Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
9001/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sietämättömän paha olo. Ja mietin mitäköhän sinä teet. 

Miksi niin? 🤗

Vierailija
9002/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se kaivattu pistääkin sitten viestiä vaikka Lissulle. Mirkku odottelee turhaan. Entä jos Mirkulta menee tsäännsit kokonaan, kun Lissusta ja kaivatusta tuleekin pari.

Elämässä on otettava riskejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan vaikutuksen teette, kun pistätte ihan omasta numerosta sen viestin tai omalla nimellä vaikka Facessa. Jos se toinen sille nauraa, niin olikin niin typerä, että ei ois ollut puolisomatskua.

Ai niin ja jos joku vastaa tähän, että mikset itse laita, niin oon laittanut. Sain pakit.

Minäkin laitoin. Sain häneltä myös vastauksia, sekä normaaleja että hyvin omituisia. Järjellä ajatellen asian pitäisi olla selvä ja ohi, mutten vieläkään tiedä mitä pitäisi oikeasti uskoa.

Vierailija
9004/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaan vaikutuksen teette, kun pistätte ihan omasta numerosta sen viestin tai omalla nimellä vaikka Facessa. Jos se toinen sille nauraa, niin olikin niin typerä, että ei ois ollut puolisomatskua.

Ai niin ja jos joku vastaa tähän, että mikset itse laita, niin oon laittanut. Sain pakit.

Minäkin laitoin. Sain häneltä myös vastauksia, sekä normaaleja että hyvin omituisia. Järjellä ajatellen asian pitäisi olla selvä ja ohi, mutten vieläkään tiedä mitä pitäisi oikeasti uskoa.

Itsekään en oikein tiedä mitä uskon.  Sain kohteliaat pakit. Mutta tyyppi vaikuttaa irl edelleen kiinnostuneelta.

Vierailija
9005/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerro ne vastaukset tänne niin myö kerrotaan mitä uskoa

Vierailija
9006/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yliluonnollisia kykyjä mut valitettavasti rakkauden tunnustuksia ei tuu niin usein. 😀

Mitä nää sun yliluonnolliset kyvyt ovat?

Vierailija
9007/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jai yhdyssanavirhe, sori ihmiset en jaksa keskittyä

Ei se haittaa. Äikänopet ei näytä olevan paikalla.

Vierailija
9008/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä anonyymista viestistä on, kun toinen ei voi vastata takaisin jos kiinnostaa?

Voin vastata vaikka muualla😀 joka tapauksessa ois kiva yllätys

Mutta jos se ei tiedä että kenelle. Ette uskalla kuitenkaan vihjeitäkään laittaa. 

Meillä on 6v ikäeroa, hän on mua kauniimpi. Riittääkö?😌

Laitahan viestiä.

Millanen ois toiveissa?

Niin paljon rakkautta että oksettaa

Vierailija
9009/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yliluonnollisia kykyjä mut valitettavasti rakkauden tunnustuksia ei tuu niin usein. 😀

Enpä kerro.

Vierailija
9010/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos se ei tiedä että kenelle. Ette uskalla kuitenkaan vihjeitäkään laittaa. 

Sain joskus anonyymejä viestejä, en vastannut. Kyllä viestissä pitäisi olla lähettäjän nimi tai edes nimikirjaimet. Sivusta.

Vierailija
9011/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä kerro.

Ok. No kiinnosti vain.

Vierailija
9012/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hyötyä siitä anonyymista viestistä on, kun toinen ei voi vastata takaisin jos kiinnostaa?

Voin vastata vaikka muualla😀 joka tapauksessa ois kiva yllätys

Laitahan viestiä.

Millanen ois toiveissa?

Niin paljon rakkautta että oksettaa

Ja mitä mä saan siitä? (Musta on tullu itsekäs)

Vierailija
9013/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään yliluonnollisia kykyjä mutta yhteys on yliluonnolliseen. Tuntuu tylsältä.

Vierailija
9014/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en oikein tiedä mitä uskon.  Sain kohteliaat pakit. Mutta tyyppi vaikuttaa irl edelleen kiinnostuneelta.

En halua latistaa mutta joskus sitä ystävällisyyttä ,kohteliaisuutta yms,luullaan kiinnostukseksi.

sivu

Vierailija
9015/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan haluamassa mennä yhdessä sinne koulutukseen? Ymmärräthän ettei se varsinaisesti helpota tätä kaikkea, kun kuitenkin selkeästi olet hiffannut jo

Vierailija
9016/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sietämättömän paha olo. Ja mietin mitäköhän sinä teet. 

Ajelen mopedilla ja odotan, että hyppäät kyytiin. Sitten ajetaan kohti auringonlaskua. Sivusta.

Vierailija
9017/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään yliluonnollisia kykyjä mutta yhteys on yliluonnolliseen. Tuntuu tylsältä.

Lisäys. Tuntuu tylsältä kun kaikki hyvät ajatukset tulee muilta. Tuntuu siltä että eihän minussa olekaan mitään. Se siitäkin älypäästä.

Vierailija
9018/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet nuorempi? 

Vierailija
9019/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostakaa niitä hyviä ajatuksia, inspiraatiota ja kaikkea kekseliästä. Kaikille ei niitä anneta.

Vierailija
9020/35298 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö olet nuorempi? 

Jep

Ketju on lukittu.