Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen susta monta versioita, tietäisin mielellään sen aidon niiden roolien takana
Ensin kohtelen ihmistä niin kuin haluan itse tulla kohdelluksi. Sen jälkeen kohtelen niin kuin se toinen kohtelee minua. Siitä ei pidetä. Sen jälkeen minusta tulee versio mikä ei käytä enää aikaansa siihen ihmiseen. Se on se lopullinen versio minusta. Ne edeltävät versiot ei palaa enää ikinä.
Tässä maailmassa kaikki saavat sen mitä ansaitsevatkin, sinäkin.
Sivusta
Ei todellakaan saa. Aika moni kärsii suotta ja ilman omaa syytä, ja moni röyhkimys menestyy.
Universumi ei tee virheitä.
Universumi ei tee yhtään mitään, se vain on. Eri
Pienipiliset miehet on ilkeimpiä.
Kun eiffel torni pystytettiin
Vierailija kirjoitti:
Helpottunut 👋
K
Sinne taas kaivauduit, sydämen viereen.
Sovintoseksi on sitä varten, ettei tarvitse jäädä hautomaan pitkään riitoja. Se on mahdollisuus kurittaa oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun eiffel torni pystytettiin
Sinä kuljet kotia kohti
Mitäköhän sulle mahtaakaan kuulua just tänään, mietin.
Oltais nainen ajauduttu ahtaaseen, mut sopivaan tilaan päällekkäin (sinä päällä) kummatkin alusvaatteissa, mut säännöt o selvät, nyt ei mokata, ei astuta minkään rajan yli vaan käyttäydytään pidättyväisesti. Jonkun ajan kuluttua kuitenki testataan vähän rajoja. Sä tulet iha naamaan kiinni, mut kummatkin yrittää pidättäytyä suudelmista, kunnes ei vaan enää pysty. Siitä sitten hitaasti kohtaan, et pitäiskö ottaa pikkareita vähän sivuun. Kaiken pidättäytymisen, kemioiden ja vetovoiman jälkeen tunne on aivan järkyttävän hyvä ja ihana (ja niin väärin), huh.
Täytyy myöntää taas muutaman kuukauden poissaolon jälkeen, että kaipaan Henna sinua vieläkin ajoittain. En koskaan ymmärtänyt miksi teit mulle sen minkä teit. Jollet sitten ihan oikeasti rakastunut minuun ja pelkäsit niin kovin, kuinka paljon siitä olisi seurannut kaaosta. Muuten ei vaan avaudu mulle, se kuinka olit mulle enemmän kuin ystävä jopa sielunkumppani. Me luotettiin toisiimme, meillä oli mukavaa yhdessä. Sinäkin sanoit minua ihanaksi monin eri tavoin. En vaan ymmärrä miksi menit sinne synkkyyden maailmaan pois siitä missä olit, valon lapsi sinä olet yhä, mutta nyt haluat pimeyteen. Suljet itsesi minulta tyystin. Turhaa tätä on edes täällä huudella, tuuleen häipyy nämä turhat tekstit täällä. Ei mun kannata tänne palata. Hukattua aikaa. Hukattua energiaa.
Jättäisin väliin yhden juhannuksen. En välitä määräaikaisista ihmissuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Jos saisit viettää yhden juhannuksen kaivattusi kanssa kahdestaan, missä haluaisit sen viettää?
Tuomiokirkon portailla skumppalasi kädessä halaten ihanaa rouvaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienipiliset miehet on ilkeimpiä.
Niinhän ne taitaa olla.
Tiedät, kuinka paljon sinua haluan ja silti kiusaat minua tarjoamalla vain pieniä murusia itsestäsi. Juuri kun taas sydän avoinna ja innostuneena jään odottamaan seuraavaa ajatustasi, vaikenet yllättäen. Varmaankin nautit ihailustani, mutta vastavuoroisuutta tässä ei ole. Sydän parka.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät, kuinka paljon sinua haluan ja silti kiusaat minua tarjoamalla vain pieniä murusia itsestäsi. Juuri kun taas sydän avoinna ja innostuneena jään odottamaan seuraavaa ajatustasi, vaikenet yllättäen. Varmaankin nautit ihailustani, mutta vastavuoroisuutta tässä ei ole. Sydän parka.
En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Oltais nainen ajauduttu ahtaaseen, mut sopivaan tilaan päällekkäin (sinä päällä) kummatkin alusvaatteissa, mut säännöt o selvät, nyt ei mokata, ei astuta minkään rajan yli vaan käyttäydytään pidättyväisesti. Jonkun ajan kuluttua kuitenki testataan vähän rajoja. Sä tulet iha naamaan kiinni, mut kummatkin yrittää pidättäytyä suudelmista, kunnes ei vaan enää pysty. Siitä sitten hitaasti kohtaan, et pitäiskö ottaa pikkareita vähän sivuun. Kaiken pidättäytymisen, kemioiden ja vetovoiman jälkeen tunne on aivan järkyttävän hyvä ja ihana (ja niin väärin), huh.
En voi lukee tällaista
Voitko kirjautua sun nimimerkille, että osaa kaukaa hypätä yli nämä tyhmät juttusi eikä tule vahingossa lukeneeksi niitä?