Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Sanoit, että "jos tämä selviää". Mitä se selviäminen sinusta tarkoittaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta panemisesta, alkaa masentaa, kun on menettänyt sen kenen kans on ollut elämänsä parasta
Voihan niitä parempia vielä tulla? Vai oletko sitoutunut loppuelämäksi?
Pahoittelut. Mut tunteet on hyvä käsitellä. Minäkin menetin sen jonka kanssa oli parasta tuolla saralla. Pitkä toipumisprosessi oli. Ja tuntui että aina joku alkoi puhumaan jostakin mikä nosti häneen liittyvät tunteiden skaalan ja muistot esiin. Paras tapa nousta on käsitellä asia.
Joo ei auta muu kuin käsitellä ja hyväksyä se, että todennäköisesti kukaan muu ei yllä hänen tasolleen
Juurikin näin. Itsellä puolvuotta asiasta ja edelleen sitä mieltä, että taitaa jäädä ainutlaatuiseks kokemukseks. Deittailin tuossa välissä ja vertasin kaikkia aina häneen, joten eihän niistä mitään tullut, loppu aika lyhyeen, ei edennyt mun puolelta mihinkään mikään. No nyt pystyy jo hymyilee asialle 😊
Hyvää yötä Sarkku.💞
Ikävöin tänäänkin sinua.
hellä hipaisu poskellesi, nuku hyvin
t,k
Vierailija kirjoitti:
Kun sehän se mysteeri on, kun toista ei vielä tunne tarpeeksi. Vaatii tutustumista, ajan viettämistä yhdessä, arkea, matkaa, haastavia tilanteita, että selviää mihin tästä olisi ja miltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta panemisesta, alkaa masentaa, kun on menettänyt sen kenen kans on ollut elämänsä parasta
Miten oot menettänyt jos oli parasta seksiä? Eiköhän mies halua sitä lisää.
Ehkä oli kyse "don't stick your dick into a crazy" -tapauksesta? Seksi oli hyvä, mutta nainen liian hullu vakavaan suhteeseen. Sivu
Onko sulle joskus käynyt noin? Sivu myös
On joo. Muutamankin kerran. Yksi oli niin hyvä, että jäin koukkuun enkä meinannut millään päästä hänestä yli. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt, että suhde ei olisi toiminut pitemmän päälle. Silti joskus kaiholla muistelen, kun ei samanlaista tule varmaan koskaan enää kokemaan. Oppia ikä kaikki jne.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on pitkät sormet.
Niin on. Kultasormi.
Ikävä. Kaipaan läheisyyttä. Sinua. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Käytämmekö toisiamme riippuvuuden ylläpitämiseen tätä palstaa kohden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on pitkät sormet.
Niin on. Kultasormi.
Voisitko koskea minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sehän se mysteeri on, kun toista ei vielä tunne tarpeeksi. Vaatii tutustumista, ajan viettämistä yhdessä, arkea, matkaa, haastavia tilanteita, että selviää mihin tästä olisi ja miltä tuntuu.
Epäiletkö?
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kunnes tiedän että saan kirjoittaa suoraan eräälle. Rakastan häntä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menneet puurot ja vellit sekaisin.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Jos koskisit minua, muuttuisin kullaksi.
Tänään tuntui koko päivän kaipuu että olisitpa ollut sinä siinä kanssani päivän touhuissa😞
Rakkaus kasvaa jakamalla ja yhteen hiileen puhaltamalla. Katso profiilikuvaani niin tiedät 🥰
Jos mies pääsee mun sydämeen, niin hän pääsee myös minun sänkyyni.
Hyvin harvat pääsee.