Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä juhannus yhdessä? Mitähän tehtäisiin?
Oltaisiin ulkomailla. Pelattas tennistä, käveltäs merenrannalla, veneiltäisiin, syötäisiin hyvin. Illalla pari lasia viiniä ja hyvää ruokaa ja musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus vielä juhannus yhdessä? Mitähän tehtäisiin?
Napa pestäisiin.
😀😀😘
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.
Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana
Mentäis juhannuksena naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana
Ei enää mahdollista kohdata vain yhtä minua. Enää koskaan. T. Dissosiaatiohäiriöinen monipersoona
Täytyy silti olla olemassa se perusminä
Niin vaikea uskoa, että ihan oikeasti oot unohtanut minut. Mietitkö sä minua ollenkaan? Niinkö helppoa se on? Toivottavasti olet onnellinen <3
Vierailija kirjoitti:
Voisin käyttäytyä samoin kuin sinä, mutta en viitsi koska aidosti tykkäsin sinusta.
Miten nyt on käyttäydytty?
Vierailija kirjoitti:
Niin vaikea uskoa, että ihan oikeasti oot unohtanut minut. Mietitkö sä minua ollenkaan? Niinkö helppoa se on? Toivottavasti olet onnellinen <3
Kuka kenet? Usein on pakko sulkea joku mielestään, jos on tehnyt aloitteen ja tullut torjutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Jonkin puhdasvetisen järven tai meren rannalla mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Päikkärit yhdessä lusikassa olis parasta tänään.
Niin olis. Laita mulle viesti niin tuun
Tahtoisin niin kovasti saada viestin Anskulta. Edellisestä on kai jo vuosi.
Mä en jaksa enää jossitella enkä miettiä, parempi vaan selvittää aina todellisuuden mahikset. Sit voi suunnitella vaikka jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua satuttaa sinua. Tunne on molemminpuolinen.Itse en puhu menneessä aika muodossa. Kontrolli katosi, kun en malttanut. Omat tunteeni ovat jopa syvemmät.
Niinpä. Siksi katkaisit välit kun välitit niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt on käyttäydytty?
Tiedät varmasti miten itse olet käyttäytynyt, toivottavasti hyvin.
Mukavaa juhannusviikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sano se irl tai näytä se jotenkin
Vierailija kirjoitti:
Muistan sinut iloisena ja ihan ihanana.
Hommaappa kuule prepaid liittymä ja laita mun wa laulamaan, en jaksaisi enää tätä kuurupiiloa