Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!

Vierailija
02.06.2025 |

Kaipuu jatkuu 💘

Kommentit (35298)

Vierailija
6641/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana 

Se on se shycyankiki (INFP-T). Ujoudestaan ei pääse pakoon! #^~^#

Voitko kirjautua sun nimimerkille, että osaa kaukaa hypätä yli nämä tyhmät juttusi eikä tule vahingossa lukeneeksi niitä?

Vierailija
6642/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana 

Ensin kohtelen ihmistä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi. Sen jälkeen kohtelen niin kuin se toinen kohtelee minua.  Siitä ei pidetä. Sen jälkeen minusta tulee versio mikä ei käytä enää aikaansa siihen ihmiseen. Se on se lopullinen versio minusta. Ne edeltävät versiot ei palaa enää ikinä.

Tässä maailmassa kaikki saavat sen mitä ansaitsevatkin, sinäkin.

Sivusta

Ei todellakaan saa. Aika moni kärsii suotta ja ilman omaa syytä, ja moni röyhkimys menestyy.

Universumi ei tee virheitä.

Universumi ei tee yhtään mitään, se vain on. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6643/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienipiliset miehet on ilkeimpiä. 

Vierailija
6644/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa.

Vierailija
6645/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottunut 👋

Vierailija
6646/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eiffel torni pystytettiin

Vierailija
6647/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottunut 👋

K

Vierailija
6648/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne taas kaivauduit, sydämen viereen.

Vierailija
6649/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovintoseksi on sitä varten, ettei tarvitse jäädä hautomaan pitkään riitoja. Se on mahdollisuus kurittaa oikealla tavalla.

Vierailija
6650/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eiffel torni pystytettiin

Sinä kuljet kotia kohti

Vierailija
6651/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sulle mahtaakaan kuulua just tänään, mietin.

Vierailija
6652/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltais nainen ajauduttu ahtaaseen, mut sopivaan tilaan päällekkäin (sinä päällä) kummatkin alusvaatteissa, mut säännöt o selvät, nyt ei mokata, ei astuta minkään rajan yli vaan käyttäydytään pidättyväisesti. Jonkun ajan kuluttua kuitenki testataan vähän rajoja. Sä tulet iha naamaan kiinni, mut kummatkin yrittää pidättäytyä suudelmista, kunnes ei vaan enää pysty. Siitä sitten hitaasti kohtaan, et pitäiskö ottaa pikkareita vähän sivuun. Kaiken pidättäytymisen, kemioiden ja vetovoiman jälkeen tunne on aivan järkyttävän hyvä ja ihana (ja niin väärin), huh.

Vierailija
6653/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää taas muutaman kuukauden poissaolon jälkeen, että kaipaan Henna sinua vieläkin ajoittain. En koskaan ymmärtänyt miksi teit mulle sen minkä teit. Jollet sitten ihan oikeasti rakastunut minuun ja pelkäsit niin kovin, kuinka paljon siitä olisi seurannut kaaosta. Muuten ei vaan avaudu mulle, se kuinka olit mulle enemmän kuin ystävä jopa sielunkumppani. Me luotettiin toisiimme, meillä oli mukavaa yhdessä. Sinäkin sanoit minua ihanaksi monin eri tavoin. En vaan ymmärrä miksi menit sinne synkkyyden maailmaan pois siitä missä olit, valon lapsi sinä olet yhä, mutta nyt haluat pimeyteen. Suljet itsesi minulta tyystin. Turhaa tätä on edes täällä huudella, tuuleen häipyy nämä turhat tekstit täällä. Ei mun kannata tänne palata. Hukattua aikaa. Hukattua energiaa.

Vierailija
6654/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin väliin yhden juhannuksen. En välitä määräaikaisista ihmissuhteista.

Vierailija
6655/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?

Tuomiokirkon portailla skumppalasi kädessä halaten ihanaa rouvaa.

Vierailija
6656/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin susta unta.

🐠🔥🧡🐏

Vierailija
6657/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienipiliset miehet on ilkeimpiä. 

Niinhän ne taitaa olla.

Vierailija
6658/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät, kuinka paljon sinua haluan ja silti kiusaat minua tarjoamalla vain pieniä murusia itsestäsi. Juuri kun taas sydän avoinna ja innostuneena jään odottamaan seuraavaa ajatustasi, vaikenet yllättäen.  Varmaankin nautit ihailustani, mutta vastavuoroisuutta tässä ei ole. Sydän parka.

Vierailija
6659/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät, kuinka paljon sinua haluan ja silti kiusaat minua tarjoamalla vain pieniä murusia itsestäsi. Juuri kun taas sydän avoinna ja innostuneena jään odottamaan seuraavaa ajatustasi, vaikenet yllättäen.  Varmaankin nautit ihailustani, mutta vastavuoroisuutta tässä ei ole. Sydän parka.

En tiedä.

Vierailija
6660/35298 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltais nainen ajauduttu ahtaaseen, mut sopivaan tilaan päällekkäin (sinä päällä) kummatkin alusvaatteissa, mut säännöt o selvät, nyt ei mokata, ei astuta minkään rajan yli vaan käyttäydytään pidättyväisesti. Jonkun ajan kuluttua kuitenki testataan vähän rajoja. Sä tulet iha naamaan kiinni, mut kummatkin yrittää pidättäytyä suudelmista, kunnes ei vaan enää pysty. Siitä sitten hitaasti kohtaan, et pitäiskö ottaa pikkareita vähän sivuun. Kaiken pidättäytymisen, kemioiden ja vetovoiman jälkeen tunne on aivan järkyttävän hyvä ja ihana (ja niin väärin), huh.

En voi lukee tällaista 

Ketju on lukittu.