Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! VI/2025!
Kommentit (35298)
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus kasvaa jakamalla ja yhteen hiileen puhaltamalla. Katso profiilikuvaani niin tiedät 🥰
🙏🏻🥰😉
Kuinka paljon ollaan rooleissa sinkkuna ollessa, kaikki nyt haluaa näyttää parastaan jos toinen osapuoli kiinnostaa. Vai onko joku nähnyt huonot puolet heti ja ihastunut niiden kautta? Roolissa varmaan toteutetaan suuri osa seksuaalisesta kanssakäymisestäkin. Syntyykö tällasessa tilanteessa niitä crazy miehiä ja naisia, kun seksin kautta ihastutaan ja roolit pettää ja tulee tunteita ja sitten skitsoillaan ja sekoillaan?
Hei J,
Olen paikalla, jälleen.
Viime aikoina olen yrittänyt keskittyä hyvään ja ihaniin asioihin. Se on ollut vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus kasvaa jakamalla ja yhteen hiileen puhaltamalla. Katso profiilikuvaani niin tiedät 🥰
Vaihdoitko profiilikuvan puolisen tuntia sitten??
Vierailija kirjoitti:
Jos koskisit minua, muuttuisin kullaksi.
Sinä olet kultaa! 😊 -sivulta
Vierailija kirjoitti:
Hei J,
Olen paikalla, jälleen.
Viime aikoina olen yrittänyt keskittyä hyvään ja ihaniin asioihin. Se on ollut vaikeaa.
Yritä kovemmin. J.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja puolisosi?
Iltasein, iltasein, jonka eräs yö poies vei, muuttuen aurinkoiseksi aamuksi, tarinaksi, jutuksi, vierastellen jotenkin tutuksi.
Tiedän vain murusia susta, joten kyllä epäilen. Epäilen myös oman edellisen valintani pohjalta kaikkia tulevia valintojani.
Kenellä tommonen kiire oikein on? =)
T: J (didididi-diddid-did-dididi)
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuntui koko päivän kaipuu että olisitpa ollut sinä siinä kanssani päivän touhuissa😞
Huolestuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kultaa! 😊 -sivulta
Mutta en kultasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💕
?
Ai niinkö?
Itse en käytä milloinkaan sydänemojeja. Siksi olis mielenkiintoista tietää, kuka / ken niitä lähettelee. Nimettömänä. Toistuvasti?
Minullla on viesteihin, omat tunnusteet. 🏊 🚣🏻 🥎 📕
Ja näitäkin käytän harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Samoin sulle, öitä.
Vierailija kirjoitti:
Iltasein, iltasein, jonka eräs yö poies vei, muuttuen aurinkoiseksi aamuksi, tarinaksi, jutuksi, vierastellen jotenkin tutuksi.
Tykkään tästä 🤩 kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vain murusia susta, joten kyllä epäilen. Epäilen myös oman edellisen valintani pohjalta kaikkia tulevia valintojani.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän mun kannattaa koskea😚
Niin on. Mahtuisko ne sun käteen?