Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Jopas poistui viestit vauhdilla
Mitä niis oli?
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä juhannus yhdessä? Mitähän tehtäisiin?
Olen aina jussin töissä, joten minnekään pidemmälle emme ainakaan lähtisi. Muutenkin stadin juhannus on kivoin, joten en edes haluaisi lähteä minnekään muualle sen kummemmin. Valittaisi siis jokin sen vuoden tapahtumista ja yritettäisi päästä sieltä kotiin ennen aamua, ettei ihan samoilla silmillä tarvitsisi töihin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopas poistui viestit vauhdilla
Mitä niis oli?
Ei mitään oleellista
Kun on niin paljon hommaa ettei jaksa edes alottaa kun tietää miten paljon ois hommaa, siispä makoilen ja mussutan voirinkeliä ja luen näitä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on niin paljon hommaa ettei jaksa edes alottaa kun tietää miten paljon ois hommaa, siispä makoilen ja mussutan voirinkeliä ja luen näitä.
Prokrastinointi on toisinaan tarpeeseen 👍
Pitäisi kehitttää itsetunto. Terve itsetunto ja unohtaa huonot asiat. En pysty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi kehitttää itsetunto. Terve itsetunto ja unohtaa huonot asiat. En pysty siihen.
Huonotkin asiat voi laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. Lopulta huomaa, että kyse ei oikeasti ole edes niin huonoistakaan asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonotkin asiat voi laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. Lopulta huomaa, että kyse ei oikeasti ole edes niin huonoistakaan asioista.
En pysty siihenkään.
Prioriteetti ja identiteetti probleema. En tiedä olenko biologi, psykologi, runoilija vai mikä? Joku teoreettinen viitekehys kuitenkin. Yleisfilosoofi... 🤣 Auttakaa mua! Olen hupsu haaveilija ja konkreettinen maailma karkaa käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää varmaan perustaa BOO World-tili.
Mikä se sellainen on? Ja ketä varten perustaisit?
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen on? Ja ketä varten perustaisit?
Seuranhakupalvelu. Perustuu MBTI-tyyppien yhteensopivuuteen. Etsin aktiivisesti ihastuttavaa seuraa 💕😊💕🥰💕
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tarjota kaljat. Tosin en juo olutta, mutta mitäpä en kaivatun takia olisi valmis tekemään.
Kuka pälli alapeukuttaa? Kerro mulle nimesi! Se on empatian näkökulmasta rikos!!!!
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
Ärsyttää täällä kaikki! Ehkäpä perustan sen BOO world-tilin.
Vierailija kirjoitti:
Oltas pellolla hippaa.