Uskokaa nyt, että Suomen tupakkalaki määrää päättäjät tupakoinnin KIELTÄMISEEN Suomessa. Kielto etenee vaihe vaiheelta. 🚬🚬🚬💀💀💀
Te jotka vielä venkuilette, joudutte lopettamaan syöpäkääryleiden polttamisen kokonaan. Joko lähivuosina tapahtuvan kuoleman takia tai tupakkalain myötä.
Kommentit (43)
höpölöpö taas tisuposki. ei se kieltolakikaan estänyt ketään juopottamasta. oletkos jotenkin retardioitunut? ja aina voi siirtyä muihin luonnontuotteisiin, joita voi myös itse kasvattaa. eli sauhuttelu jatkuu vaikka mikä tulisi.
Jännä kyllä, edes kristillisillä ei ole kuitenkaan munaa ehdottaa suoraa täyskieltoa.
Tupakkaa saa vieläkin kaupoista, samoin lihaa, keskikaljaa, viinaa...kaikkea on.
Mutta pelkästään myönteistä että tupakkalakien kiristymisen takia tai siitä huolimatta yhä harvempi polttaa. Olen itsekin polttanut pari kolkyt vuotta, siinä oli puolensa mutta onpa siistiä kun lopetin.
Jos minusta aletaan tekemään valituksia kun poltan niin itse alan tekemään valituksia jokaisesta koiran haukkumisesta, jokaisesta vapaana kulkevasta kissasta ja jokaisesta kakarasta joka huutaa ja juoksee minun pihalla. Te naiset varmaa kuvittelette että tämän avulla te alatte hallitsemaan ja kontrolloimaan teidän naapureita mutta kannattaa varautua toimimaan itsekin täydellisesti kun teitäkin aletaan kyttäämään ja jokaisesta teidän rikkeestä aletaan tekemään valituksia
Ei mitään kieltoa tule voimaan ainakaan vielä vuosikymmeniin.
Itke rauhassa MT-oireesi kanssa🤣
Tässä taloyhtiössä tupakoitia ei kielletä koska se aiheuttaisi enemmän häiriöitä ja kustannuksia.
Odotan että alkoholi kielletään.
Sen lisäksi on kiellettävä myös turhat lääkkeet, huumausaineet sekä karkit, limsat/energiajuomat, bensa ja sähkö.
Odotan myös kieltolakia henkiselle ja psyykkiselle väkivallalle. Käytöstavat ja rehellisyys on oltava ehdottomia kaikessa elämisessä.
Odotan myös että hajusteet kielletään sekä kovaääninen elämä.
Alkot pitäisi laittaa myös kaikki kiinni. Kieltolaki voimaan Suomessa. Ultraprosessoidun ruoan syöminen pitää kieltää täydellisesti. Tämmöisen ruoan syöjiä kuolee nykyään enemmän kuin alkoholiin, Maaliskuussa New England Journal of Medicine -lehdessä (NEJM) julkaistun analyysin mukaan pitkälle prosessoidut elintarvikkeet aiheuttavat vuosittain noin 2,3 miljoonaa kuolemaa. Vertailun vuoksi alkoholi on vastuussa 1,8 miljoonasta kuolemasta.
Kyllä kielletään kaikkea muutakin, odottakaapas vain. Tämäkin vaihe elämässä jossa ihmisiä kidutetaan kaikella menee ohi ja taas tulee muutoksia. Porukkaa herää koko ajan ja ihmiset vaihtuvat kentällä ja kodeissakin.
Syöpäkääryleet ja niiden poltto laittomaksi! Kannatan! Ehdottomasti olisi jo aikakin tällaiselle!
Pakkomielle on sairaus. Suosittelen aloittajalle hoitoon hakeutumista.
Odotan kieltolakia joka kieltää kaiken epäsoveliaan pukeutumisen kaikkialla kodin ulkopuolella. Lävistyksiäkään ei saisi näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Syöpäkääryleet ja niiden poltto laittomaksi! Kannatan! Ehdottomasti olisi jo aikakin tällaiselle!
Ja mitä kuvittelet hyötyväsi itse tästä?
Kielletään vaihtoehtohoidot ja rohdot.
Siihen loppuu sitten turismi. Onko Suomella varaa siihen?
Kotieläimiä vain valvotusti, valvonta jokaiseen lemmikkikotiin vähintään kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Siihen loppuu sitten turismi. Onko Suomella varaa siihen?
Aivan sama.
No, siihen asti vedän kuin viimeistä päivää ja todennäköisesti sen jälkeenkin.