.

Minua ei saa mopedin kyytiin. Pelkään vauhtia ja varsinkin tuommosen kyydissä. 🙂

Vierailija
9028/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat oharit, vaikka suustasi ne ehdotukset lensi alun alkujaan. Kylmäksi jättää.

Vierailija
9029/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En halua latistaa mutta joskus sitä ystävällisyyttä ,kohteliaisuutta yms,luullaan kiinnostukseksi.

sivu"

Niinpä. Ei se ettei ole kiinnostunut tarkoita, että pitää olla kylmäkiskoinen tai vältellä. Jotkut lukee kiinnostusta pelkästä katseesta, joka on useimmille ihan normaalia, jokapäiväistä kanssakäymistä. 

Minä kiemurtelin vaivaantuneena ruokapöydässä erään miehen edessä. Luuli minun ihastuneen. Totuus: misofonian vuoksi teki mieli huutaa syö ääneti suu kiinni äläkä mätise ja rouskuta. Ahdistuin syömisen äänistä siis. 

Vierailija
9030/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotirauhasi kannalta hyvä ratkaisu.

Vierailija
9031/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat oharit, vaikka suustasi ne ehdotukset lensi alun alkujaan. Kylmäksi jättää.

Mitä kävi? Eikö tullut paikalle?

Vierailija
9032/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi sinun vuorosi yllättää juhannusaattona. 🙄

Vierailija
9033/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan vaikutuksen teette, kun pistätte ihan omasta numerosta sen viestin tai omalla nimellä vaikka Facessa. Jos se toinen sille nauraa, niin olikin niin typerä, että ei ois ollut puolisomatskua.

Ai niin ja jos joku vastaa tähän, että mikset itse laita, niin oon laittanut. Sain pakit.

Minäkin laitoin. Sain häneltä myös vastauksia, sekä normaaleja että hyvin omituisia. Järjellä ajatellen asian pitäisi olla selvä ja ohi, mutten vieläkään tiedä mitä pitäisi oikeasti uskoa.

Itsekään en oikein tiedä mitä uskon.  Sain kohteliaat pakit. Mutta tyyppi vaikuttaa irl edelleen kiinnostuneelta.

En halua latistaa mutta joskus sitä ystävällisy

Jotkut on jopa kovia koskettelemaan, pitää vaan ymmärtää, että tekevät sitä muillekin, eivätkä tarkoita sillä mitään. eri

Vierailija
9034/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ranskalaisia ja kebabbia tarjolla. Tervetuloa...

Vierailija
9035/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sivu"

No on meitäkin tai ainakin minä, olen kiinnostunut naapurin kollista, mut jos hän lähestyis suoraan, no vaikkapa pyytämällä kahville tmv, voi olla että en vastais myöntävästi. Koska en halua minkään muuttuvan, kiinnostunut olen silti 🤔😅

Vierailija
9036/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan vaikutuksen teette, kun pistätte ihan omasta numerosta sen viestin tai omalla nimellä vaikka Facessa. Jos se toinen sille nauraa, niin olikin niin typerä, että ei ois ollut puolisomatskua.

Ai niin ja jos joku vastaa tähän, että mikset itse laita, niin oon laittanut. Sain pakit.

Minäkin laitoin. Sain häneltä myös vastauksia, sekä normaaleja että hyvin omituisia. Järjellä ajatellen asian pitäisi olla selvä ja ohi, mutten vieläkään tiedä mitä pitäisi oikeasti uskoa.

Itsekään en oikein tiedä mitä uskon.  Sain kohteliaat pakit. Mutta tyyppi vaikuttaa irl edelleen kiinnostuneelta.

Mä haluaisin koskettaa kaivattua, mutta oisin niin paniikissa, et tuskin saisin sanaa suustani. 

Vierailija
9037/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ranskanperunoita? Itse syön munkkeja

Kannibaali

Vierailija
9038/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi sinun vuorosi yllättää juhannusaattona. 🙄

En ole vielä korkannut viinipänikkää, joten ehkä soitan juhannustoivotukset myöhemmin illalla. Telkusta tulee uusin Indiana Jonesikin, jonka haluan nähdä. 

Vierailija
9039/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ranskanperunoita? Itse syön munkkeja

Kannibaali

Kuules kännipaali, olet väärillä mestoilla.

Vierailija
9040/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivu"

No on meitäkin tai ainakin minä, olen kiinnostunut naapurin kollista, mut jos hän lähestyis suoraan, no vaikkapa pyytämällä kahville tmv, voi olla että en vastais myöntävästi. Koska en halua minkään muuttuvan, kiinnostunut olen silti 🤔😅

Pitäis olla varautunut, et nyt tulee kysymys, niin sit osaisi vastata ennalta päätetyn mukaan. Yllättävässä tilanteessa voi blokata koko homman, jos säikähtää. 

Ketju on lukittu.