Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6621/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana 

Olisin kiitollinen, jos kertoisit, mistä versiosta pidät eniten ja mitä vihaat ?

Mun pitää miettiä hetki asiaa syvällisemmin.

Vierailija
6622/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.

En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.

sano se irl tai näytä se jotenkin 

Oon hieman huono oivaltamaan ja keksimään.

Vierailija
6624/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timolle pusuja <3

Vierailija
6625/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus kiihottaa

Vierailija
6626/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?

Mökillä.

Vierailija
6627/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana 

Se on se shycyankiki (INFP-T). Ujoudestaan ei pääse pakoon! #^~^#

Vierailija
6628/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolostuttaa ja hävettää  

Vierailija
6629/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kohtelen ihmistä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi. Sen jälkeen kohtelen niin kuin se toinen kohtelee minua.  Siitä ei pidetä. Sen jälkeen minusta tulee versio mikä ei käytä enää aikaansa siihen ihmiseen. Se on se lopullinen versio minusta. Ne edeltävät versiot ei palaa enää ikinä.

Vierailija
6630/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus kiihottaa

Sulla on liian hyvä mielikuvitus. Pärjäät siksi hyvin ilman oikeaa kontaktia. 

Vierailija
6631/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prioriteetti ja identiteetti probleema. En tiedä olenko biologi, psykologi, runoilija vai mikä? Joku teoreettinen viitekehys kuitenkin. Yleisfilosoofi... 🤣 Auttakaa mua! Olen hupsu haaveilija ja konkreettinen maailma karkaa käsistä.

Ilman asianmukaista tutkintoa et ole noista mitään. Pelkkä hupsu haaveilija siis.

Vierailija
6632/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävihaisen kanssa en alkaisi. Pitää osata mennä eteenpäin, jos asiat on puhuttu ja sovittu. 

Vierailija
6633/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-mille terq. Ilu.🥰

Vierailija
6634/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin kohtelen ihmistä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi. Sen jälkeen kohtelen niin kuin se toinen kohtelee minua.  Siitä ei pidetä. Sen jälkeen minusta tulee versio mikä ei käytä enää aikaansa siihen ihmiseen. Se on se lopullinen versio minusta. Ne edeltävät versiot ei palaa enää ikinä.

Tässä maailmassa kaikki saavat sen mitä ansaitsevatkin, sinäkin.

Vierailija
6635/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?

Stadissa vietettäisi, koska mulla on töitä koko juhannus enkä edes haluaisi lähteä kaupungista minnekään. Pihlajasaari on aina hyvä valinta, tai Liuska/Uunisaarikin, mikäli mitään varsinaista tarpeeksi kiinnostavaa tapahtumaa ei olisi tarjolla. Altaalla usein joku esiintyjä, sen voisi ainakin käydä tsekkaamassa noin alkuun. 

Vierailija
6636/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Ei todellakaan saa. Aika moni kärsii suotta ja ilman omaa syytä, ja moni röyhkimys menestyy.

Vierailija
6637/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta

Ei todellakaan saa. Aika moni kärsii suotta ja ilman omaa syytä, ja moni röyhkimys menestyy.

Universumi ei tee virheitä.

Vierailija
6638/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettäisiin tapoja nauttia.💞

Vierailija
6639/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.

En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.

sano se irl tai näytä se jotenkin 

Oon hieman huono oivaltamaan ja keksimään.

Vaikka ihan tykkäys 

Vierailija
6640/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti, olenhan hyvää tarkoittava ihminen. 

Ketju on lukittu.