Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
8981/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tekoalyltä todennäköisyyttä, että kaivattu kirjoittaisi minulle täällä.

Tässä karkea todennäköisyyslaskelma:

Oletukset:

Suomalaisia naisia netissä: ~2,8 miljoonaa

Heistä ajattelee sinua: 1 / 1 000 000 (äärimmäisen harvinaista)

Heistä kaipaa sinua: 1 / 10 (jos ajattelee)

Heistä kirjoittaa sinulle palstalle: 1 / 100

Lasku:

P = 1 / 1 000 000 * 1 / 10 * 1 / 100 = 1 / 1 000 000 000

Vastaus:

Todennäköisyys 1 / 1 000 000 000

Eli yksi miljardista käytännössä nolla.

Todennäköisyys saada lotossa 7 oikein on 1 / 15 380 937 (noin 0,0000065 %).

Eksyispä joku matemaatikko kertomaan,

Niin varmaan. Sun kaivattu ei täällä ole ollut. Eikä muidenkaan. 

Asia saa sua ihan vapaasti harmittaa, mutta näin se nyt kuitenkin silloin oli. Asiasta puhuttiin irl. En muuten välttämättä olisi uskonutkaan. Että sille saa varmistuksen irl vaan ei tosiaan vielä ole tae onnistuneesta rakkaustarinasta.

Vierailija
8982/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä anonyymista viestistä on, kun toinen ei voi vastata takaisin jos kiinnostaa?

Voin vastata vaikka muualla😀 joka tapauksessa ois kiva yllätys

Mutta jos se ei tiedä että kenelle. Ette uskalla kuitenkaan vihjeitäkään laittaa. 

Meillä on 6v ikäeroa, hän on mua kauniimpi. Riittääkö?😌

Siihen viestiin, jonka lähetätte puhelimeen, pitää olla siis niitä vihjeitä. Että se viestin saaja tietää keneltä se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8983/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä anonyymista viestistä on, kun toinen ei voi vastata takaisin jos kiinnostaa?

Jos sinut siitä viestistä pystyy tunnistamaan, olisi hyvin outoa ellei numero näy. Jos taas laitat ihan täysin anonyymin viestin ilman tunnisteita ja numeroa, miten kuvittelet vastaanottajan tietävän, että se olet juuri sinä? (sivusta)

Vierailija
8984/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit piristää mun päivää ja laittaa viestin vaikka sellasen nettisivuston kautta anonyymisti, miten ois ;)

Voiko niinkin tehdä ? Onko joku sivusto minkä kautta voi laittaa nimettömänä puhelimeen normi viestin ? Ennen oli. Muistan kyllä.

Toimiikohan nykyään muuten vielä se jos tekstiviestin eteen laittaa *K# niin lähettäjän nro ei näy 🤔 90luvulla toimi 😁 ja silloin toimi myös kivat flash -viestit puhelimessa. Ilmestyi suoraan näytölle ilman lähettäjän nroa ja kun sen oli lukenut, viesti poistui pysyvästi. 

Anonyymiteksti . Fi (en tiedä toimiiko, voisit testata ;)

Ethän laita kenenkään puhelinnumeroita epämääräisille nettisivuille!

Vierailija
8985/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sietämättömän paha olo. Ja mietin mitäköhän sinä teet. 

Sama. 

Vierailija
8986/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinut siitä viestistä pystyy tunnistamaan, olisi hyvin outoa ellei numero näy. Jos taas laitat ihan täysin anonyymin viestin ilman tunnisteita ja numeroa, miten kuvittelet vastaanottajan tietävän, että se olet juuri sinä? (sivusta)

Tätä koitin minäkin selittää. Ei nämä uskalla kuitenkaan vihjeitä laittaa, ja jos ei laita niin sellainen viesti on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
8987/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit piristää mun päivää ja laittaa viestin vaikka sellasen nettisivuston kautta anonyymisti, miten ois ;)

Mikset itse laita?

Vierailija
8988/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan vaikutuksen teette, kun pistätte ihan omasta numerosta sen viestin tai omalla nimellä vaikka Facessa. Jos se toinen sille nauraa, niin olikin niin typerä, että ei ois ollut puolisomatskua.

Vierailija
8989/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sietämättömän paha olo. Ja mietin mitäköhän sinä teet. 

Sama. 

Älkää nyt juhannuksena masistelko

Vierailija
8990/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaan vaikutuksen teette, kun pistätte ihan omasta numerosta sen viestin tai omalla nimellä vaikka Facessa. Jos se toinen sille nauraa, niin olikin niin typerä, että ei ois ollut puolisomatskua.

Ai niin ja jos joku vastaa tähän, että mikset itse laita, niin oon laittanut. Sain pakit.

Vierailija
8991/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se ei tiedä että kenelle. Ette uskalla kuitenkaan vihjeitäkään laittaa. 

Siihen viestiin, jonka lähetätte puhelimeen, pitää olla siis niitä vihjeitä. Että se viestin saaja tietää keneltä se on.

Ai sori ,oli vähän pitkät piuhat. No kyllähän sitä nyt jotain vihjettä uskaltaa laittaa 

Vierailija
8992/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitahan viestiä.

Vierailija
8993/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä koitin minäkin selittää. Ei nämä uskalla kuitenkaan vihjeitä laittaa, ja jos ei laita niin sellainen viesti on ihan yhtä tyhjän kanssa.

Ja jos laittaa kerran suoraan että keneltä se on niin miksei laita omasta numerostakin? 🤔 en niin kuin oikeasti tajua tän anonyymiviestin ideaa. Eri

Vierailija
8994/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset itse laita?

No, voin kyllä laittaa vaikka omalla nimellä ig ssa mut ois kiva itekkin saada välillä

Vierailija
8995/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos laittaa kerran suoraan että keneltä se on niin miksei laita omasta numerostakin? 🤔 en niin kuin oikeasti tajua tän

Ne varmaan kuvittelee, että sillä kaivatullaan on jotain yliluonnollisia kykyjä. Että heti kun ne pistää anonyymin viestin "Rakastan sua!" niin se kaivattu tietää, että "Tää on muuten Mirkku, ihan selvästi" ja pistää sitten tälle Mirkulle viestiä instassa yhtään epäröimättä.

Vierailija
8996/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitahan viestiä.

Millanen ois toiveissa?

Vierailija
8997/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yliluonnollisia kykyjä mut valitettavasti rakkauden tunnustuksia ei tuu niin usein. 😀

Vierailija
8998/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei haluakaan mitään muuta kuin tunnustaa palavan rakkauden/himon ? Voisin helposti laittaa naapurinkollille -olet hot- viestin anonyyminä. Tosin ei saattais pokka pitää kohdatessa sit 😅

Vierailija
8999/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jai yhdyssanavirhe, sori ihmiset en jaksa keskittyä

Vierailija
9000/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se kaivattu pistääkin sitten viestiä vaikka Lissulle. Mirkku odottelee turhaan. Entä jos Mirkulta menee tsäännsit kokonaan, kun Lissusta ja kaivatusta tuleekin pari.

Ketju on lukittu.