Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.
sano se irl tai näytä se jotenkin
Oon hieman huono oivaltamaan ja keksimään.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana
Se on se shycyankiki (INFP-T). Ujoudestaan ei pääse pakoon! #^~^#
Vierailija kirjoitti:
Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana
Ensin kohtelen ihmistä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi. Sen jälkeen kohtelen niin kuin se toinen kohtelee minua. Siitä ei pidetä. Sen jälkeen minusta tulee versio mikä ei käytä enää aikaansa siihen ihmiseen. Se on se lopullinen versio minusta. Ne edeltävät versiot ei palaa enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ajatus kiihottaa
Sulla on liian hyvä mielikuvitus. Pärjäät siksi hyvin ilman oikeaa kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Prioriteetti ja identiteetti probleema. En tiedä olenko biologi, psykologi, runoilija vai mikä? Joku teoreettinen viitekehys kuitenkin. Yleisfilosoofi... 🤣 Auttakaa mua! Olen hupsu haaveilija ja konkreettinen maailma karkaa käsistä.
Ilman asianmukaista tutkintoa et ole noista mitään. Pelkkä hupsu haaveilija siis.
Pitkävihaisen kanssa en alkaisi. Pitää osata mennä eteenpäin, jos asiat on puhuttu ja sovittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kohtelen ihmistä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi. Sen jälkeen kohtelen niin kuin se toinen kohtelee minua. Siitä ei pidetä. Sen jälkeen minusta tulee versio mikä ei käytä enää aikaansa siihen ihmiseen. Se on se lopullinen versio minusta. Ne edeltävät versiot ei palaa enää ikinä.
Tässä maailmassa kaikki saavat sen mitä ansaitsevatkin, sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Stadissa vietettäisi, koska mulla on töitä koko juhannus enkä edes haluaisi lähteä kaupungista minnekään. Pihlajasaari on aina hyvä valinta, tai Liuska/Uunisaarikin, mikäli mitään varsinaista tarpeeksi kiinnostavaa tapahtumaa ei olisi tarjolla. Altaalla usein joku esiintyjä, sen voisi ainakin käydä tsekkaamassa noin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Ei todellakaan saa. Aika moni kärsii suotta ja ilman omaa syytä, ja moni röyhkimys menestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Ei todellakaan saa. Aika moni kärsii suotta ja ilman omaa syytä, ja moni röyhkimys menestyy.
Universumi ei tee virheitä.
Löydettäisiin tapoja nauttia.💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.
sano se irl tai näytä se jotenkin
Oon hieman huono oivaltamaan ja keksimään.
Vaikka ihan tykkäys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti, olenhan hyvää tarkoittava ihminen.
Olisin kiitollinen, jos kertoisit, mistä versiosta pidät eniten ja mitä vihaat ?
Mun pitää miettiä hetki asiaa syvällisemmin.