Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6661/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin sua taas niin paljon. Onneks kohta on loma ja pääsen pois täältä. Ja aion vaan panna ketä tahansa, aivan ketä tahansa ihmistä, vaikka se ei miltään tunnu niin tehtävä se on koska sä olet vielä mun iholla enkä unohda sitä ikinä 

Vierailija
6662/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin väliin yhden juhannuksen. En välitä määräaikaisista ihmissuhteista.

💍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6663/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vaikea uskoa, että ihan oikeasti oot unohtanut minut. Mietitkö sä minua ollenkaan? Niinkö helppoa se on? Toivottavasti olet onnellinen <3

Kuka kenet? Usein on pakko sulkea joku mielestään, jos on tehnyt aloitteen ja tullut torjutuksi.

Hyvin sanottu ! Sivusta

Vierailija
6664/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vaikea uskoa, että ihan oikeasti oot unohtanut minut. Mietitkö sä minua ollenkaan? Niinkö helppoa se on? Toivottavasti olet onnellinen <3

Kuka kenet? Usein on pakko sulkea joku mielestään, jos on tehnyt aloitteen ja tullut torjutuksi.

Hyvin sanottu ! Sivusta

Niin kyse on juuri siitä että on torjuttu. Ap 

Vierailija
6665/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, vieläkö ahdistaa tämä meidän "juttu"?

Vierailija
6666/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helpottunut 👋

___

Ei Een handu sE! 😄🍀🤍

___

___

🥰🌹

Vierailija
6667/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltais nainen ajauduttu ahtaaseen, mut sopivaan tilaan päällekkäin (sinä päällä) kummatkin alusvaatteissa, mut säännöt o selvät, nyt ei mokata, ei astuta minkään rajan yli vaan käyttäydytään pidättyväisesti. Jonkun ajan kuluttua kuitenki testataan vähän rajoja. Sä tulet iha naamaan kiinni, mut kummatkin yrittää pidättäytyä suudelmista, kunnes ei vaan enää pysty. Siitä sitten hitaasti kohtaan, et pitäiskö ottaa pikkareita vähän sivuun. Kaiken pidättäytymisen, kemioiden ja vetovoiman jälkeen tunne on aivan järkyttävän hyvä ja ihana (ja niin väärin), huh.

En voi lukee tällaista 

Lue vaa kulta ja nauti pitkän kaavan mukaa. Toi jatkuis, et ehkäisyä meil ei ole ja annat laueta joka kerta syvälle sisään, koska turvaudutaan plan b:hen, kun ollaan viimein nautittu tarpeeks ja kauan. AP.

Vierailija
6668/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät, kuinka paljon sinua haluan ja silti kiusaat minua tarjoamalla vain pieniä murusia itsestäsi. Juuri kun taas sydän avoinna ja innostuneena jään odottamaan seuraavaa ajatustasi, vaikenet yllättäen.  Varmaankin nautit ihailustani, mutta vastavuoroisuutta tässä ei ole. Sydän parka.

Kenelle kirjoitat, miehelle vai naiselle?

Vierailija
6669/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huttua oli koko "juttu" 😂

Vierailija
6670/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät, kuinka paljon sinua haluan ja silti kiusaat minua tarjoamalla vain pieniä murusia itsestäsi. Juuri kun taas sydän avoinna ja innostuneena jään odottamaan seuraavaa ajatustasi, vaikenet yllättäen.  Varmaankin nautit ihailustani, mutta vastavuoroisuutta tässä ei ole. Sydän parka.

Luetun ymmärtämiseni on heikentynyt. Sivusta.

Vierailija
6671/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti viestini perässä ja tod.näk

trålli, ei todellakaan minulta.

Vierailija
6672/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä häviän tän pelin, ei voi mitään. 

Vierailija
6673/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä.

Kyllä hän tietää, muttei välitä niin paljon, että edes torjuisi ihailijansa. Ap

Vierailija
6674/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?

Oltas pellolla hippaa.

Tästä minä tykkäisin 😅

Sivusta naiselta 

Vierailija
6675/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tä? Eihän se ole vielä alkanutkaan. Ähistään eka ja ahistutaan sitten jos on tarve.

Vierailija
6676/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin sua taas niin paljon. Onneks kohta on loma ja pääsen pois täältä. Ja aion vaan panna ketä tahansa, aivan ketä tahansa ihmistä, vaikka se ei miltään tunnu niin tehtävä se on koska sä olet vielä mun iholla enkä unohda sitä ikinä 

Aika hurjaa settiä. Kovistelet vaan !

Vierailija
6677/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltais nainen ajauduttu ahtaaseen, mut sopivaan tilaan päällekkäin (sinä päällä) kummatkin alusvaatteissa, mut säännöt o selvät, nyt ei mokata, ei astuta minkään rajan yli vaan käyttäydytään pidättyväisesti. Jonkun ajan kuluttua kuitenki testataan vähän rajoja. Sä tulet iha naamaan kiinni, mut kummatkin yrittää pidättäytyä suudelmista, kunnes ei vaan enää pysty. Siitä sitten hitaasti kohtaan, et pitäiskö ottaa pikkareita vähän sivuun. Kaiken pidättäytymisen, kemioiden ja vetovoiman jälkeen tunne on aivan järkyttävän hyvä ja ihana (ja niin väärin), huh.

En voi lukee tällaista 

Lue vaa kulta ja nauti pitkän kaavan mukaa. Toi jatkuis, et ehkäisyä meil ei ole ja annat laueta joka kerta syvälle sisään, koska turvaudutaan plan b:hen, kun ollaan viimein nautittu tarpeeks ja kauan. AP.

Mikset voi olla se ihminen keneen rakastuin? Hän heitti mut menee niin tiedän ettet ole. Voit ottaa muhun silti yhteyttä ja tehdään näin :D kuulostat ihan mulle sopivalta ilmaisusi perusteella 

Vierailija
6678/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa settiä. Kovistelet vaan !

On sitä ennenkin flaksi käynyt 

Vierailija
6679/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin sanottu ! Sivusta

Niin kyse on juuri siitä että on torjuttu. Ap 

Osaan toistaiSeksi vielä lukea.

Vierailija
6680/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tä? Eihän se ole vielä alkanutkaan. Ähistään eka ja ahistutaan sitten jos on tarve.

Voisin taas perua eiliset sanani. Ois helpompi hengittää. Hiton lörppö mä oon.

Ketju on lukittu.